Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand straks nog vliegen op Hoogtij, ikke niet :nooo:
Het zal toch echt morgenavond of anders zondag worden, danwel 's middags of 's avonds. Zaterdag is het voetbal-avond :D

storm.jpg

actueel weer op Hoogtij :rolleyes:

Is het al bekend met wat er gereden gaat worden in de winter?
Scalpel?
lijkt me wel logisch , aangezien velen van ons ze al op de kast hebben staan , maar iets anders is mij ook best . ps ; gaat er nog iemand naar rc speedworld , ik heb nog een y-kabel nodig voor de servo's van de ez :confused:

dat autootje is echt cool . wat is dat er voor 1?
Het is een Losi Micro-T. Wat Fritsie zegt, die van mij is te koop voor € 45,00 excl. verzenden (maar dat lijkt me niet nodig gezien het feit dat je in de buurt woont in het geval je interesse hebt). Nieuw zijn ze € 79,00 of meer. ;)

Is het al bekend met wat er gereden gaat worden in de winter?
Scalpel?
lijkt me wel logisch , aangezien velen van ons ze al op de kast hebben staan , maar iets anders is mij ook best . ps ; gaat er nog iemand naar rc speedworld , ik heb nog een y-kabel nodig voor de servo's van de ez :confused:
Moet ik wel een setje neuwe bandjes want het rubber van de bandjes verkruimelt helemaal bij mij door het lange stilstaan. :evil: Zelfs de nieuwe bandjes die ng in het zakje zitten vertonen scheurtjes aan de randen. Dus echt reteruk rubber. :?

En waarom een Y-kabel? Voor je rolroeren? Kun je beter de twee server op het 5e of 6e kanaal zetten en dan deze mixen. Even in de handleiding zoeken op Dual Ailerons. Zoals eerder ook tegen Philliams gezegd, je kunt dan per kant trimmen en de uitslag op en neer onafhankelijk instellen (rate en exponential). Gebruik je die extra kanalen ook nog eens. ;)

En voor wat betreft het afkicken, dat heb ik al geruime tijd. Gelukkig door teveel werk op kantoor en prioriteiten aan het sociale leven, komt er van knutselen aan de auto's weinig meer. Gelukkig stinkt zo'n EZ niet naar nitro, benzine of olie en mag die gewoon op de keukentafel. :D Maar door tijdgebrek heb ik me er tot op heden nog van kunnen weerhouden om een professioneler/echter vliegtuig te kopen. Dus eerst maar lekker doorraggen en met een paar maanden nog maar eens kijken hoe ik in mijn tijd zit. :?

Ja mixen kan ook , maar met de y-kabel heb ik gelijk de juiste lengte en plug and play. anders heb ik weer 2 verleng kabeltjes nodig,of moet zelf ff solderen , ik zie wel ;). en de scalpel ,wat kosten nou een set bandjes :confused: ,weinig lijkt me ,zal straks ff kijken hoe mijn bandjes erbij staan :-|, verder de ez ; voorlopig lekker met de ez rommelen ,veel professionele vliegers hebben de ez voor erbij ,gewoon omdat het een toppertje is :p, mijn ez is inmiddels een motorvliegtuig geworden ,en zal nog weinig zweven :o, zal wat meer accu's slurpen om in de lucht te blijven , maar ik heb nog een set originele vleugels er bij voor het zweef plezier ;)

verder de ez ; voorlopig lekker met de ez rommelen ,veel professionele vliegers hebben de ez voor erbij ,gewoon omdat het een toppertje is :p, mijn ez is inmiddels een motorvliegtuig geworden ,en zal nog weinig zweven :o, zal wat meer accu's slurpen om in de lucht te blijven , maar ik heb nog een set originele vleugels er bij voor het zweef plezier ;)
Je moet een setje vleugels verlengen. 8O Dan ga je er pas echt een zwever van maken. Een EZ met een spanwijdte van 2 meter is best hip. 8O ;) Ik ga van een extra romp proberen een laagdekker te maken. :? :cool: Op voorhand wordt dat al een hoop snij- en lijmwerkt (ik denk dat ik het stuk waar de vleugels in zitten eraf snij en onderin de romp lijm)

Je moet een setje vleugels verlengen. 8O Dan ga je er pas echt een zwever van maken. Een EZ met een spanwijdte van 2 meter is best hip. 8O ;) Ik ga van een extra romp proberen een laagdekker te maken. :? :cool: Op voorhand wordt dat al een hoop snij- en lijmwerkt (ik denk dat ik het stuk waar de vleugels in zitten eraf snij en onderin de romp lijm)
lijkt me een leuk idee, ben benieuwd ;)

Hahahaha, ben ik niet de enige die eens wat minder tijd heeft/had. Prioriteiten stellen is hierin belangrijk. Eerst gezin, dan de hobby. Werk komt er ook nog eens achteraan :D

Lekker bezig zijn maar het moet geen moeten worden mannen. Ik hou ook van jullie als ik jullie niet zoveel zie (misschien nog wel meer in sommige gevallen :rolling:)

Snoeksel en junkie, zoen het verder maar weer af als jullie op HT zijn. Genoeg, is inmiddels al weer pagina's terug :D

En wat kost een scalpel ongeveer
*kuch* Rijklaar zo'n 220 euro (auto, accu's, servo, regelaar). Dan zijn er nog wat aanbevolen hop-ups als bandjes, alu draagarmpjes, alu diff en mogelijk een rappere motor. Hoepla, dan ben je zo 300 euro armer. 8O Vliegen met een EZ is zooooooooooooooo goedkoop. :yes:

*kuch* Rijklaar zo'n 220 euro (auto, accu's, servo, regelaar). Dan zijn er nog wat aanbevolen hop-ups als bandjes, alu draagarmpjes, alu diff en mogelijk een rappere motor. Hoepla, dan ben je zo 300 euro armer. 8O Vliegen met een EZ is zooooooooooooooo goedkoop. :yes:

Dat valt nog wel mee dan, ik had gerekend op een kleine 600 euro met alle benodigdheden (dus ook een transponder en tweede ontvanger)
Nee, ik blijf wel baaninzetter :D Pak ik toch nog een limited edition beker mee :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back