Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de Graupner Junior S is zo goed als af :yes: Morgen even de laatste dingetjes doen (vooral afwerking) en dan knallen met dat ding :thumbsup: maar dat gaat zondag worden :evil: morgen helaas andere dingen :(

---kan de lijm in iedergeval goed doordrogen---
Tuurlijk, zondag wordt het een natte bedoening. Je durft gewoon niet met elektro te vliegen hè, daar schaam je je voor. :oops: ;) :lol:

En mag je wel twee keer op een dag vliegen van het thuisfront? 8O :D

Maar inderdaad weer goeidesmorgens deze stralend mooie ochtend. Het is weer prachtig vliegweer. Vanmiddag misschien maar weer (pffff :?) richting het veld om te vliegen met de MiniMagWel.

Idd, ik zie het....., morgen regen 8O :(

Ik ga toch maar kijken of ik vandaag kans zie de Junior S af te maken, dan kan ik vanmiddag misschien ff vliegen, of vanavond.
----zit erg krap in de tijd vandaag :mad:----

(Anders meer mensen vanavond?)

goede morgen :D

prachtig weer om met het gezin wat leuks te doen :p
onee, vrouwtje moet werken , dus ik thuis schilderen ,en floortje vermaakt zich wel .

aan vliegen moet ik ff niet denken ,als je het te vaak doet gaat het vervelen :nosmile:
gisteren 4 modellen in de opslag gehangen , dat lucht op thuis :D

volgende week weer flink aan het werk ;)

Goedemorgen allemaal,

Zeker weten dat we gaan vliegen vandaag. Zondag zou het weer niet al te best zijn. Geeft niet want we gaan eerst indoor vliegen.

Nu even naar het tuincentrum en om 12:30 naar het veld.

See you laterrrrrrrrrrr.....

Jasper

Goede morgen heren ;-)

Wat een weertje niet ?

De koffie pruttelt en de broodjes liggen in de oven.

@ Phil

Beetje doorbouwen en vanmiddag lekker vlieeeeegun met dat ding :-)

(ik blijf wel op de grond ok?)

Je hebt nog ff een pb Ronald, en jij ook Phil :)

goedemorgen allemaal,

@ mike pb terug.

* gaat eerst maar naar rct, *
* gaat daarna bouwen op de ach,* :shock:
* Weet dat het mooi weer is, maar dat "hok" moet ook nog ff af....... * :(
* kan dan waarschijnlijk wel binnenkort weer meevliegen * :p
* weet dat het voelt als een foute planning.......*

@ Phil

Beetje doorbouwen en vanmiddag lekker vlieeeeegun met dat ding :-)

(ik blijf wel op de grond ok?)

Straks eerst boodschappen doen daarna ff naar Quartel een bon verzilveren :banana: Even een 2S lipo halen want met de 3S durf ik geen maiden aan :D (iets te zwaar)

Heeft iemand anders vanmiddag op het veld een +/- 2S 2000 mah te leen? (voor het geval de nieuwe nog niet vol is)

(Anders meer mensen vanavond?)
Ja, dat lijkt me wel wat. Ik meldde Siggy net dat ik misschien vanavond naar het strand zou gaan. Maar op het veld is ook OK.

aan vliegen moet ik ff niet denken ,als je het te vaak doet gaat het vervelen :nosmile:
gisteren 4 modellen in de opslag gehangen , dat lucht op thuis :D
Opslag? ;)
kliko.jpg

Straks eerst boodschappen doen daarna ff naar Quartel een bon verzilveren :banana: Even een 2S lipo halen want met de 3S durf ik geen maiden aan :D (iets te zwaar)

Heeft iemand anders vanmiddag op het veld een +/- 2S 2000 mah te leen? (voor het geval de nieuwe nog niet vol is)
Ja, ik heb een LRP 2S 2200mAh. Zitten wel van de G3,5 goudbusjes op maar dat is aan te passen naar Deans. Ik zal hem alvast opladen en dan hoor ik wel welke steker er op moet. Als-ie bevalt kun je hem overnemen, is nog nooit gebruikt om te rijden (wel af en toe geladen en ontladen) en aangeschaft voor de GT14 (destijds iets van 35 eypo voor betaald).

Phil ga je zowieso naar Quartell? Welke locatie dit keer? Zwolle of Groningen :p
Moet nog een propadapter hebben voor EDF ....

Hoe laat ga je?

Ja, dat lijkt me wel wat. Ik meldde Siggy net dat ik misschien vanavond naar het strand zou gaan. Maar op het veld is ook OK.

Ja, ik heb een LRP 2S 2200mAh. Zitten wel van de G3,5 goudbusjes op maar dat is aan te passen naar Deans. Ik zal hem alvast opladen en dan hoor ik wel welke steker er op moet. Als-ie bevalt kun je hem overnemen, is nog nooit gebruikt om te rijden (wel af en toe geladen en ontladen) en aangeschaft voor de GT14 (destijds iets van 35 eypo voor betaald).

Dan hou ik het ook op vanavond, om de Junior nu in de verloren minuten af te jakkeren is niet zo'n goed plan denk ik :nooo:

Die accu klinkt goed, ik heb overal deans op zitten (behalve de indoorzooi dan) :worship:

@ BYM: hoe laat ik ga weet ik nog niet, zoals eerder gezegd dat moet ergens tussendoor :( 4 mm propadaptor????

Dan hou ik het ook op vanavond, om de Junior nu in de verloren minuten af te jakkeren is niet zo'n goed plan denk ik :nooo:

@ BYM: hoe laat ik ga weet ik nog niet, zoals eerder gezegd dat moet ergens tussendoor :( 4 mm propadaptor????

Is een vaag lang ding voor 3,17mm, maar moet ook weer een gaatje haaks in, dus moet ik het echt ff meenemen anders snappen ze het niet denk ik ...
Ga je naar Pijnacker?
Anders ga ik van de week zelf wel ff hoor :)

Is een vaag lang ding voor 3,17mm, maar moet ook weer een gaatje haaks in, dus moet ik het echt ff meenemen anders snappen ze het niet denk ik ...
Ga je naar Pijnacker?
Anders ga ik van de week zelf wel ff hoor :)

Nee Amsterdam.... de kans dat ze het daar hebben is heeeel klein :nosmile:

die neiging krijg idd wel :)

ben een beetje moe gestreden tegenover het thuisfront :(, nu begint mijn dochter ook al van;" papa ga je nou weer vliegen ? "

eigenlijk is het ook belachelijk die tijd die in de hobby verdwijnt :???:

maar stoppen met roken is ook moeilijk ,eerst maar proberen te minderen ,en gewoon 1 keer per week vliegen :)

de ellende is ,bij mij is het alles of helemaal niets

maar jullie kunnen prima zonder mij , keert de rust weer terug op het veld :yes:

voor nu ,heb ik er geen reed zin meer an :(

veel plezier gewenst by junkie

*gaat het trappenhuis schuren :D *

ben een beetje moe gestreden tegenover het thuisfront :(, nu begint mijn dochter ook al van;" papa ga je nou weer vliegen ? "

maar stoppen met roken is ook moeilijk ,eerst maar proberen te minderen ,en gewoon 1 keer per week vliegen :)

de ellende is ,bij mij is het alles of helemaal niets

maar jullie kunnen prima zonder mij , keert de rust weer terug op het veld :yes:

voor nu ,heb ik er geen reed zin meer an :(

veel plezier gewenst by junkie

*gaat het trappenhuis schuren :D *

Ja nou ik weet het niet, maar ik ben alweer ff ruim een half jaar geleden gestopt met roken, en zoveel ruggegraat heb ik nou ook weer niet :rolling:

Hahahaha, junkie gaat een nieuwe login maken: ex-junkie rc. :rolling:

Het wordt tijd dat je een echt vliegtuig neemt. :yes: Ga je misschien eens leren vliegen. :teacher: Eerst wat braaf trainen en dan zo'n Mustang P-51, dat vind ik echt een kist voor jou. 8)

Hahahaha, junkie gaat een nieuwe login maken: ex-junkie rc. :rolling:

Het wordt tijd dat je een echt vliegtuig neemt. :yes: Ga je misschien eens leren vliegen. :teacher: Eerst wat braaf trainen en dan zo'n Mustang P-51, dat vind ik echt een kist voor jou. 8)

Je moet altijd op je top stoppen :cool:
voordat ik verval in de minimag fase :rolling:

*oja ,ik was a/h schuren *

Je moet altijd op je top stoppen :cool:
voordat ik verval in de minimag fase :rolling:

*oja ,ik was a/h schuren *
Mwja, je hebt je top dan wel snel bereikt. Ben je nu al op zolder aangekomen met schuren? Vandaar dat je gelijk weer reaguurt. :lol: Ik heb het idee dat je een beetje piepschuim-moe bent maar niet over durft te stappen naar het echte werk omdat je je beperkingen kent (op zich niet verkeerd natuurlijk). ;)

/olie-op-het-vuur-gooi-modus

Hebben we deze al eerder gehoord :rolleyes:

pinokkio.jpg

he,he , ja ,vliegen is best leuk , maar de situatie thuis word steeds slechter , op een gegeven moment moet je toch een keuze maken

- geheel stoppen met de hobby
- gewoon zo doorgaan en binnen een jaar gescheiden
- klein dik en lelijk dom blondje zoeken
- minder internetten/forum ,en alleen vliegen als het echt druk/gezellig word , en niet hijgend (zoals jullie ) iedere dag vliegen :lol:

eerste 2 optie's zijn niet aangenaam :nosmile:
3e optie , zou ik kunnen uitproberen :p

4e optie moet kunnen :roll:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back