Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwam deze ook nog tegen op e-bay
th_637c71bd.jpg
th_80a5354d.jpg
MMMMMMM;)

Ooooh, ik had het even niet door , maar ik zal hem in de combo gooien , het is misschien wel handig als je een kniptang meeneemt om hem enigzins in te korten :D ;)

heb de baja niet bij me dus.....

of heb je het op een rol zitten of zo? :)

Nee, het zijn vaste maat gaskabeltjes , maar morgen ben ik als het goed is weer een dagje in de werkplaats en dan zal ik meteen eens kijken voor iets dikkers ;)

opzich was het kabeltje wat je had prima , alleen wat te lang denk ik :)

heb de baja niet bij me dus.....

of heb je het op een rol zitten of zo? :)
. .fritsie ; heb je dan de ss koppelings schoenen in 3 x rijden weggesleten ? , Bym ; ik denk dat ik rond 3 uur ,half 4 ff langs rijd , dus neem maar mee de standaard ;) , net ff uurtje gesleuteld ,is hij bijna af ,maarja het gezin al beloofd dat we ff naar het bos gaan :schrik: , zo jammer :rolleyes:

. .fritsie ; heb je dan de ss koppelings schoenen in 3 x rijden weggesleten ? , Bym ; ik denk dat ik rond 3 uur ,half 4 ff langs rijd , dus neem maar mee de standaard ;) , net ff uurtje gesleuteld ,is hij bijna af ,maarja het gezin al beloofd dat we ff naar het bos gaan :schrik: , zo jammer :rolleyes:
Zoals gezegd gaan standaard koppelingsschoentjes in zo'n enorme zandbak niet lang mee. :nooo: De enige koppeling die HoogTij overleeft heeft Teflon schoenen (ongeacht of dat een Elcon, Lauterbacher of dergelijke is). ;)

En de enige belofte voor de zondag is toch dat je gaat rijden. Mocht het weer het niet toelaten dan valt er thuis over te praten. Maar anders... :cool:

-edit-
Ik ben er rond 13:00-13:30 uur. Dus als je voor die tijd koffie met melk wilt, moet je zelf melk meenemen. :? ;)

12.00 uur ga ik ook niet redden, zal eerder 13.00 uur worden.
Gisteren een feestje gehad :bday::celebrate:

Zoals gezegd gaan standaard koppelingsschoentjes in zo'n enorme zandbak niet lang mee. :nooo: De enige koppeling die HoogTij overleeft heeft Teflon schoenen (ongeacht of dat een Elcon, Lauterbacher of dergelijke is). ;)

En de enige belofte voor de zondag is toch dat je gaat rijden. Mocht het weer het niet toelaten dan valt er thuis over te praten. Maar anders... :cool:

-edit-
Ik ben er rond 13:00-13:30 uur. Dus als je voor die tijd koffie met melk wilt, moet je zelf melk meenemen. :? ;)

melk en suiker heb ik mee ;)

En de koppeling heeft vorige week de geest gegeven omdat baan ontzettende diepe geulen van een mafkees die met zijn trike op de baan was geweest, daardoor moest de baja flink ploeteren.
Ik had de koppeling daarvoor nog nagekeken en toen was ie nog prima, tevens zijn ook de lagers in de cbh naar zijn grootje en als ik de krukas probeer op en neer te bewegen voel ik toch een heel klein tikje (minder dan één mm) :nooo:.
Al met al kut ;).
Dus eerst een elcon koppeling een tunings clutchbell en een vertigo cbh, eerder word er niet gereden ;).
Eerst maar weer even het wel bekende boompje water geven :cool:

melk en suiker heb ik mee ;)

En de koppeling heeft vorige week de geest gegeven omdat baan ontzettende diepe geulen van een mafkees die met zijn trike op de baan was geweest, daardoor moest de baja flink ploeteren.
Ik had de koppeling daarvoor nog nagekeken en toen was ie nog prima, tevens zijn ook de lagers in de cbh naar zijn grootje en als ik de krukas probeer op en neer te bewegen voel ik toch een heel klein tikje (minder dan één mm) :nooo:.
Al met al kut ;).
Dus eerst een elcon koppeling een tunings clutchbell en een vertigo cbh, eerder word er niet gereden ;).
Eerst maar weer even het wel bekende boompje water geven :cool:
. . Fritsie ; ik had ook minder als een mm speling ,niet goed hoor :( , v/d week het oude blokje ( 8 liter ) ff reviseren en als backup op de plank :cool: , verder zit de zenoah perfect in de baja ,met de RN filter met outerwear , voordeel is dat het filter makkelijker is te monteren en demonteren ,al die wedstrijd gasten rijden ermee ,dus zal wel goed zijn , bij het originele filter v/d baja heb ik het gevoel dat hij zand naar binnen zuigt op het spruitstuk ,waar dat hele dunne rubbertje zit, wat ook nog kan is dat hij voorheen zand naar binnen zoog bij de carb as :eek:, dat is nu verleden tijd met de dichte lagers.

. . Fritsie ; ik had ook minder als een mm speling ,niet goed hoor :( , v/d week het oude blokje ( 8 liter ) ff reviseren en als backup op de plank :cool: , verder zit de zenoah perfect in de baja ,met de RN filter met outerwear , voordeel is dat het filter makkelijker is te monteren en demonteren ,al die wedstrijd gasten rijden ermee ,dus zal wel goed zijn , bij het originele filter v/d baja heb ik het gevoel dat hij zand naar binnen zuigt op het spruitstuk ,waar dat hele dunne rubbertje zit, wat ook nog kan is dat hij voorheen zand naar binnen zoog bij de carb as :eek:, dat is nu verleden tijd met de dichte lagers.

Ik knutsel al weer een tijdje aan deze blokjes, het tikje wat ik voel is niks vergeleken wat ik met de fg had ;)

Zo, kom je even op het forum na een dagje tennissen, moet je een enorme hoeveelheid spam (lees berichten in het draadje "Rijders omgeving zaandam deel 6") doorworstelen :D

@Fritsie feli met de toetreding in de inmiddels opgeheven club van 1000 :D

@Junkie, helaas voor je blokje, gecondoleerd. Wel leuk om weer wat nieuwe deeltjes te monteren natuurlijk ;) Veel plezier in het bos.

@GeWeldingnaren, klasse dat ze af zijn. Toppie :thumbsup:

@Bart, plankjes zijn perfect natuurlijk.

@toekomstige standaardeigenaars, ik heb een stukje werkbankenrubber (of iets dergelijks) wat mooi op een plankje te plakken is. Neem ik vanmiddag wel even mee.

@alle pb'ers, pb's terug of ter kennisname gelezen.

@Siggie, neem jij de raampjes nog mee?

@Sleur, een keertje met de nitro is ook leuk natuurlijk.

@Kobus, blij je ook weer een keer te zien.

@Koffieleuten, ik neem ook de inmiddels befaamde kan met koffie wel mee.

@Mammoyh, we wilden al bijna een herdenkingsdienst voor je houden. Straks maar weer even opnieuw met iedereen kennismaken :D

@Gladoor, jij hebt van mij geen pb'tje

@Kevertje, bijna welkom bij de Baja club.

@de klerenvent, vergeet je de jasjes niet? :D

@de rest, helaas moet ik nog naar een verjaardag (echt geen zin in) dus kom ik wel rond 13:30 14:00 naar HT met de Baja maar zal om 15:30 waarschijnlijk wel weer vertrokken zijn (of ik "vergeet" die verjaardag per ongeluk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back