Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het overdag kun je natuurlijk ook gewoon de gordijnen open doen :mrgreen:
Greenpeace ook blij :rolling:

Als iemand zijn snijsetje wil, vanavond ben ik waarschijnlijk op hoogtij en aan gezien er maar twee aanmeldingen zijn , gaarne even afrekenen in hoogtij dollars ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Don't be afraid, i know the way (moeten ze een liedje van maken :rolling:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als iemand zijn snijsetje wil, vanavond ben ik waarschijnlijk op hoogtij en aan gezien er maar twee aanmeldingen zijn , gaarne even afrekenen in hoogtij dollars ;)

Ik kom hem volgend weekend bij je ophalen Frits,alvast bedankt ;)
Wij gaan met een uurtje richting Schiphol,om 13.30 uur gaat onze vlucht naar Las Palmas :D
Wel met een tussenlanding op Tenerife,dus nog even lekker eilandje hoppen ook voor dezelfde prijs :zon::rolling:

Tot volgende week Zaterdag allemaal :bye:

Kan toch beter het licht uit doen als je met Sophietje op dezelfde kamer zit. :? ;) :oops:

Los van het feit dat Speedworld weer Speedworld moet worden, is het belangrijker dat Peter weer er bovenop komt. :puppydogeyes:

Wat is de URL van die webcam? 8O :lol:

Basisvereiste van Speedworld, is een kerngezonde Peter, dus dat bedoelde ik ook , lol @ webcam, al wil je dat niet van de binnenkant zien hoor.

Zo hoort het eruit te zien in ieder geval :p

gezonde%20long.jpg

Ik kom hem volgend weekend bij je ophalen Frits,alvast bedankt ;)
Wij gaan met een uurtje richting Schiphol,om 13.30 uur gaat onze vlucht naar Las Palmas :D
Wel met een tussenlanding op Tenerife,dus nog even lekker eilandje hoppen ook voor dezelfde prijs :zon::rolling:

Tot volgende week Zaterdag allemaal :bye:
Fijne vakantie en niet te veel servesas

Nee, als de wieltjes iets hards raken, breken er stukken uit de velgen, loop je aardig het risico op een beschadigde servo (servo met stalen tandwielen en goede servosaver is eem must) en dat ding zuigt zichzelf na 10 rondjes helemaal vol met tapijtvezels. Verder stuurt het aanmerkelijk nerveuzer dan een TamTech. ;)
Ga ik toch maar voor een tamtech ipv een scalpel is iets groter ook hou ik wel van

Zit er niet in mijn dochter wordt vandaag 3 :bday::proost::music:zal wel zondag worden
Gefelici, ik hou het ook op zondag avond, word dan wel veel regen voorspeld . Siggy en silly , prettige vakantie ,kan je eindelijk in een echt vliegtuig ,hopen dat de piloot beter vliegt dan jullie met de ez ;-)

Posted via Mobile Device

Ga ik toch maar voor een tamtech ipv een scalpel is iets groter ook hou ik wel van

Het punt is dan allen dat als we wedstrijden gaan rijden je niet mee kunt doen, enkelt met trainen :confused:

Ik zou de ongemakjes net als wij voor lief nemen en een scalpeltje doen man.
Die dingen zitten zo eenvoudig in elkaar, je hebt het stof er ook zo weer uit :yes:

Het punt is dan allen dat als we wedstrijden gaan rijden je niet mee kunt doen, enkelt met trainen :confused:

Die dingen zitten zo eenvoudig in elkaar, je hebt het stof er ook zo weer uit :yes:
Yep, mee eens. Als je toch moet leren rijden, neem dan gelijk de juiste auto. Als je ziet hoe we de eerste "officiële" bitterballenwintercompetitierace reden en de laatste, dan is dat een wereld van verschil. Bij de eerste vloog alles en iedereen alle kanten op. Bij de laatste race was het aardig slipstreamen en werd elke stuurfoutje onherroepelijk afgestraft door een mooie inhaalactie. :yes:

En alsof wij na een jaar niet-indoorrijden zo goed kunnen sturen. We zijn dan allemaal gewend aan twee sticks i.p.v. een trekker en een stuurwiel. 8O :lol:

Hoe is het met de openings tijden van Speedworld , zijn er nog steeds vrijwilligers die de zaak open houden ??

Want ik ben nl. op zoek naar een vliegwiel voor de baja , ik mis nu een stuk of 7 schoepjes :( en volgens de site van Peter is ie op voorraad :D

Wegens ziekte zijn er tijdelijk veranderde openingstijdenZaterdag 21 juni:11:00-14:00

Uitslag van de dierenarts:

Nierfuncties - Poes: 1-0

Nieren werken niet, dus ze heeft nu een infuus gekregen van ik meen een halve liter (wordt gewoon onder de huid gespoten, lichaam neemt het vanzelf wel op) en morgen en zondag moet dat weer gebeuren, of we dat zelf konden :rolling:

Even aankijken of de nieren beginnen te werken anders is dit een bittere pil, we hebben nu 5 katten, en dit is veruit de liefste van allemaal :sad:

Laatst bewerkt:

Kan hem toch gebruiken als safety car ;):puppydogeyes:

@ BYM, dit is altijd kl#te :( wij hebben zelf drie honden, een kat (tot een goed jaar geleden nog drie) :( en een konijn en het is altijd weer zwaar ruk als je zoiets te horen krijgt , sterkte ermee , en hopen dat de behandeling aanslaat !

Ding Dong (5 minuten geleden) ik de trap afgesneld en doe de deur open, staat er een vriendelijke meneer met een doos in zijn handen en een bekend groen stikkertje van RCmart uit Hong Kong op de stoep. Mijn DX7 is dus binnen met een extra AR7000 ontvanger.

DX7.jpg

Helaas, dat wordt weer sleutelen :rolling:

@BYM, ondanks dat ik geen liefhebber ben van katten hoop ik voor jullie dat het weer goed komt.

@Snoeksel, feli met de kleine meid

Laatst bewerkt:
Uitslag van de dierenarts:

Nierfuncties - Poes: 1-0

Nieren werken niet, dus ze heeft nu een infuus gekregen van ik meen een halve liter (wordt gewoon onder de huid gespoten, lichaam neemt het vanzelf wel op) en morgen en zondag moet dat weer gebeuren, of we dat zelf konden :rolling:

Even aankijken of de nieren beginnen te werken anders is dit een bittere pil, we hebben nu 5 katten, en dit is veruit de liefste van allemaal :sad:

dit is zeker klote ... ik weet er alles van ben een enorme kattenliefhebbr en pas ook nog een kat weg moeten brengen naar de lijmfabriek....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back