Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje , hoe hebben jullie de blokjes in de vleugel geplakt?, als ik namelijk zou wachten tot de lijm droog is dan druk je het blokje nooit goed op zijn plek omdat je op de zijkanten ook lijm moet aanbrengen, neem ik aan?
Gemakkelijke manier is alleen de hoeken verlijmen, dus de randen (tsja, hoe ga je dat uitleggen :?).

Moeilijke manier is inderdaad de onderkant en zijkant, dan de vleugel iets buigen zodat je wat meer ruimte hebt en hopen dat je alles in één keer goed op de plaats drukt. :cool:

Ga je nog verder in offroad en hou je het alleen bij vliegen?
Ik moet eerlijk zijn met 0 vlieguren,nu ik een beetje aan het bouwen ben aan de EZ , de intresse naar de baja/offroad rijden toch wel wat minder word, wellicht komt het omdat de materie van vliegen gewoon wat verder gaat en heb je een hoop voorpret en dan moet er nog gevlogen worden :D plus dat als je de grotere uitgaves gehad heb, laders ,lipo's,zender de hobby goed te betalen is.
En dat alles met schone handen :thumbsup:
Je geeft het zelf al aan ,dat je de vlieg afdeling erg leuk vind ,al moet je nog vliegen . ;) sinds ik met vliegers bezig ben ,trekt de baja alsmede de sav me geheel niet meer ,vandaar dat ze ook op mplaats stonden ,maar daar krijg je er toch geen moer voor terug :hammer:, dus als ik doorstroom naar grotere brandstof of electro vliegers kan je beter ruilen met de baja voor een leuk vliegtuig :cool:, maar dat is nog toekomst muziek . verder trekt het indoor racen met onroad auto's me wel ,maar dit voor de winter dan ;). verder weet ik niet of het vliegen gaat vervelen ,ik schat in dat dit wel blijf doen ,wat sleur al zegt dat vliegen 3 dimensionaal is en de spanning veel groter is plus moet je wat meer je hersens gebruiken ,en is het knutselen erg leuk :D , dus als ht word bebouwd ,kunnen we met zijn alle naar heemskerk ;), of een ander plekkie zoeken

Ik moet eerlijk zijn met 0 vlieguren,nu ik een beetje aan het bouwen ben aan de EZ , de intresse naar de baja/offroad rijden toch wel wat minder

Kun je nagaan hoeveel je nog naar je baja omkijkt als je zometeen ook werkelijk de lucht in geweest bent :lol:

Ik moet eerlijk toegeven dat ik er flink de pleuris in had om iedere keer met een kromme neus van HT naar huis te gaan :(
Ik ben toch aardig wat keren flink op mijn "bek" gegaan met de EZ maar de totale schade is nog geen 3 euro :cool:
Ok,hij is er niet mooier op geworden maar heb inmiddels wel een ALU neus
op mijn EZ ( ;) @ Sleur )

190620081294.jpg

Het vliegen is inderdaad een compleet andere materie,en moet ook eerlijk zeggen dat ik het knap moeilijk vind.

Daarintegen is het wel weer een uitdaging en geeft het een gigantische kick zodra je " het gevoel " begint te krijgen en het vliegtuig dus inderdaad gaat doen wat jij wilt dat ie doet :lol:

Het maakt mij niet uit of die groepsknuffel er komt of niet , maar de eerst volgende keer als ik jou zie op hoogtij ga ik jou zowieso knuffelen :lol: want volgens mij ben jij echt zo,n lekker kuffelbeertje :mrgreen: :rolling:

En dat terwijl hij jou nog niet zo lang geleden compleet ondersteboven reed met zijn de FG -MT,zo gaat dat onder de hoogtijers he :lol: ;)

YouTube - All You Need Is Love - The Beatles

Lekker weertje op het moment,hoop dat het op gran canaria iets beter is :D
Wil vanavond nog wel even vliegen maar dan moet het wel even opknappen.

Jeetje ben ff een dagje niet op t forum en kan meteen een sloot pagina's lezen:pc:

Bedankt voor alle felicitaties en Burp ok nog gefeliciteerd met je dochter!:bday:

Gelukkig is iedereen een uitgemopperd (ruzieën is zo'n rotwoord)
Niet teveel knuffelen nou want dat kleffe gedoe...:rolleyes:

Ik baal wel van het weer.
Ik had gehoopt deze week nog ff een solovlucht te maken.
Ik weet nou wat ik bij me 2e vlucht fout deed dus ik heb er wel vertrouwen in dat t beter zal gaan de volgende keer.
Bedankt voor alle tips!
Maar de 1e was nog steeds de beste!

Zolang er dan maar geen foto/filmpjes van gemaakt worden :rolling:

@Junk, je hebt gelijk hoor, er is meer dan vliegen en rijden met de modellen. Ik ben ook niet elke avond op HT te vinden, heb ook een vrouw en twee kids. Die zijn voortgekomen uit een andere hobby :mrgreen:
precies ,kijk daar heb ik wat aan ;), die andere hobby vind ik ook wel prettig naast de rc hobby, maar als ik elke avond op ht sta komt daar niets meer van :lol:

:owat een rust hier zeg , dat komt ook niet vaak voor dnek ik zomaar . ;)

Mijn pakketje met de gyro 401 gaat vandaag uit hong kong weg ,hij is al door de douane , hoop het echt morgen of overmorgen nog te hebben .:lol:

Zo hier even een tip van Marsie en Silly:
Als het :onweer:is en je niet kan rijden of vliegen ga dan a.s. zaterdag of zondag even naar de zwarte markt en neem gezellig het hele gezin mee onder het mom van shop till u drop voor nop:lol:

Daar kun je bij verschillende buitenlanders van alle soorten :D
voor tussen de 15 en 20 pleuries het volgende kopen:

Zeer geschikt voor de afkickverschijnselen , zelfs de kat vindt t leuk;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey dit is handig
snijsetje.jpg

en dat voor nog geen 1,50 EURO bij de Action :D

*Edit*
lol ik zie nu pas dat het een doosje is met een magneetstripje waar het spul inzit.
snijsetje002.jpg

snijsetje001.jpg

MOCHT IEMAND ZO EEN SETJE WILLEN, GEEF MAAR EEN GIL , IK WOON 2 MINUTEN LOPEN BIJ DE ACTION VANDAAN :)

Hey dit is handig
snijsetje.jpg

en dat voor nog geen 1,50 EURO bij de Action :D

*Edit*
lol ik zie nu pas dat het een doosje is met een magneetstripje waar het spul inzit.

Mocht iemand zo een setje willen, geef maar een gil , ik woon 2 minuten lopen van de action vandaan.

GIL!!!:thumbsup:

hahahaha met zo,n heli ben ik begonnen ( heb hem een paar dagen gehad ) en toen kocht ik een coaxial bij peet . nu aantal weken later alweer aan de echte heli . pas op ! het is verslavend .

Mars heb em al een hele tijd maar t is ideaal als je toch ff wat wil doen en t buien rotweer is

als je het echt leuk vind kijk dan is naar een lama v3 dat is 4 kanaals en dat is echt te besturen. erg duur zijn ze niet

als je het echt leuk vind kijk dan is naar een lama v3 dat is 4 kanaals en dat is echt te besturen. erg duur zijn ze niet

Ja daar heb Mars ook al naar gekeken maar dit is echt puur als er geen andere opties zijn (geen baja of ez)

Je moet op de neus van zo'n heli'tje even een rubber plakvoetje plakken, dan kun je lekker vooruit vliegen in plaats van alleen omhoog en omlaag en wat rondjes draaien...

En als je daar op uitgekeken bent, neem je een heel klein autootje om door de huiskamer te raggen... :D

*wat een hoop zooi heb ik toch :?*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back