Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
he,he :p sleur ; ik ga idd eerst nog even op de pc oefenen, alles nu goed afgesteld ,en gaat al beter dan een half uur geleden :)

de zwever stuurt op de motoren dus das een stuk makkelijker :p, we zien het morgen wel

bcs ; doe mij maar jouw restanten :D;)

iedereen ; begin er niet aan :rolleyes:

;)

he,he :p sleur ; ik ga idd eerst nog even op de pc oefenen, alles nu goed afgesteld ,en gaat al beter dan een half uur geleden :)

de zwever stuurt op de motoren dus das een stuk makkelijker :p, we zien het morgen wel

bcs ; doe mij maar jouw restanten :D;)

iedereen ; begin er niet aan :rolleyes:

;)
Dat die zwever op de motoren stuurt, maakt niet uit voor je vliegkunsten. Enige verschil is dat je geen richtingsroer hebt. De rest blijft even lastig om te beheersen. Net wat bcs zegt, mijn eerste EasyStar vlucht duurde ook ongeveer zo lang. :? En dat terwijl via FMS toch alles leuk ging. Na testen op de Phoenix sim had ik hetzelfde effect, duimpje naar rechts bij gasgeven, vreselijke rol naar rechts, dik overtrokken en *pats* neus in het gras. De neus staat nu iets meer omhoog en de EasyStar is iets korter geworden. ;)

Mocht er morgen weinig tot geen wind staan, dan laat ik de EZ ook wel even uit. Op locatie zal ik wel even het motorblok op de Baja vervangen (en morgenochtend nog even zoeken naar de bak met onderdelen van de Ravage). ;)
Vanavond weer :celebrate: dus tot morgen. :yes: :thumbsup:

Mannen :help: Ik mis een inbus van de aandrijf as die in de diff gaat het is in een inbus met een pikie dat hij er door heen kan heeft iemand die nog voor mij volgens mij is het maat m5:confused::confused::confused:

Zal ik weer koffie meenemen doe het graag:eek::cool:

Wat denk je gaan we hem nodig hebben
th_ce7ffa7b.gif

Ik neem hem morgen in iedergeval mee :yes: :thumbsup:

philliams : leuk dat plaatje maar ik heb nog geen jasje!! bodywarmer!! tshirt!!

marcel: kan jij ff wat raampjes voor me regelen voor wat ht dollars???

bym : ben jij er morgen ook?? neem ik mijn standaard mee.!!!!!!!

junkie rc : succes met vliegen, wacht ff tot ik erbij ben, want ik wil het wel zien.
heb je m wel al uitgebalanceerd???

nou zo kan ie wel weer ff.

stanley

Gladoor, je hebt een PB'tje
(van Snowman165) :rolling:

@Gladoor en Snowman 165:

Jullie hebben gepeebeed met elkaar! :oops: :oops:
;)

Morgen ben ik toch even op Hig Tide te vinden...

De "directrice" was tot zover behoorlijk te spreken over de vorderingen in de schuur...*"je hebt zo hard gewerkt,ga jij morgen maar even lekker een rondje rijden op Hoogtij"* sprak zij teder... :rolleyes:

@Gladoor en Snowman 165:

Jullie hebben gepeebeed met elkaar! :oops: :oops:
;)

Morgen ben ik toch even op Hig Tide te vinden...

De "directrice" was tot zover behoorlijk te spreken over de vorderingen in de schuur...*"je hebt zo hard gewerkt,ga jij morgen maar even lekker een rondje rijden op Hoogtij"* sprak zij teder... :rolleyes:

De arbeidsinspectie gaf ook een dikke voldoende voor de uitgevoerde werkzaamheden dus arbotechnisch is dat wel verantwoord :yes:

@stanley

Die standaard wil ik wel voor je doen maar een metalen plaat voor bovenop heb ik niet in bezit :rolleyes:
Ik heb trouwens ook geen haakse slijper meer (die sneuvelde tijdens het laatste plaatje, gelukkig was ik net klaar ;) ) maar de afwerking zal dus niet al te fraai zijn ;)

Punt is ,als het thuis windstil is ,stormt het op HT :lol: ,btw ,ik durf geeneens meer in het echt te vliegen :-( , ik had beter alleen het simulatie cd'tje kunnen kopen :lol: is ook leuk ;)

ik neem morgen voor de zekerheid ook maar de baja mee :rolleyes:

De arbeidsinspectie gaf ook een dikke voldoende voor de uitgevoerde werkzaamheden dus arbotechnisch is dat wel verantwoord :yes:
Now we're talking!:cool:

Ff lekker een live track van U2 knalt er hier door de speakers...

Laatst bewerkt door een moderator:
@stanley

Die standaard wil ik wel voor je doen maar een metalen plaat voor bovenop heb ik niet in bezit :rolleyes:
Ik heb trouwens ook geen haakse slijper meer (die sneuvelde tijdens het laatste plaatje, gelukkig was ik net klaar ;) ) maar de afwerking zal dus niet al te fraai zijn ;)[/quote]

:D
maakt niet zoveel uit bym. ik vraag wel op mijn werk of ze m ff in elkaar lassen. Dat doen ze wel als ik het ff vraag.
no problemo;)

:rolling:stanley:rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back