K
knaller
Guest
Als het niet ontstoken is of iets dergelijks dan is het prima te verdoven en merk je er weinig of niets van. Wat Phil zegt napijn zou best kunnen inderdaad, maar dat is met een ibuprofennetje zo weer weg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Echt wel, een wortelANAAL behandeling lijkt me echt niet lekker :twisted:
Om jullie even blij te maken, woensdag ochtend om kwart voor negen lig ik in de tandartsstoel een zenuwbehandeling te ondergaan![]()
Ik wilde eerst een beest in de wasmachine laten zien maar dat schijnt hier niet te mogen (althans, voor sommigen is dat bezwarend). Dus dan maar harde realiteit. :lol:Gatverdamme Sleur... mot dat nou?![]()
Tsja, Toyota's hebben een zekere reputatie ondertussen... :?toyota sterlet phil. zonder gein.vraag maar aan andre welke auto hij het minst ziet op zijn werk langs de weg.
toyota sterlet phil. zonder gein.vraag maar aan andre welke auto hij het minst ziet op zijn werk langs de weg.
Tsja, Toyota's hebben een zekere reputatie ondertussen... :?![]()
Phil: Waarom niet een Fiat Panda? (oude model dus)
Omdat dat dus wel bende is![]()
Panda's (oude modellen) zuigen. Veel problemen met het motor management systeem. Valt zomaar uit, reparatie is een nieuwe computermodule t.w.v. 450 eypootjes.Phil: Waarom niet een Fiat Panda? (oude model dus)
Sommige zien er niet uit, vooral in het wit... :? :lol:Edit: mazda 323 hatchback is ook oerdegelijk serieus.
Panda's (oude modellen) zuigen. Veel problemen met het motor management systeem. Valt zomaar uit, reparatie is een nieuwe computermodule t.w.v. 450 eypootjes.