PH-ILS
Forum veteraan
@ Philliams waar moest je er in om bij Dance Valley te komen gewoon bij Snow Planet?
We werden gedropt op het parkeerterrein van Snow Planet, om vervolgens een wandeling van 30 minuten te maken naar de ingang

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Philliams waar moest je er in om bij Dance Valley te komen gewoon bij Snow Planet?
Ik ga vanavond naar Geertje Joling is ook in de Valley als dat dezelfde ingang word zit het voor mij aan de goede kant scheelt een berg fietsenWe werden gedropt op het parkeerterrein van Snow Planet, om vervolgens een wandeling van 30 minuten te maken naar de ingangdie in feite aan de andere kant v/d heuvel stond.
Ik ga vanavond naar Geertje Joling is ook in de Valley als dat dezelfde ingang word zit het voor mij aan de goede kant scheelt een berg fietsen![]()
Correctie: Jij was de knapste van HT, ik de grootste flap-uit en de aardigste laat ik in het midden (vacature).oja ,en ook welkom namens mij , ik ben de meest aardige persoon hier , en daarna sleurhutje ....![]()
Ben je wel een jezus eind omgelopenHier nog een routekaart van wat ik gelopen heb op Dance Valley
![]()
http://s73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/?action=view¤t=dancevalley.flv
moggel deze morgen
komen er nog meer naar ht morgenmiddag ? , zou leuk zijn
dus wolfmaned, bym ,keverje ,ferry,kobus ,en hoe heet hij ,met de fiat 600?
en de rest met rijdend vliegend materiaal
of met niets ,maar voor de gezellig heid
even een traditionele middag van maken![]()
moggel deze morgen
komen er nog meer naar ht morgenmiddag ? , zou leuk zijn
dus wolfmaned, bym ,keverje ,ferry,kobus ,en hoe heet hij ,met de fiat 600?
en de rest met rijdend vliegend materiaal
of met niets ,maar voor de gezellig heid
even een traditionele middag van maken![]()
Kan je dat niet laten doen waar je ze haalt![]()
en dat in één zin![]()
Correctie: Jij was de knapste van HT, ik de grootste flap-uit en de aardigste laat ik in het midden (vacature).
Ik zit ij het zonnetje in de voortent (nog even zonder *plop*, beetje vroeg nog). Gaan ze een wedstrijd houden met van die $25 1:8 auto's. Een daarvan is nu aanmerkelijk sneller: zonnebrandcrême in de plastic "lagers" 8O, motor recht gezet en de ijzeren pennen van de ophanging beetje verbogen voor flink wat camber. Maar wel een knappe wegligging nu. Verder blijft het een $25-autootje. :?
En ook hier een leuk speelvijvertje. Toch echt serieus gaan kijken voor zo'n 480mm micro racebootje.![]()
Mogguh (?? al bijna middag)
Kijken of ik die Savage vandaag even voorzie van een nieuw diff of dat ik dat morgen op HT even doe. Twin* is volgens mij vliegklaar en anders nog zo weinig werk dat het op HT wel kan.
Aan de berichten te zien wordt het morgen alleen niet zo mooi weer.![]()
We moeten toch eens onze piepschuim vliegers gelijktijdig het riet in laten duiken. Kunnen we daarna gezellig samen er achteraan, spannend samen tussen het hoge riet. 8O Eindelijk heb ik na ruim twee jaar een bepaald imago.sleur : dankje voor het compliment , ik ben idd erug knap
En jij bent idd een botte boer![]()
"duikt weg voor een tegen reactie " :help:
We moeten toch eens onze piepschuim vliegers gelijktijdig het riet in laten duiken. Kunnen we daarna gezellig samen er achteraan, spannend samen tussen het hoge riet. 8O Eindelijk heb ik na ruim twee jaar een bepaald imago.![]()
![]()
over 2 weekjes de nieuwe 1:1 joehoe ophalen bij de dealert,daar heb ik wel zin an
![]()
Wat voor 1:1?he,he , ik denk dat ieder individu een bepaald imago heeft , en dat is mooi
morgen weer lekker piepschuim vliegen , dus kom ook zou ik zeggen , maar jij bent al druk met een andere hobbie dacht ik .
ook met de sav en de baja knallen ( dit zullen de kid's die ik meebreng ook gaan doen 8O )
over 2 weekjes de nieuwe 1:1 joehoe ophalen bij de dealert,daar heb ik wel zin an
![]()