Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, ik heb het is even uitvergroot en nu je het zegt.... 8O :lol:

9zxgd1.jpg
:lol::rolling:die is goed ;) . tjonge wat een wind , ik word zowat van mijn steiger geblazen :puppydogeyes:, word voor mij zondag avond pas weer vliegen ,vrouwtje heeft de rest v/d week sávonds van alles en nog wat ( volgens mij pakt ze me terug :lol: ) maar kan thuis wel de ez ff aanpakken,en boven mijn huis fladderen dankzij de brushless en 3 cel lipo, want je kunt dan verticaal opstijgen :cool:

Hè hè, eindelijk gelukt om naar een langsrijdende Kobus te zwaaien. ;) :bye: :bye: :bye:

Zeker eindelijk , zag je wat een convooi ik achter mij aan had ? :cool: ;)

@ Fritsie , als ie op mij leek had ie wel met het duimpje omlaag erop gestaan :rolling: ;)

@ BYM, sms,en heeft niet zoveel zin bij sleurhutje , tegen de tijd dat hij ze leest ben je alweer hele tijd geleden langsgereden :mrgreen: ;)

Ik zag gisteren wel iets leuks op MP. zo,n hydrofoam :D daar ben je lekker veelzijdig mee :cool:

Gaat er wel iemand rijden vanavond , of word dat evt. pas komend weekend , de boy,s zeuren al een paar dagen of we naar Zaandam gaan ?;)

:D
Ha die Kobus was jij dat vanmorgen in noord??
er staan er nu zoveel dat ik het niet meer kan zien.

Groeten Edwin.

Nee, vandaag was ik in Velsen op het sport terrein en later in de Wijdewormer op het terrein van de golf vereniging ;)

Wij hebben deze week een mooi leven , we zijn de hele week op tournee om op diverse locaties een slijtlaag aan te brengen :cool: :D en lekker op tijd klaar :thumbsup:

@ Fritsie , als ie op mij leek had ie wel met het duimpje omlaag erop gestaan :rolling: ;)

@ BYM, sms,en heeft niet zoveel zin bij sleurhutje , tegen de tijd dat hij ze leest ben je alweer hele tijd geleden langsgereden :mrgreen: ;)
Half Beverwijk was vastgelopen omdat kobus zo langzaam voorbij reed. Ik denk dat-ie wel 10 minuten over 150 meter deed. 8O

En inderdaad, het duimpje kan ook omlaag.... :rolling:

2rqmt5k.jpg

Ik zag gisteren wel iets leuks op MP. zo,n hydrofoam :D daar ben je lekker veelzijdig mee :cool:

Gaat er wel iemand rijden vanavond , of word dat evt. pas komend weekend , de boy,s zeuren al een paar dagen of we naar Zaandam gaan ?;)
misschien gaan er een paar rijden ,maar voor de gevleugelde ridders staat er een pittig windje ,vanavond lekker knutselen ,en jawel lekker voetbal kijken :p

Ik zal het eens anders vragen ; gaat er iemand naar hoogtij vanavond ? ;) :D

Edit, ik zie junkie z,n post , maar die mag niet meer van zijn vrouw , dus die telt niet echt :rolling: :rolling: ;)

Laatst bewerkt:

Ik ga rijden vanavond de kleine is met waterpokken en al logeren bij oma moeders ligt met longontstekong op bed dus heb even tijd vanavond snowman komt ook rijden

Ik zal het eens anders vragen ; gaat er iemand naar hoogtij vanavond ? ;) :D

Edit, ik zie junkie z,n post , maar die mag niet meer van zijn vrouw , dus die telt niet echt :rolling: :rolling: ;)

Precies, count me out, voorlopig........ ;-)

Posted via Mobile Device

Zo, even lekker gereden , en er stond idd. een heerlijk windje om te rijden ;) en even lekker geouweneeld met Snoeksel en Snowman :D

Morgen maar eens naar de schade kijken :rolleyes:

De baja sloeg op het laatst vast door vermoedelijk een steentje tussen het vliegwiel , maar hij liep wel weer lekker , een paar nieuwe pakkingen doen toch wel wonderen :D

De savage van melvin heb ik ook "out of order" weten te krijgen door het spur te strippen :oops:

De mt van Michael is wel weer rijdend mee naar huis gegaan :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back