Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
*kuch* Rijklaar zo'n 220 euro (auto, accu's, servo, regelaar). Dan zijn er nog wat aanbevolen hop-ups als bandjes, alu draagarmpjes, alu diff en mogelijk een rappere motor. Hoepla, dan ben je zo 300 euro armer. 8O Vliegen met een EZ is zooooooooooooooo goedkoop. :yes:

Maar word dit ook de auto voor de wintercompetitie? of komt die er niet?

Misschien kom ik zo een scalpel nog een keer tegen namelijk ;)

Scalpel wordt het wel voor deze winter ja. ik heb er twee en wil er best eentje verkopen. Volgens mij heb ik er 125 voor betaald en wil dat er ook voor hebben. Uiteraard zonder electronica (sloop je maar uit je Baja :D)

*kuch* Rijklaar zo'n 220 euro (auto, accu's, servo, regelaar). Dan zijn er nog wat aanbevolen hop-ups als bandjes, alu draagarmpjes, alu diff en mogelijk een rappere motor. Hoepla, dan ben je zo 300 euro armer. 8O Vliegen met een EZ is zooooooooooooooo goedkoop. :yes:
Vind het wel grappig om te zien hoor vliegen ,maar niet dat ik heb van ja dat is het beleef nog even teveel plezier aan het rijden
ROBITRONIC ROBOTRONIC SCALPEL 1/18 PAN CAR KIT NIB - eBay (item 290240034988 end time Jun-26-08 12:19:24 PDT)
is dit wat Fritsie (hoop dat het werkt)

Laatst bewerkt:
Vind het wel grappig om te zien hoor vliegen ,maar niet dat ik heb van ja dat is het beleef nog even teveel plezier aan het rijden
ROBITRONIC ROBOTRONIC SCALPEL 1/18 PAN CAR KIT NIB - eBay (item 290240034988 end time Jun-26-08 12:19:24 PDT)
is dit wat Fritsie (hoop dat het werkt)
Toen ik net mijn savage had was dat ook alles voor me , maar na een tijd ,zeg 1 jaar ,ga je weer om je heen kijken ,en toen "plop"daar was de baja :D, en 4 maanden later "plop" de EZ :worship: , echt kicken ,en kan het je echt aanraden om het luchtruim is op te zoeken :cool:, en de sav er lekker bij houden ;)

Toen ik net mijn savage had was dat ook alles voor me , maar na een tijd ,zeg 1 jaar ,ga je weer om je heen kijken ,en toen "plop"daar was de baja :D, en 4 maanden later "plop" de EZ :worship: , echt kicken ,en kan het je echt aanraden om het luchtruim is op te zoeken :cool:, en de sav er lekker bij houden ;)
Volgende word wel groter als de savage dat wel ,maar weet nog niet wat.
Ga nu lekker een tukkie doen morgen weer vroeg dag :bye::bye:

Je kunt als autorijder best met een vliegtuig in je achtertuin oefenen met taxiën. 8O

Oh ja, dit modelletje ga ik dus ook halen (ook met lichtjes :p). Ik twijfelde eerst tussen de kleine versie met een spanwijdte van 93cm en de grotere van 154cm. Het wordt dus de laatste. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt als autorijder best met een vliegtuig in je achtertuin oefenen met taxiën. 8O

Oh ja, dit modelletje ga ik dus ook halen (ook met lichtjes :p). Ik twijfelde eerst tussen de kleine versie met een spanwijdte van 93cm en de grotere van 154cm. Het wordt dus de laatste. ;)

Mooi ding sleur :)

Maar word dit ook de auto voor de wintercompetitie? of komt die er niet?

Misschien kom ik zo een scalpel nog een keer tegen namelijk ;)
Iedereen die de wintercompetitie gaat rijden heeft een scalpel in bezit, dat wordt hem wel ja.
Wordt weer een hoop trainen vrees ik :)

Vraag me alleen wel af of ze net zo hufterproof zijn als de Tamtech of niet :confused:

Dan doe ik het licht wel weer aan :wink:
Goeimorgen iedereen.

berker3.jpg

Vanavond ga ik vliegen op Hoogtij aangezien er morgen voetbal is, wie komt er nog meer?

Vraag me alleen wel af of ze net zo hufterproof zijn als de Tamtech of niet :confused:
Nee, als de wieltjes iets hards raken, breken er stukken uit de velgen, loop je aardig het risico op een beschadigde servo (servo met stalen tandwielen en goede servosaver is eem must) en dat ding zuigt zichzelf na 10 rondjes helemaal vol met tapijtvezels. Verder stuurt het aanmerkelijk nerveuzer dan een TamTech. ;)

Dan doe ik het licht wel weer aan :wink:
Goeimorgen iedereen.

http://www.kbelektro.nl/images/berker3.jpg

Vanavond ga ik vliegen op Hoogtij aangezien er morgen voetbal is, wie komt er nog meer?
Ja, knt... Gaat het lampje stuk... :evil:

brokenlightbulb.jpg

Vandaag de grote opening van kantoor, dus vandaag voor mij geen gefladder of gerij. :proost:

presentatrice-sophie-hilbrand.jpg

Zo, weer een nieuw lampje :D

(foto van Greenpeace, beetje een spaarlamp erin draaien om zuinig te doen :rolleyes: moet je vooral overdag je lamp laten branden :confused::confused:)

Laatst bewerkt:
Zometeen even naar de dierenarts, een van onze 5 kattenkids is niet lekker :sad:
Maar de dierendokter weet vast wel raad, dus dat komt wel weer goed.

Daarna even naar Q te A (fysiek of telefonisch :p) kijken of die depron platen hebben voor een leuk bouwprojectje bouw-verslag-f-117-stealth-rcpowers

Phil, hoe mega duur was die plaat nou die je toen meehad bij Q te P vandaan?

@sleur
HmmmmPartytime, ja dat kan prima in die balzaal ja :yes: :p

3 eulo's ofzo. Je kan ook ff naar RCT in velserbroek.

Vanmiddag ff naar Kabel, dus al jij vanavond ook komt heb ik wat voor je mee :p

Hebben die ook deplon liggen dan?

@Kabel

MEEEEEEEGA goed!
Misschien dat we aankomende periode ook eens de hyper af kunnen maken, wordt tijd dat speedworld weer speedworld wordt, met Peter erin dus .....

Krijgt vandaag een cameraatje in z'n longen :shock:

presentatrice-sophie-hilbrand.jpg

Zo, weer een nieuw lampje :D

(foto van Greenpeace, beetje een spaarlamp erin draaien om zuinig te doen :rolleyes: moet je vooral overdag je lamp laten branden :confused::confused:)
Kan toch beter het licht uit doen als je met Sophietje op dezelfde kamer zit. :? ;) :oops:

Misschien dat we aankomende periode ook eens de hyper af kunnen maken, wordt tijd dat speedworld weer speedworld wordt, met Peter erin dus .....

Krijgt vandaag een cameraatje in z'n longen :shock:
Los van het feit dat Speedworld weer Speedworld moet worden, is het belangrijker dat Peter weer er bovenop komt. :puppydogeyes:

Wat is de URL van die webcam? 8O :lol:

Ik vind het niet erg om het licht aan te laten hoor, zeker niet met Sophietje.

/opschepmodus
En zij zou ook het licht aan willen laten hoor :D
/opschepmodus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back