Vliegen Den Haag??

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Eloi, 12 nov 2006.

  1. MPXfan

    MPXfan Guest

    Over een paar maanden verhuis ik naar Den Haag.
    Zet mij alvast maar op de lijst!

    Zal ik een PB naar je sturen met mijn tel.nr. Sietse?

    Groet allemaal!
     
  2. Eloi

    Eloi

    Lid geworden:
    15 mrt 2006
    Berichten:
    120
    Haha dat gaat een aardige groep worden!! Toppie!
     
  3. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    Als jullie maar van mijn veld afblijven !!!
     
  4. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    heb je al een tijdje niet meer gezien eddie, en op "jouw" veld staat nu toch een heeele grote heimachine? Of heb je een nieuw geheim veldje? ;).
    Nee, maar ff serieus, dat snap ik wel hoor. Met jouw heli KAN je namelijk ook lastig ff in een parkje. Dan is het voor "ons" elektrovliegers nog wel wat makkelijker. Komt er een hond aan, dan vang ik mijn shocky gewoon ff uit de lucht. Denk niet dat dat met een raptor 90 lukt :D.

    @MPXfan, stuur maar op!

    De lijst zie ik als een soort beginnetje. Als ik wat meer mensen erop heb, zal ik de lijst wel doorsturen naar de mensen die er op staan. Dan misschien ook een keer een wat grotere meeting houden ofzo, dat je iedereen een beetje leert kennen.

    Mijn idee:
    Ey, het is vanmiddag lekker weer en ik heb 2 uurtjes de tijd. Denk dat ik met mijn shocky/anders eens daar en daar ga vliegen. Eens kijken op de lijst wie er dichtbij wonen, zin kunnen hebben en ook zoiets. FF rondbellen, en je kan met een paar man lekker rondhoppen :).
    Goed idee?
     
  5. Maak er een E-maillijst van.
    Werkt volgens mij makkelijker dan een aantal mensen bellen.
    Tegen de tijd dat je uitgebeld bent, zijn je eventuelen vrije uurtjes ook zowat voorbij.

    Volgens mij heeft Eddie inderdaad een geheim veldje, hij laat er weinig over los.
     
  6. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    hehehe , NIKS zeg ik erover !!!
    Ik ben volgende week bij de indoor aanwezig fred , we hebben weer nieuw sloopspul , dus neem je helm maar mee !!
    Tot ziens .
     
  7. Mooi, ben ik net een weekje op vakantie.
    Trouwdag vieren en zo.
    Stuur me dat beloofde mailtje dan maar.

    O, ja
    Wie neemt er een vidieocamera mee?
    Eddie gaat indoor, dat beloofd wat.
     
  8. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    whahaha, Nou Eddie, dat word lache. Ik had met het testen van de minimanta vorige keer wel de HELE ruimte nodig. lache als je als die mensen ziet wegduiken :D. Wat ga jij raggen? Toch niet je raptor90? Er vonden mensen de eco8's al te groot :).

    E-mail lijst, kan ook, maar dan kan het ook hier via het forum natuurlijk.
    In ieder geval, geintersseerden moeten gewoon ff gegevens mail. Dan kunnen we gewoon ff een beeld krijgen van wat er rondvliegt in Den Haag en omgeving.
    Als het weer het toelaat, ga ik als eerste in ieder geval voor een minimeeting met Cees, Anderen zijn natuurlijk welkom!
     
  9. NoNo123

    NoNo123

    Lid geworden:
    15 okt 2006
    Berichten:
    100
    Locatie:
    Den Haag
    Er zijn op het moment verschillende velden, wij vliegen op het laaste veld, vlak voor de kassen, aan de linkerkant.
    Dit omdat het gras daar nu lekker hoog is, de andere velden zijn pas ingezaaid of er wordt infra structuur aangelegd, die zijn dus wat minder geschikt op het moment, omdat er ook gemotoriseerd gevlogen wordt (zand). Maar dat verschilt nogal.

    Ik heb wel begrepen dat er tot 2012 gebouwd gaat worden, dus voorlopig kunnen we daar goed vooruit.

    Ook had die buurman (Jeroen, met sigaar) het er al over dat hij het wel zag zitten om een start/landing baantje te maaien.
    Al durf ik te betwijfelen of het ooit zo ver komt.

    Wij vliegen daar eigenlijk met van alles, tot een meter spanwijdten ofzo, en zo nu en dan komt er ook een parasailer ( zo`n parachute met een motor op je rug)
    En ook ligt er zo nu en dan een elastiek voor een zwever.


    Als er een bel/mail lijst komt, kan je mij ook vast noteren... :D
     
  10. cees dorst

    cees dorst Guest

    Geweldig al die interesse sietse ,er gaat blijkbaar iets moois ontstaan in den-haag dus dat wordt een goede impuls voor onze hobby ,je weet maar nooit wat daar uit voortvloeit ,kijk alvast uit naar zondag en hoop van harte dat de weergoden aan onze kant staan het ziet er in iedergeval gunstig uit. Grt Cees
     
  11. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    Nono123,
    Die locatie lijkt me idd wel top om ook met wat meer mensen te kunnen vliegen. ben wel vaak in die buurt geweest. Volgens mij is dat 1 van de weinige plekken die nog niet dicht gebouwd is...

    Stuur maar PBtje met je gegevens.

    Tot een meter spanwijte? kweet niet of het nuttig om een spanwijdte limiet in te voeren. Ik dacht eigenlijk aan zo weinig mogelijk regels. alleen gezond verstand. Lijkt me niet handig om met een Turbinetoestel van 25 kilo te gaan vliegen nee. maar ik heb bv ook een vliegende vleugel van 1m60 met fietsbel. Weegt geen drol en vliegt leuk :)
     
  12. NoNo123

    NoNo123

    Lid geworden:
    15 okt 2006
    Berichten:
    100
    Locatie:
    Den Haag
    Hahhahahaaha, sorry dat ik wat onduidelijk was, het is niet mijn bedoeling om iemand regeltjes door zijn strot te duwen.
    Ik bedoelde er alleen maar mee, dat ik zelf niet al te grote vliegtuigjes heb. Ik ben er begonnen met een Easy Star en vlieg nu met een Blade Runner ( ook met een fiets bel) een Gentle Lady (zwever, spanwijdte 2.15) en ga dit weekend een Westerly (2.0 cc) invliegen, en ben nu een Hegi Freshdax (dieseltje 1.5cc) aan klaar maken. En ook gaat er nog vaak een X-twin mee :oops:

    Een viend van mij vliegt voornamelijik met koffer-modellen ( hoe kleiner hoe beter) en is een Cox maniac, hij vindt 1.0 cc al te groot.

    Ik noemde daarom dus ook ff die Parasailer, die er met 15 meter spanwijdte "wild" vliegt. Dat kan daar dus ook.
     
  13. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    OK, Toppie, dan zitten we weer op 1 lijn :), vrijheid blijheid :D.

    parasailer? Je bedoelt Paramoteur? parapente met motor dus. Ik vlieg ook met een parapente, ben nu met een elektroversie bezig :D. 1:1 dan hè.. 30m² lol

    Kom maar op met dat PBtje. Heb je ook een aanwijzing waar ik het precies kan vinden? Misschien een straatnaam?
     
  14. Aaalie

    Aaalie Guest

    Hihi,

    :wink:
     
  15. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    Whahahahaha,


    het brein... :roll: :D lol
     
  16. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    hehehe , je ziet t hè , er MOET gewoon weer een club komen hier in de buurt .
     
  17. Peter Den

    Peter Den PH-SAM

    Lid geworden:
    2 dec 2005
    Berichten:
    1.679
    Locatie:
    Voorburg
    Hi Sietse en de anderen: het beste lijkt mij een mailinglist: heb jij of iemand anders al het initiatief genomen zet mij er dan ook op!
    (slecht weer voor het duin trouwens nogsteeds)
     
  18. cees dorst

    cees dorst Guest

    He sietse ,ik sluit me helemaal bij dat kranten bericht aan ,kunnen wij niet iets doen op de hofvijver ,desnoods laten wij balkenende vliegen met een gemotoriseerde twinstar komt zijn verloren jeugd misschien weer boven drijven lijkt me heel ludiek ,iendelijk weer eens wat anders dan een protest mars ,en wat dacht je van verdonks maiden met een easy star lachen en de krant halen wij dan zeker LACHEN LOL
     
  19. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    Gebruik je dan wel een leraar leerling systeem !!
    Als t toevallig fout gaat hebben wij weer een slechte naam !!
     
  20. cees dorst

    cees dorst Guest

    Wat denkje anders maakt er een zooitje van ,tenslotte is het veel moeilijker dan landje bestyren (cq mensen pesten)
    GRT cees
     

Deel Deze Pagina