junkie rc
Forum veteraan
:lol::rolling:die is goedTsja, ik heb het is even uitvergroot en nu je het zegt.... 8O :lol:
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:lol::rolling:die is goedTsja, ik heb het is even uitvergroot en nu je het zegt.... 8O :lol:
![]()
Hè hè, eindelijk gelukt om naar een langsrijdende Kobus te zwaaien.![]()
![]()
![]()
![]()
Ha die Kobus was jij dat vanmorgen in noord??
er staan er nu zoveel dat ik het niet meer kan zien.
Groeten Edwin.
@ Fritsie , als ie op mij leek had ie wel met het duimpje omlaag erop gestaan
Half Beverwijk was vastgelopen omdat kobus zo langzaam voorbij reed. Ik denk dat-ie wel 10 minuten over 150 meter deed. 8OZeker eindelijk , zag je wat een convooi ik achter mij aan had ?![]()
![]()
@ Fritsie , als ie op mij leek had ie wel met het duimpje omlaag erop gestaan :rolling:![]()
@ BYM, sms,en heeft niet zoveel zin bij sleurhutje , tegen de tijd dat hij ze leest ben je alweer hele tijd geleden langsgereden![]()
![]()
misschien gaan er een paar rijden ,maar voor de gevleugelde ridders staat er een pittig windje ,vanavond lekker knutselen ,en jawel lekker voetbal kijkenZeker eindelijk , zag je wat een convooi ik achter mij aan had ?![]()
![]()
@ Fritsie , als ie op mij leek had ie wel met het duimpje omlaag erop gestaan :rolling:![]()
@ BYM, sms,en heeft niet zoveel zin bij sleurhutje , tegen de tijd dat hij ze leest ben je alweer hele tijd geleden langsgereden![]()
![]()
Ik zag gisteren wel iets leuks op MP. zo,n hydrofoamdaar ben je lekker veelzijdig mee
![]()
Gaat er wel iemand rijden vanavond , of word dat evt. pas komend weekend , de boy,s zeuren al een paar dagen of we naar Zaandam gaan ?![]()
Gaat er wel iemand rijden vanavond , of word dat evt. pas komend weekend , de boy,s zeuren al een paar dagen of we naar Zaandam gaan ?![]()
Half Beverwijk was vastgelopen omdat kobus zo langzaam voorbij reed. Ik denk dat-ie wel 10 minuten over 150 meter deed. 8O
En inderdaad, het duimpje kan ook omlaag.... :rolling:
![]()
Ik ga rijden vanavond de kleine is met waterpokken en al logeren bij oma moeders ligt met longontstekong op bed dus heb even tijd vanavond snowman komt ook rijdenZeker eindelijk , zag je wat een convooi ik achter mij aan had ?![]()
![]()
![]()
Ik zag gisteren wel iets leuks op MP. zo,n hydrofoamdaar ben je lekker veelzijdig mee
![]()
Ik ga rijden vanavond de kleine is met waterpokken en al logeren bij oma moeders ligt met longontstekong op bed dus heb even tijd vanavond snowman komt ook rijden
Zal rond 19:30 zijn misschien eerder weet niet hoe laat snowman klaar is stuur hem zo wel een sms dan weet ik wat meerHoe laat gaan jullie er ongeveer zijn ??
Ik zal het eens anders vragen ; gaat er iemand naar hoogtij vanavond ?![]()
Edit, ik zie junkie z,n post , maar die mag niet meer van zijn vrouw , dus die telt niet echt :rolling: :rolling:![]()
Zal rond 19:30 zijn misschien eerder weet niet hoe laat snowman klaar is stuur hem zo wel een sms dan weet ik wat meer
Dacht dat je vrouwtje meegaant was mazzlll ga rijden lekker windjePrecies, count me out, voorlopig........ ;-)
Posted via Mobile Device
Dacht dat je vrouwtje meegaant was mazzlll ga rijden lekker windje![]()
Dacht dat je vrouwtje meegaant was mazzlll ga rijden lekker windje![]()
Heb lekker gereden loser :fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2:Zou wel erg meegaand zijn als ik iedere dag ga vliegen, schijnt dat er ook nog andere zaken zijn dan vliegen alleen .
bijdehandje :fuckyou2:
Heb lekker gereden loser :fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2::fuckyou2: