Sinds gisteren hebben mijn 4 Maxa's gezelschap gekregen van een gloednieuwe PLUS X.
Destijds een aanbod voor de PLUS afgewezen omdat ik noch de duwschroef noch het omgekeerde V-stabilo zag zitten.
De PLUS X heb ik wel direct besteld, in Windy-uitvoering; volgens Joe Wurts, die ook de Plus vliegt, is de PLUS X duidelijk beter.
Het middendeel is wat langer geworden en de flaps zijn nu breder en afzonderlijk beweegbaar, zodat een 6- kleppen-vleugel resulteert.
Ik heb er 2 nose-pods bij: in een zet ik een Tenshock Viper van 500W, in de andere een Leopard van 800W
Hij is als ARF uitgevoerd, dus het afbouwen moet snel kunnen.
Helaas zijn wij beiden 'in handen gevallen van medische specialisten' dus het zal zeker wel tot na de zomer duren voor deze kist op een wedstrijd te zien is.
Ondertussen krijg ik mijn handen vol aan het vliegen van 5 F5J modellen.
Eigenlijk te veel, dus tijd om afscheid te nemen van een of twee Maxa's, maar dat valt mij lastig......
Hierbij een paar foto's
Destijds een aanbod voor de PLUS afgewezen omdat ik noch de duwschroef noch het omgekeerde V-stabilo zag zitten.
De PLUS X heb ik wel direct besteld, in Windy-uitvoering; volgens Joe Wurts, die ook de Plus vliegt, is de PLUS X duidelijk beter.
Het middendeel is wat langer geworden en de flaps zijn nu breder en afzonderlijk beweegbaar, zodat een 6- kleppen-vleugel resulteert.
Ik heb er 2 nose-pods bij: in een zet ik een Tenshock Viper van 500W, in de andere een Leopard van 800W
Hij is als ARF uitgevoerd, dus het afbouwen moet snel kunnen.
Helaas zijn wij beiden 'in handen gevallen van medische specialisten' dus het zal zeker wel tot na de zomer duren voor deze kist op een wedstrijd te zien is.
Ondertussen krijg ik mijn handen vol aan het vliegen van 5 F5J modellen.
Eigenlijk te veel, dus tijd om afscheid te nemen van een of twee Maxa's, maar dat valt mij lastig......
Hierbij een paar foto's