Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment waait het nog erg hard hier in 075. Hopen dat het straks een beetje minder wordt.

Zoja dan ben ik er ook vanavond.

BTW, een 60Ah accu gekocht op de sloop (in prima staat) dus accuutjes bijladen is geen probleem.

als je goed dit draadje volgt ,zie je dat we vanavond gaan vliegen , omdat het nu te hard waait ;) , vaak gaat het 's avonds liggen .

maar sleur ,als ik in dit bericht meteen jouw antwoord omkader ,en daarop weer mijn antwoord geef , ik nog niet snappe :confused:

ik volg het wel , maar ik geloof gewoon niet dat de wind pleite is vanavond:(

quote.gif

Gebruik deze functieknop eens? (rechtsonder in je berichtvenster);)

ja ,dat snap ik ,maar het gaat meer om uit verschillende berichten stukjes van iemand te halen en dan te beantwoorden ,snapie;)

verder phil; zou jij de multiplex lader willen meenemen ,mits je hem niet meer gebruikt , dan kan ik nimh's en lipo's te gelijk laden ,met de multiplex en de robbe :D

wat een wind :mad: zucht , echt niet normaal meer , net waaide mijn velux raam op zolder in 1 keer open ,dat was ff schrikken , schoot gelukkig in de beveiliging :shock:

verder phil; zou jij de multiplex lader willen meenemen ,mits je hem niet meer gebruikt , dan kan ik nimh's en lipo's te gelijk laden ,met de multiplex en de robbe :D

Is goed, ik neem hem mee :thumbsup: Alhoewel..... je brengt me wel op ideen om 2 accu's tegelijkertijd te laden ;)

Denk wel ff om je zolderraam, straks gaat de EZ uit zichzelf vliegen :rolling:

@ Burp: accu's kopen :rolleyes: Ik heb er gewoon één opgehaald bij de Euromaster, helemaal gratis (na uitleg en laten zien van de hobby :yes:)
Het is een 72A dus ook genoeg om wat accu's mee te laden :D
p.s. Deze staat permanent achterin de auto (vastgezet) Om daar nou iedere keer mee te zeulen :nooo:

Nooit meer terug te zien? Even een paar salto's, een rugvluchtje en op zijn kop opvangen. :rolling:

aha ,volgende keer ff proberen , en burp kom jij vanavond ook ? om je ez op te gooien en hem vervolgens nooit meer terug te zien :rolling:

Knippen en plakken kan maar je kan ook bij de berichten waar je op wil reaguren op dit
multiquote_off.gif
klikken en bij de laatste op
quote.gif
, en dan je eigen onzin ertussen frummelen :rolleyes:

Op de sim gaat het prima :yes: met deze windkracht, lekker hooveren :p

easy.jpg

En inverted hooveren
easy2.jpg

Laatst bewerkt:
welke sim gebruik je , met welke zender en usb dongle en zitten er ook heli,s in ?

als je goed dit draadje volgt ,zie je dat we vanavond gaan vliegen , omdat het nu te hard waait ;) , vaak gaat het 's avonds liggen .

maar sleur ,als ik in dit bericht meteen jouw antwoord omkader ,en daarop weer mijn antwoord geef , ik nog niet snappe :confused:
Wat jij wilt doen is een reactie in een reactie, dus zoiets... Kan wel maar dan moet je heel creatief kunnen knippen en plakken. Je moet de editor dan in plat tekst zetten (A-tekentje rechtsboven).
Sleurhutje zei:
junkie rc zei:
Wat ik antwoord

Ik ga gewoon heen vanavond :yes: We zien wel :zon: hoe het op HT is.

Welke die-hard komen er nog meer vanavond?
Ik ook, been wel een skibril mee. 8O ;)

Ik heb op de sim mijn EasyStar getuned. Die trekt nu ongeveer 4x zijn eigen gewicht (2,35kg) met een luchtsnelheid aan de propellor van 130km/u (zoals de berekening aangaf), hoogst haalbare snelheid is 42m/s (=115km/u 8O). En inderdaad is er met een 3S LiPo setup vertikaal oneindig te stijgen. Helaas is een EZ op de sim niet te pimpen met rolroeren. :?

Nu simmen bij windkracht 6 à 7... :rolling: Valt niet mee maar lukt redelijk.

Ik gebruik AeroFly Professional Deluxe. Als je meer wilt weten graag via PB of HT, minder legale dingen mogen niet worden uitgelegd op het forum ;)

fok :confused: gaan we die piepschuimen ez'tjes nou echt de lucht in gooien :), dit is bijna orkaan kracht , en spanje /italie is ook spannend :cool:, ik verwacht niet dat het over een half uurtje windstil is :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back