Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee heren(?)
Ik ben niet vergeten, want het was al op dit fijne forum gezegd.
Wel vind ik het treurig, dat nu ik eindelijk het zwarte monster weer gemaakt heb, dat er niemand meer op Hoogtij komt.
maar ach dat komt binnen kort wel weer.
@Burp heel veel plezier op de trip, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :-)
Verder volgende keer zien we elkaar wel weer.
Groeten een ex jarige :-) (gelukkig).

P.S. als jullie de volgende maar niet vergeten :-)

Felici wolf !

Er word nog gewoon gereden/gevlogen op ht ,al is het iets rustiger kwa personen ,maar dat trekt wel weer aan .
We waren er zondag nog ;-)

Posted via Mobile Device

thumb_thisthreadisworthlesswithoutp.gif
Nee, was slechts een try-out. De definitieve baan moet nog afgemaakt worden. Maar in ieder geval is de haakse bocht aan het einde van het rechte stuk verleden tijd en zitten er mooie lange doordraaiers in waar je met hogere snelheid doorheen kunt. Kortom, een prettigere baan om lekker op te rijden en te racen. :yes:

Verder nog even wat slap geklept bij de ACH. :D

nou doe mij die drie met die grote open maar hoor !!!

WAT KAN MIJ DIE OGEN NOU SCHELEN !:D

ja precies snoek!! het gaat immers om wat erin zit en niet om de buitenkant . en volgens mij zit er een hoop in als je je kans krijgt :p

ja en ik dacht juist weer dat het sleur was , op 1 van zijn uitjes naar drente .:confused:

pig-ugly-woman-fat-face.jpg

this is me last carnaval

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ja, dat viel toch wel mee. 8O :lol: ;)

Ik ga in ieder geval nooit meer met Pieter-B in de achtbaan. En zeker niet achter hem zitten. Man, ik ben twee dagen aan het wassen geweest. Wat een meur... :evil:
Zit ie zeker vaak in de achtbaan,hij ruikt altijd erg lekker als ie bij Peter binnen stapt.Lekkere luchtjes om die zure geur te verdoezelen :rolling::rolling:

Is dit wat voor volgend seizoen
4WD Electric Onroad Touring Car. Team Associated 18R Kamino - Part#20115.
  • RTR
  • 1/18 Scale
  • 1100 NiMH Battery with Wall Charger
  • 2 Channel AM Radio, 27.195 MHz.
  • Oil Filled Shocks
  • Painted Body
  • Ball Bearings
  • 83660866.jpg

Is dit wat voor volgend seizoen
4WD Electric Onroad Touring Car. Team Associated 18R Kamino - Part#20115.
Nee, voor de Asso's is het zo rot aan onderdelen komen (tenzij je alles uit Hong kong haalt). Gewoon een Carisma GT14 Pro. Voor indoor een vreselijk mooi maatje. Net even wat groter dan 1:18 en niet zo joekeloeres als een 1:10. Uitgerust met brushless, foam bandjes, vol-carbon chassis, kogeldiffs, van alles instelbaar, oliegevulde schokbrekers en veel onderdelen en hopups leverbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back