Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke wagen, geen italiaan helaas.

Eh, heeft iemand hier iets van een 'pinion puller' of iig IETS waarmee ik mijn pinions los kan krijgen? (vooropgesteld dat je me wil helpen ;) )

Mooie kar man :D

thanks , tja je wilt wilt wel eens wat anders, en deze auto is zowel voor de zaak goed te gebruiken kwa ruimte en tevens lekker gezins autootje.

maar wat je al zei , dat word hard werken ,ben dan goed platzak, en ff geen grote uitgaven meer richting de rc toestand :)
maar het scalpeltje voorzien van een standaard motortje moet nog wel lukken ;), en zo niet ,dan heeft iedereen wel wat losgeld :worship:

en natuurlijk hopen dat de dealer hem levert met een volle tank, anders kan ik er alleen naar kijken :lol:

kom morgen ook ff langs op ht , mits een beetje droog ;)

Mooie kar Junkie. Al zal die koreaanse/japanse auto wel anders rijden dan die zweedse tank die je tot nu toe gewend was maar het is in ieder gveal nieuwer dus je kunt er weer een aantal jaartjes tegenaan :thumbsup:

Zo kan ik er thuis strax ook weer een flink aantal jaartjes tegenaan.

Was het anderhalve week geleden nog schuren en schilderen, inmiddels is gebleken dat afbranden zagen timmeren kitten en afkorten ook tot het takenpakket van een huiseigenaar behoort :shock:

Ik was hier zo'n beetje tot de conclusie gekomen dat het meer werk werd dan verwacht :

thumb01.jpg

Het leek mee te vallen :

thumb07.jpg

Maar bleek erger dan verwacht :

thumb09.jpg

Dus na enig overpeinzing dit dan maar gedaan :

thumb12.jpg

thumb13.jpg

Niet slecht voor een IT-er met twee linkerhanden al zeg ik het zelf :p

had deze kar al een paar jaar op het oog , en heb er ook in gereden ,maar rijd heerlijk,al is het een jap ;-)

Maar je bent goed bezig thuis , ziet er goed !!

Laatst bewerkt:
Ja maar dat is wel vaker zo :p
Maar je kent me een beetje, ik wil het goed doen.

Ik werd alleen teruggefloten toen ik voorstelde de latten van het raam eruit te halen en helemaal schoon te branden en opnieuw te schilderen, ze had zoiets van ja hallo, wil je het nog eens een keer afkrijgen of hoe zit het :rolling:

morge

het weer is vandaag niet al te best :( kijkend op de radar .8O

maarja ,ga de kid's maar vertellen dat het niet door gaat ,dus maar ff aanzien :)

Goede mogguh,best windje mannen ;)
Hoop wel dat het droog blijft vandaag,zou wel lekker wezen :xmas:

de funliner kan dit windje wel hebben , maar regen is minder lekker .

ik denk dat ik toch ff ga rond 13;00 u , kinderen vinden een beetje regen niet erg ,en het zal niet voortdurend regenen.

btw ,moet ik nodig de lipo's ontladen , liefst vliegend ;)

eventueel tot straks

de funliner kan dit windje wel hebben , maar regen is minder lekker .

ik denk dat ik toch ff ga rond 13;00 u , kinderen vinden een beetje regen niet erg ,en het zal niet voortdurend regenen.

btw ,moet ik nodig de lipo's ontladen , liefst vliegend ;)

eventueel tot straks

Ik moet ze ook nodig eens ontladen, maar ja ik heb ook nog een tube UHU-POR die leeg moet en dat heb ik oiok nog niet gedaan :rolling:

*gaat weer in de tuin verder*

Volgens de radar ziet het er niet best uit. Als het regent heb ik geen zin, dan ga ik lekker de F1 kijken. Spa is altijd spannend, zeker met de weersverwachtingen :D

Ik ga zo de Savage even voorzien van een nieuw diff dus als het weer toch goed blijft dan kan ik even rijden. Hopen dat het motortje nog wil starten 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back