F
Fritsie
Guest
Nogmaals fuck you to, ben klaar met je
Posted via Mobile Device
nou nou 8O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nogmaals fuck you to, ben klaar met je
Posted via Mobile Device
Even voor de duidelijkheid ,als het hier op dit draadje door een aantal kinderen niet word gewaardeerd dat ik voor mijn gezin kies,ben ik gauw klaar op dit lijntje . Dat mij gezin lijd onder mijn rc verslaving is niet best ,dus ga ik een stapje terug doen ,en aangezien ik erg blij ben met mijn vrouw en kind ,wil ik dit niet verwaarlosen,wellicht dat een aantal van jullie op het vrouwtje zijn uitgekeken,en het allemaal niet zo nauw nemen ,moet je zelf weten , Nog even recht zetten dat ik een erg makkelijk vrouw heb,die thuis veel te veel doet ,maar ik geen flikker doe omdat ik te veel met de hobby bezig ben ,valt het balletje nu wel bij sommige van jullie ? Een loser zou ik zijn als ik mijn gezin liet barsten,maar snoeksel ,nog bedankt voor het compliment
Junk
Hoei, een echte Flame War in ons draadje. 8OEven voor de duidelijkheid ,als het hier op dit draadje door een aantal kinderen niet word gewaardeerd dat ik voor mijn gezin kies,ben ik gauw klaar op dit lijntje . Dat mij gezin lijd onder mijn rc verslaving is niet best ,dus ga ik een stapje terug doen ,en aangezien ik erg blij ben met mijn vrouw en kind ,wil ik dit niet verwaarlosen,wellicht dat een aantal van jullie op het vrouwtje zijn uitgekeken,en het allemaal niet zo nauw nemen ,moet je zelf weten , Nog even recht zetten dat ik een erg makkelijk vrouw heb,die thuis veel te veel doet ,maar ik geen flikker doe omdat ik te veel met de hobby bezig ben ,valt het balletje nu wel bij sommige van jullie ? Een loser zou ik zijn als ik mijn gezin liet barsten,maar snoeksel ,nog bedankt voor het compliment
Junk
Even voor de duidelijkheid ,als het hier op dit draadje door een aantal kinderen niet word gewaardeerd dat ik voor mijn gezin kies,ben ik gauw klaar op dit lijntje . Dat mij gezin lijd onder mijn rc verslaving is niet best ,dus ga ik een stapje terug doen ,en aangezien ik erg blij ben met mijn vrouw en kind ,wil ik dit niet verwaarlosen,wellicht dat een aantal van jullie op het vrouwtje zijn uitgekeken,en het allemaal niet zo nauw nemen ,moet je zelf weten , Nog even recht zetten dat ik een erg makkelijk vrouw heb,die thuis veel te veel doet ,maar ik geen flikker doe omdat ik te veel met de hobby bezig ben ,valt het balletje nu wel bij sommige van jullie ? Een loser zou ik zijn als ik mijn gezin liet barsten,maar snoeksel ,nog bedankt voor het compliment
Junk
fritsie ; gaat prima thuis ,zolang ik ( normaal ) de hobby uitvoer ,en niet ieder avond weg ben,die hobby vind ze prima maar het kan ook te . verder wens ik geen "loser" genoemd te worden door meneer snoeksel ,omdat ik een avondje niet aanwezig ben :nooo:, verder alles goed ,tja een beetje afkick verschijnselen ,en daar word je niet vrolijk van :nooo: , maar gisteravond wel al een heel end met de rolroeren op de verkorte ez vleugels ,draaid netjes in scharnieren , ben benieuwd hoe dit vliegt
![]()
fritsie ; gaat prima thuis ,zolang ik ( normaal ) de hobby uitvoer ,en niet ieder avond weg ben,die hobby vind ze prima maar het kan ook te . verder wens ik geen "loser" genoemd te worden door meneer snoeksel ,omdat ik een avondje niet aanwezig ben :nooo:, verder alles goed ,tja een beetje afkick verschijnselen ,en daar word je niet vrolijk van :nooo: , maar gisteravond wel al een heel end met de rolroeren op de verkorte ez vleugels ,draaid netjes in scharnieren , ben benieuwd hoe dit vliegt
![]()
Ik hou van jullie allemaal namelijk![]()
Ik raak hier helemaal emotioneel van![]()
![]()
Dit vraagt om een groepsknuffel :rolling:![]()
Zou je wel willen he :schrik:
Het maakt mij niet uit of die groepsknuffel er komt of niet , maar de eerst volgende keer als ik jou zie op hoogtij ga ik jou zowieso knuffelen :lol: want volgens mij ben jij echt zo,n lekker kuffelbeertje:rolling:
:help::help::help:![]()
![]()
Mooie van vliegen is dat het 3 dimensionaal is. Menig beginnend vlieger heeft al ervaren dat de grond een stuk lager is dan bij de kleine sprongetjes met de autootjes. :lol: En ja, je krijgt van vliegen (zeker elektro) geen vieze handen, hooguit wat lijmresten op je vingers maar die veeg je er zo vanaf.Ga je nog verder in offroad en hou je het alleen bij vliegen?
Ik moet eerlijk zijn met 0 vlieguren,nu ik een beetje aan het bouwen ben aan de EZ , de intresse naar de baja/offroad rijden toch wel wat minder word, wellicht komt het omdat de materie van vliegen gewoon wat verder gaat en heb je een hoop voorpret en dan moet er nog gevlogen wordenplus dat als je de grotere uitgaves gehad heb, laders ,lipo's,zender de hobby goed te betalen is.
En dat alles met schone handen![]()
8O 8O 8O We gaan niet te intiem worden hè? 8O 8O 8OIk hou van jullie allemaal namelijk![]()