Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nog een kapotte 3s lippo :) er gaat nog net 1000ma in van de originele 1800ma.

Ik weet eigenlijk niet wat ik ermee moet doen .... Kan hem zowieso niet bij het gewone vuil gooien .

Ik dacht mischien even een expirimentje op ht morgen ????:) :D

Klinkt goed, dit hebben we nl nog niet gedaan met LiPo's :twisted:

Opgevouwen, verkreukeld maar verder niets. Ik voel een youtube moment aankomen.

BTW, Baja is niet gelukt, ik was even vergeten dat ik de vloer nog in de olie zou zetten 8O
Beetje gaar dus nu :rolling:

hoe doe je dat dan ? als het gewoon kortsluiting veroorzaken is dan lijkt het me niet moelijk en dan neem ik wel een paar meter draad mee :)

jammer van de baja man .

De Baja kan wel mee maar ik moet even opletten dat mijn gas niet blijft hangen. Een sterke veer meenemen kan ook nog om de hevel gewoon terug te trekken. Ik zie wel.

Savage en vliegtuigen gaan gewoon mee.

tito komt ook mee ,maar ik vroeg me af of hij daar met zijn nitro trainertje kan vliegen / landen / opstijgen?

zo, junkie ook weer wakker :???: :arrow::morning::arrow::razz:

heb er ook zin an , nog ff de camera laden ,baja laden,en de laatste lipo's .

en dan toch de helft vergeten mee te nemen :rolleyes:

tip; denk aan een muts en dunne handschoentjes ,erg aangenaam :idea:

vntm

tip; denk aan een muts en dunne handschoentjes ,erg aangenaam :idea:
Handschoenen is voor mietjes (van die stille ;)). Een muts heb ik wel, een hele mooie Artis de Partis. 8O :?

Net een nieuwe bougie proberen te scoren voor het aggregaat. Schijnt toch wel een bijzonder modelletjes te zijn omdat niemand ze op voorraad heeft (Otosam, Gamo, Brezan, div. autodealers). Dus maar een normale bougie meegenomen want die zijn precies dezelfde maat. Bougie erin, leut erin, even pompen, choken, trekken.... Dood. :evil: Bougie eruit, even checken: bougie vochtig zoals het hoort, keurige lading vonkjes bij het aantrekken. 8O Na 5 minuten suf rukken maar eerst een bakkie doen. Maar ik heb er een hard hoofd in. Desondanks neem ik hem wel mee, zien we wel weer op HoogTij. :D

Ook maar even 10 liter erwtensoep gescoord. Ik zal het campingkookstel om de soep te warmen ook meenemen, evenals 40 plastic bakjes en lepels. :thumbsup: Ik heb het idee dat we als vanouds redelijk overvoerd thuis gaan komen vanavond. :yes: ;)

Dus nu nog even wat kerstinkopen doen, dan alles half geassembleerd achterin gooien en *hop* naar HoogTij.

:Fade-color *is nu al benieuwd naar de foto's van de R/C Offroaders Kerst-Inn 2009* :Fade-color

waarom kouwe klauwen ,als het niet hoeft ,lelijke rel nicht ;)

je bent heel wat van plan sleur :shock: ben benieuwd .

in de cilinder v/d aggregaat een beetje benzine gooien , dan nogmaals proberen :cool:

Nou lees het alweer neem wel twee thermoskannen met koffie mee,en een staan tafel lijkt me ook wel handig.Heeft iemand een pottie pot of een ander chemisch toilet ben enorm aan de schijterij:showass:.Vergeet je de Partytent niet Sleur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back