Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd Phil,maak er maar een mooie dag van met die kleine.Ik ga me eigen opmaken voorWordt een lekkere drukke dag vandaagFemke is vandaag 1 jaar geworden :new-bday:
![]()
Gefeliciteerd Phil,maak er maar een mooie dag van met die kleine.Ik ga me eigen opmaken voor
![]()
Even naar het concert met die kleine,in de Groenoord hallen in Leiden![]()
Heb plek zatWaar ga je hun handtekening laten zetten snoek?
Heb plek zat![]()
Gefeliciteerd Phil,maak er maar een mooie dag van met die kleine.Ik ga me eigen opmaken voor
http://img133.imageshack.us/img133/9568/1150yu5ti8zm0.gif
Even naar het concert met die kleine,in de Groenoord hallen in Leiden![]()
Heb plek zat![]()
Ik heb zojuist een AR6300 ontvanger voor weinig gescoord voor minder dan gevraagd. :lol: Mooi voor de binnenvliegertjes (toch weer 3,5 gram minder en dan nog gewichtsbesparing op de stekertjes 8O).
*plakt vrolijk verder aan de Index 2.2 voor morgenmiddag*
Nee, de juiste stekertjes op de servo's. De losse stekertjes zijn reeds besteld (gingen alleen minimaal per 25 dus voorlopig genoeg). 8O :lol:Solderen ......?
De bekende sporthal bij Siggy om de hoek.Trouwens, morgenmiddag?
Waar ga je morgenmiddag vliegen dan ?
Nee, de juiste stekertjes op de servo's. De losse stekertjes zijn reeds besteld (gingen alleen minimaal per 25 dus voorlopig genoeg). 8O :lol:
De bekende sporthal bij Siggy om de hoek.![]()
Nope. :nooo: Morgen wel, waarschijnlijk was er iets te doen in die hal.Dus vanavond wordt er niet gevlogen in de sporthal![]()
Nope. :nooo: Morgen wel, waarschijnlijk was er iets te doen in die hal.![]()
Nee, volgende week schijnen er wedstrijden te zijn en Erik en Niels willen wel nog wat extra oefenen. Misschien dat ik ze zelfs het tweede uurje een pleziertje gun en eerder weg ga. Kunnen ze nog wat extra oefenen en ben ik op tijd voor het eten.Was er nog ruimte trouwens voor een discus morgenmiddag ?