Vliegen Den Haag??

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Eloi, 12 nov 2006.

  1. Eloi

    Eloi

    Lid geworden:
    15 mrt 2006
    Berichten:
    120
    Ha Sietse ik ben ook wel een keer van de partij! Ben ik wel verplicht als topic starter! haha
     
  2. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    Ha, leuk, PB je dan ook ff iets van naam/mail/watjewil en kanaal nr?

    Oh ja, jij was het topic gestart :D, sorry voor het hacken van je topic, maarja, ik dacht: best veel intresse, maar zal wel weer niks gebeuren... moet iemand toch iets doen?
     
  3. Eloi

    Eloi

    Lid geworden:
    15 mrt 2006
    Berichten:
    120
    Maakt niet uit! Was blij dat er dit keer een hoop reactie waren!!!
     
  4. cees dorst

    cees dorst Guest

    Volgens mij moeten er nog veel meer zijn dan deze 9 ,maar ja het zijn dan wel de starters ,dus de mensen die kijken neem even kontakt op desnoods per pb.
    En eloi hij is dan wel gekaapt maar je plukt er ook de vruchten van ,bovendien toen wij zondag aan het vliegen waren was er genoeg bekijks ,dus misschien komen er wel meer hobbyisten bij ,en zo maak je een gezellige groep van ,daar worden we allemaal blij van en misschien komt er wel iets leuk uitvoort.

    Groeten cees
     
  5. Eloi

    Eloi

    Lid geworden:
    15 mrt 2006
    Berichten:
    120
    hallo Cees ik wilde gister eigenlijk ook komen want had al zo'n vermoeden waar jullie uit hingen! Maar ja enigste vrije dag dus weer andere verplichtingen. volgende keer beter!!
     
  6. cees dorst

    cees dorst Guest

    Lijk me hartstikke leuk zie je dan snel ,als de weergoden wat mee willen werken Grt cees
     
  7. ZamBeZi

    ZamBeZi

    Lid geworden:
    30 aug 2005
    Berichten:
    2.006
    Locatie:
    Den Haag (lid GMVC)
    Groot, goed bereikbaar en weinig volk: het GAVI-terrein
    http://www.7x11.nl/project_roggeband/gavi.html

    er staat tegenwoordig wel helaas een slagboom aan de rand, dus het laatste stuk zal je moeten lopen
    volgens mij zijn er genoeg vlakke stukjes te vinden
     
  8. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    Dit terrein Zambezi , is dat waar de tedingerbroekplas langs ligt , en dat rode fietspad ???
    Een slagoom en daarachter een asfaltweggetje waar ook een aantal loodsen staan ??
    Zo ja , daar is plek zat .
    Ik heb daar een heuvel glad laten maken door een kraanmachinist tegen een kleine vergoeding in de vorm van bier !!
    Je kan een klein stukkie t fietspad over , dan direct t asfalt op en rijd dit helemaal door tot je niet meer verder kan .
    T is nu erg nat daar , maar je kan gewoon rijden met de auto !!
    Dan aan t eide even parkeren , dan omhoog lopen en Voilla , een mooie heuvel met uitzicht !!
    T is alleen wel zand , maar je kan er prima vliegen je doet dat tenslotte in de lucht toch ??
    Ga er maar eens kijken of je t wat vind , wees niet zo stom om met de auto te ver te rijden daar aan t eind want dan zit je dus in de modder vast !!
    Tot aan de heuvel aan de rechterkant kan je rijden , verder NIET !!!
     
  9. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    heb hem denk ik gevonden op google earth. kan ik als het goed is bijna lopen vanaf de oude plek (en dus vanaf mijn stageadres :D) Klopt dat?

    Heb je nou je geheime plek vrijgegeven eddy? :thumbsup:

    wie heeft nou weer de naam "tedingerbroekplas" verzonnen. naja, maakt ook niet uit eigenlijk, als we maar kunnen vliegen :D
     
  10. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    Nee nee sietse , dat is dus NIET mijn plekkie !!
    Maar hier ben ik wel een tijdje bezig geweest !! Maar aangezien t zand is is t voor mij niet echt geschikt met die brandstofdingen snappie !!
    En ja t is te lopen , maar dan is t wel een aardig stukkie hoor !!
    En nog wat , MOCHT je daar crashen , dan is een zoektocht het gevolg , er staat veel groen omheen waar die heel mooi in verdwijnt !!
    Ik stuur je een PB met mijn TEL nr , kan je me bellen , dan gaan we kijken als je pauze hebt ofzo ??
    Ik woon zowat om de hoek dus 5 a 10 minuten vantevoren bellen is zat !!
     
  11. ZamBeZi

    ZamBeZi

    Lid geworden:
    30 aug 2005
    Berichten:
    2.006
    Locatie:
    Den Haag (lid GMVC)
    Dit is precies wat ik bedoel; ik ben er van de zomer wezen kijken toen er nog geen slagboom was: in ieder geval zat ruimte en ik begrijp nu waarom jij 4x4 rijdt!
    Ze zijn er volgens mij nu op een klein gedeelte bezig om een tijdelijke parkeerplaats te maken voor bezoekers van het nieuwe ADO-stadion, die dan met bussen naar Leidschenveen worden gedeporteerd, vandaar die slagboom.

    Op Google Earth is i.d.d. heel goed te zien hoe groot het wel niet is.


     
  12. ZamBeZi

    ZamBeZi

    Lid geworden:
    30 aug 2005
    Berichten:
    2.006
    Locatie:
    Den Haag (lid GMVC)
    hierzo: GAVI-terrein
     
  13. eddie

    eddie

    Lid geworden:
    5 apr 2004
    Berichten:
    2.556
    Locatie:
    leidschendam
    Hmmmm , dat is denk ik niet wat ik bedoel dan ???
    Ik heb vandaag aan sietse laten zien waar t wel is !!
    Ennuhhh , jep sietse heeft nu ook gezien waarom ik 4x4 rijd , je komt op de meest mooie vlieglocaties :D
     
  14. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    hahaha, nou, bedankt Ed, zal binnenkort wel ff een plaatje rondsturen van waar het is. Dat moet wel duidelijk zijn :). Tis een flink stuk "moeras" met een verhoging die ed goed vlak heeft laten maken. Veel ruimte, je moet alleen niet echt van de verhoging afdonderen... Dan ben je goed nat... :)
    met een gewone auto kom je trouwens ook nog wel een stukkie :D
     
  15. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    INDOOR
    Is er trouwens ook interesse voor indoor? Lijkt me toch wel nu met dit weer!
    Gister nog ff langs Kees geweest (werkt bij vliegerop). Hij doet ook mee en heeft toegang tot een kraakpand met Gymzaal! Is niet een hele grote gymzaal en er is in de zaal geen stroom (dus ook geen licht). Met 2 verlengsnoeren is er echter wel stroom van een andere gang te halen, dus dat is niet echt een probleem. We kunnen dus een keer op Zondag ofzo overdag een meeting organiseren.

    Interesse??


    oh ja, kees heb ik dus ook op de lijst gezet :)
     
  16. NoNo123

    NoNo123

    Lid geworden:
    15 okt 2006
    Berichten:
    100
    Locatie:
    Den Haag
    Indoor ?? ja leuk plan !!!

    Ik dat in het kraakpand "de Grote Pier", Waldeck Pyrmontstraat ????
    Dat zou mooi zijn, want das vlak om de hoek !!! :D
     
  17. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    nee, oude school in de buurt van ziekenhuis leyenburg :).

    Eens ff kijken wat de plannen precies worden en wat het weer gaat doen. Ik ga voorlopig uit van een zondag. (enige vrije dag)
     
  18. narfer007

    narfer007

    Lid geworden:
    31 jan 2005
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Zoetermeer
    Oh welke school dan? heb er zelf ook in de buurt op school gezeten. (ijzerwerf) Helaas kan ik dit weekend niet.
     
  19. Eloi

    Eloi

    Lid geworden:
    15 mrt 2006
    Berichten:
    120
    Ha Sietse goed plan! Neemt Kees dan zijn vliegers mee?
     
  20. ZamBeZi

    ZamBeZi

    Lid geworden:
    30 aug 2005
    Berichten:
    2.006
    Locatie:
    Den Haag (lid GMVC)
    indoor: goed plan!
     

Deel Deze Pagina