Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
precies ,mijn hele huis ligt vol met dat soort vliegertjes.
in het begin werkt het wel ,maar na een x aantal crashes heb je nieuwe props nodig ,en die kun je slecht krijgen :eek:

maar is wel leuk speelgoed ;)

Damn, géén 10.000 euro gewonnen bij Q-Music.nl, ik had het geluid niet geraden :mad:
Had me wel stoer geleken ff 10K af te kunnen tikken :rolling:

Was wel ff op de radio, ook wel geinig :)

Laatst bewerkt:
Hallootjuh doar :D

Vanmiddag weer even lekker bezig geweest met het verzwaren van de Baja :)
Na 6 weken eindelijk de voordraagarmen binnengekregen.
Ook de Badlands op de velg gezet en de boel weer even opgepoetst :thumbsup::yes::zon:

240420081182.jpg

240420081183.jpg

240420081184.jpg

( volgende week even een glazen vitrinekast halen bij de ikea ) :agrue::bad-words::oops:

Nee, dan zou Junkie het geluid meteen herkennen :D

Ik moet zeggen dat ik een beetje onpasselijk wordt van al die schone Baja's :rolling:

Straks lijkt het nog of ik die van mij loop te verwaarlozen (gelukkig is er nog zo iemand :mrgreen:)

Hallootjuh doar :D

Vanmiddag weer even lekker bezig geweest met het verzwaren van de Baja :)
Na 6 weken eindelijk de voordraagarmen binnengekregen.
Ook de Badlands op de velg gezet en de boel weer even opgepoetst :thumbsup::yes::zon:

240420081182.jpg

240420081183.jpg

240420081184.jpg

( volgende week even een glazen vitrinekast halen bij de ikea ) :agrue::bad-words::oops:

Ziet er heel mooi uit. Het is alleen errug jammer dat het nu nog zo mooie alu straks helemaal gezandstraald is... :D Maar het blijft leuk.;)

Een Baja 5b met uitgelopen krukaslagers.... :D

Een kameel op naaldhakken :confused::rolling:;-)

Het is wel duidelijk wie er geen tijd heeft om radio te luisteren omdat ie het veel te druk met werk heeft. :D Maar blijven oefenen, vroeg of laat win je een keer!

Nee, dan zou Junkie het geluid meteen herkennen :D

Ik moet zeggen dat ik een beetje onpasselijk wordt van al die schone Baja's :rolling:

Straks lijkt het nog of ik die van mij loop te verwaarlozen (gelukkig is er nog zo iemand :mrgreen:)

siggery; ziet er weer toppie uit :cool:

;) ik ken inmiddels alle rateltjes ,tikjes , puch maxi achtige geluidjes , v/d baja sterker nog ,ik heb een record gebroken ,ditmaal 1 baja tankje ( in ) gereden en jawel een vette sleepspoor op mijn zuiger :bday: ,ook wel warmloper genoemd in de volks mond ,dus gaat weer retour naar scharlwoude :lol:
Ik heb dus last van een nieuwe aandoening ; het baja zat zijn syndroom :rolling:ligt inmiddels een dikke laag stof op de baja ,en heb nog geen tijd/zin gehad om het originele blok te reviseren :nooo: en ga nu eerst is met die powerboot varen ,en uiteraard na werktijd rondjes vliegen :D tot ik weer baja kriebels krijg .

Ps ;ik ben niet de enige met een kilo zand in het blok ,op het baja 5b forum hebben ze er ook last van, iedereen die veel in zand rijd zal zand in zijn blok vinden ( behalve sleur dan natuurlijk :lol: ) En het geliefde carb asje zal ook de oorzaak zijn :yes:

Laatst bewerkt:
Ps ;ik ben niet de enige met een kilo zand in het blok ,op het baja 5b forum hebben ze er ook last van, iedereen die veel in zand rijd zal zand in zijn blok vinden ( behalve sleur dan natuurlijk :lol: ) En het geliefde carb asje zal ook de oorzaak zijn :yes:

ik heb al zeker 4 keer mijn voormalig fg blokje uit elkaar gehad maar ben ook nooit zand tegen gekomen ;)

Dat kan kloppen Phil, daarvoor moet je blokje eerst open :rolling:

Doe maar beter niet, dan weet je niet dat het erin zit en heb je er dus ook geen last van :mrgreen:

Neee ho, nu moet ik toch siggy gaan verdedigen (zo ben ik dan ook wel weer). Ik heb hem afgelopen zondag toch best lekker rond zien scheuren. Er zat behoorlijk wat stof op zijn karretje dus hij heeft minstens 3 uur poetsend op La Balkonia doorgebracht. ;) :yes:

Het is wel duidelijk wie er geen tijd heeft om radio te luisteren omdat ie het veel te druk met werk heeft. :D Maar blijven oefenen, vroeg of laat win je een keer!
Nee, andere zender. Een collega luistert wel altijd en wist twee keer het geluid van een leukere prijs: een keer zo'n kloterig hobbymesje dat in- en uitschuift t.w.v. 24.000 en die ene hele lastige van 40.000+. Maar ja, dan weet je het en bellen ze toch niet terug. :?

;) ik ken inmiddels alle rateltjes ,tikjes , puch maxi achtige geluidjes , v/d baja sterker nog ,ik heb een record gebroken ,ditmaal 1 baja tankje ( in ) gereden en jawel een vette sleepspoor op mijn zuiger :bday: ,ook wel warmloper genoemd in de volks mond ,dus gaat weer retour naar scharlwoude :lol:
Ik heb dus last van een nieuwe aandoening ; het baja zat zijn syndroom :rolling:ligt inmiddels een dikke laag stof op de baja ,en heb nog geen tijd/zin gehad om het originele blok te reviseren :nooo: en ga nu eerst is met die powerboot varen ,en uiteraard na werktijd rondjes vliegen :D tot ik weer baja kriebels krijg .

Voor wat betreft het Baja-rondjes knallen/vliegen: +1 :mrgreen: :puppydogeyes: Vandaar dat ik de Savage alweer tot leven heb geroepen. Toch even weer wat anders.

En zand heb ik nog nooit in geen enkel motorblok gehad. Niet op de Baja, niet op de Ravage (anders dan de keer dat ik een half uur zonder luchtfilter heb gereden op HoogTij) en niet op mijn brommers waar regelmatig mee over het strand werd gescheurd. Dus ik weet niet hoe jij dat doet, maar ik heb er inderdaad geen last van. :nooo: :cool:

Neee ho, nu moet ik toch siggy gaan verdedigen (zo ben ik dan ook wel weer). Ik heb hem afgelopen zondag toch best lekker rond zien scheuren. Er zat behoorlijk wat stof op zijn karretje dus hij heeft minstens 3 uur poetsend op La Balkonia doorgebracht. ;) :yes:

Haha, dat betwist ik ook niet hoor. Maar om hem juist weer schoon te maken als je hem net op zijn mooist hebt gekregen is voor mij niet weggelegd. Een beetje samengedrukte lucht al dan niet in combinatie met wat vloeistof in de vloeistofspuit en klaar is Martin.

Siggy is een echte opwrijver denk ik, veel getraind in zijn jeugdige jaren denk ik :oops: :mrgreen:

Wat was jij net aan het doen dan aan het aanrecht, Bajablokje poetsen :confused: in de gootsteen? Lekker hoor, fiets ik twee keer zwaaiend voorbij (heen en terug) en meneer ziet helemaal niks. :shock:
Is wel erg hoor, altijd als ik van of naar m`n werk rij zie ik Sleur zeer geconcentreerd :rolleyes: achter z`n beeldscherm zitten en jij staat altijd achter het aanrecht rond 08.15. Denk dat ik voortaan maar om ga rijden, jullie zwaaien toch niet terug ;)

Haha, dat betwist ik ook niet hoor. Maar om hem juist weer schoon te maken als je hem net op zijn mooist hebt gekregen is voor mij niet weggelegd. Een beetje samengedrukte lucht al dan niet in combinatie met wat vloeistof in de vloeistofspuit en klaar is Martin.

Siggy is een echte opwrijver denk ik, veel getraind in zijn jeugdige jaren denk ik :oops: :mrgreen:

Siggery is gewoon zuinig op zijn spullen, een eigenschap die je vandaag de dag steeds minder tegen komt :thumbsup:

@Ferry, als je nou een lekker ... laat maar :mrgreen:

Voor een bakkie kan je altijd stoppen hoor, was ik denk ik net aan het zetten.

Zoooo, net even een acuut ontstoken zenuwbaantje in de onderkaak laten reinigen. Toch goed voor 6 gaatjes boren in je kaak en 19 hechtingen. 8O ;)

@junkie rc: Waarom ligt dat verrekte bos waar jij vlieg zo ver weg. Hadden vanmiddag mooi even kunnen vliegen. Misschien dat ik zo nog even in Heemskerk ga fladderen. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back