Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja , riep je me ? ;)

net nog even met de clik vanuit mijn achtertuin gevlogen , eventjes een 3s 240mah geleegd , toch ff lekker , maar het begon te regenen .

zaterdag ga ik even naar het veld met de madness en de SE , wel even zin an .
hoe lang duurt een pakketje vanuit belgenland naar nederland ? iemand van het forum heeft zaterdag de saito blokken verstuurd , was wel het pinkster weekend , maar is het normaal dat het een dag of 4a5 duurt ?
Met het pinksterweekend er tussun wel denk ik.Laatst lipo's bij iemand van het forum gekocht,en net als bij RCFUN als ik iets bestel 3 dagen onderweg.Dus met pinksteren ertussen waarschijnlijk morgen binnen :D ;).
PS stonden mooie klapkarretjes tussen die linkjes van PH-ILLs.Gaat ook maar even snuffelen op mp;)
Heerlijk camperen :D

Lekker even gedouched,schone kleertjes aan,bord met toastjes erbij en wachten op de dingen die komen gaan.Wordt weer spannend vanavond ;)

Er is er zowieso ééntje die al een hele tijd keihard lacht , het liedje was in no time de hele wereld over .

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoezo,omdat ik niet vlieg,niet van voetbal en formule1 hou.Klein beetje positief hoor.Gewoon lekker zeiken morgen over hoe slecht ze wel was enzo,en dat de rest van de jurerende landen weer alle punten aan hun vriendjes geven enzo lekkere politieke corrupte teringzooi.Heerlijk man,en mischien,of eigenlijk ik gun het er wel als ze doorgaat :D
Neuh, het songfestival is nu eenmaal erg gay. Elk jaar weer een trieste aangelegenheid die kant nog wal raakt. Nu drie waardeloze dingen op televee: Zeikfestival, gemekker over politiek en grasballen. :hammer:

*mp3'tje aanzet* 8)

1 ding staat voorop.
Ik heb heel veel respect voor Silly ;-)
Yep, zo is dat. Maar ja, momenteel mag een ieder blij zijn met wat-ie heeft. Hebben is hebben, krijgen is de kunst. Helaas is de spoeling nog wat dunnetjes maar binnen een paar jaar verandert dat wel. Dat zie ook ok hier in Huize Sleur. Vrouwtje gaat toch na 16 jaar trouw dienstverband weg en voor haarzelf beginnen. Management zuigt gewoon. :yes: :oops: ;)

zaterdag ga ik even naar het veld met de madness en de SE , wel even zin an .
Moet ik dat luxe-ding dan ook meebrengen of blijft die nog even hier in de stalling? ;)

Net even de 500 gaan vliegen, kom ik er achter dat de Turnigy accu's niet tussen het frame passen :mad: :2gunfire::schrik::evil:

Bij de omschrijving staat toch echt dat ze ideaal zijn voor de 500 maar als je de tray mod gedaan hebt (accu tray een stukje laten zakken) dan past de accu niet tussen het frame. Vet balen natuurlijk.

Dan maar creatief zijn en voor deze accu's een steuntje maken zodat ze weer hoger komen te liggen :(:(

Neuh, het songfestival is nu eenmaal erg gay. Elk jaar weer een trieste aangelegenheid die kant nog wal raakt. Nu drie waardeloze dingen op televee: Zeikfestival, gemekker over politiek en grasballen. :hammer:
Dan maar een beetje gay,van alles wat is ook lekker rij bezine en nitro en electrobommen dus daar kan het niet aan liggen.Ja en muziek moet je niet over willen dicusieren ieder zijn smaak,geen smaak is ook een smaak ;)

Jazeker :yes: morgenochtend over 8 weken zit ik om 04:30 uur in de bus (met de caravan erachter) :cool: ;) richting Zuid Frankrijk :zon:
Heerlijk,van kleins af eerst met pa en ma met de toercaravan daarna stacaravan,die hebben ze verkocht toen weer een klapkar tot wij er geen zin meer in hadden.Toen dat circus verkocht en nu gaan ze lekker met zijn 2en met het vliegtuig.Heb zelf 2 jaar geleden mijn riante bungalow tent verkocht,maar ga toch weer kijken voor iets campeerbaars :D.

Net even de 500 gaan vliegen, kom ik er achter dat de Turnigy accu's niet tussen het frame passen :mad: :2gunfire::schrik::evil:

Bij de omschrijving staat toch echt dat ze ideaal zijn voor de 500 maar als je de tray mod gedaan hebt (accu tray een stukje laten zakken) dan past de accu niet tussen het frame. Vet balen natuurlijk.

Dan maar creatief zijn en voor deze accu's een steuntje maken zodat ze weer hoger komen te liggen :(:(
Yep, zo zijn BYM en ik ook ieder aan 4 accu's 3S 1500mAh gekomen. Zouden volgens de maatvoeringen prima in de Mini E-Revo passen. Blijken ze gewoon ruim 3mm dikker te zijn en passen dus met geen mogelijkheid. :evil: Ondertussen is de maatvoering op de website aangepast van 21mm naar 24mm dik. :showass:

Nou ja, de 3S 1500mAh's gaan nu in de ragversie van de Swift. :thumbsup:

Heerlijk,van kleins af eerst met pa en ma met de toercaravan daarna stacaravan,die hebben ze verkocht toen weer een klapkar tot wij er geen zin meer in hadden.Toen dat circus verkocht en nu gaan ze lekker met zijn 2en met het vliegtuig.Heb zelf 2 jaar geleden mijn riante bungalow tent verkocht,maar ga toch weer kijken voor iets campeerbaars :D.

Ikzelf heb vroeger eigenlijk niet zoveel gecampeerd met mijn ouders (waren toen meer van de appartementen) :mad:

Elles wel vanaf heel klein op de camping gestaan met haar ouders , de eerste keer dat wij gingen camperen werd Michael 1 jaar op de camping , eerst een caravan gehuurd , het jaar erop een vouwwagen , het jaar daarop een grote tent toen nog een keer een caravan en het jaar daarop kochten wij zelf een caravan (Chateau 450) die we nu nog steeds hebben en dat bevalt prima :D

*katsjing* Hopla, de Swift II is ingevoerd in de computer. De originele maat is verkleind naar een spanwijdte van 54cm à la Mini Swift. Tekening past op één A3. Morgen even een paar keer afdrukken en ook daarvan houten mallen maken. Ik moet nu echt rap een piepsnijder hebben. :? :yes: 8)

sleurs_swift_schaalbaar.jpg

Moet ik dat luxe-ding dan ook meebrengen of blijft die nog even hier in de stalling? ;)

graag ,neem zaterdag maar mee ;)

werd net nog vanuit de ach benaderd voor de funfly , maar ingeschreven , alleen weet ik nog niet of ik ga vliegen , ik krijg altijd de zenuwen als ik opdrachten moet uitvoeren , dan sta ik dus niet te genieten , en heb ik er geen zin an , dus ik zie wel maar beloof nadda noppes nikkus .

de bbq denk ik nog ff over na , aangezien ik dan al de hele dag bezig ben geweest met vliegen ,en in de avond ook nog naar de ach moet , ik wou eigenlijk heel erg minderen ,en wat meer met het gezin wil ondernemen .

we zien wel ...

Een snijdraadje is toch zo gefixed Sleur ?

Siggy doet ook mee met de funvlaai.
Met de EZ dat is ;-)

Hoop dat de EZ een dozijn eieren mee kan liften ?

Met de EZ dat is ;-)

snel nog even overlegd met mezelf
met de ez wil ik wel meedoen , das speelgoed ;)

jasper ; ik wil mij terugtrekken uit het bbq gebeuren , na het vliegen lekker naar het gezin :teacher:

Gaat weer lachen worden Junkie,je moet het zeker niet te serieus nemen,het gaat puur om de FUN ;-)

Niets anders dan een normale vliegdag toch ?

Paaltjes rammen met de EZ is echt iets voor jou ;-)

@Knaller: CopterX zit weer in elkaar. Tussenstukkie vervangen.. Dus zal binnenkort de heli meenemen en toch maar eens proberen te fladderen dan..

Ook hoop ik met een week of 3 mijn hxt900's binnen te hebben. Dan kan ik de 2e copterx in orde maken. Afstellen en invliegen en dan maar eens een body gaan zoeken..

Hmmm geen slecht idee eigenlijk, om mee te doen met de EZ*.. Nah, heb me al ingeschreven met een brandstof ding. Eens zien of ik die nu eindelijk aan flappen kan vliegen.... op een originele manier natuurlijk.. dat wel :cool:

Uh ja, nee, nou... :? Ik had nog een dun ijzerdraad liggen. Binddraad voor in de tuin dat was. Zat plastic omheen maar goed, het idee was dat als-ie op smelttemperatuur zou zijn, dat plastic ook wel zou verdwijnen. Er werd wel wat heet, maar niet de draad. De transformator ging spontaan in rook op. 8O :oops: Kennelijk was, 3A niet genoeg voor dit soort draad. :evil:

Ik heb bij Conrad diverse soorten weerstandsdraad en Isachrom 60 besteld. Alleen is Conrad nooit zo vlot met uitleveren dus dat is pas in de loop van volgende week op kantoor. :cry:

Maar als je je geroepen voelt, mag je er wel één knutselen. Moet zo'n 65cm breed kunnen snijden (breedte standaard plaat piepschuim). :thumbsup:

Met de EZ dat is ;-)

Oppassen dat je ei niet in de klutser achterop komt. Anders heb je een prenatale kip op je staart hangen. :rolling:

Deze funvlaai wordt helemaal in het kader van piep dus. Er zijn ook al wat MiniMaggers. :thumbsup:

@Siggery: De Balanca staat op zijn pootjes hoor ;)
Roeren zijn eveneens verlijmd inmiddels.

Nu wachten op de benodigde electronica en dan nog een leuke avondvlieger erbij..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back