Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Burp , Junkie , komt goed , ik hem zo ff mailen :D

Junkie , over welk pontje heb jij het ? het was toch gewoom rond een uur of één op hoogtij :confused:

Ik denk dat Junkie doelt op het verplaatsen van het evenementen terrein naar de overkant van het kanaal Kobus,ik moest ook even 2 keer lezen hoor :rolling: ;)

De eerste jaren kunnen wij gewoon op HT blijven rijden hoor, er is haast geen interesse om op hoogtij iets neer te zetten.
De prijs is aardig hoog.

P.S. rc_men komt ook morgen, en zijn pa (mijn broer)

Ik denk dat Junkie doelt op het verplaatsen van het evenementen terrein naar de overkant van het kanaal Kobus,ik moest ook even 2 keer lezen hoor :rolling: ;)

idd ;) siggery is nog scherp ,en nuchter :confused: 8O

hmmm, net een nood oplossing gevonden voor de rem v/d sav , maar de rem werkt erg goed ,dus als ik rem en toch doorduw hoor ik .....ratelderatel8O

dus of diff verrot of beveltje :bad-words: ,geen zin om te checken , moet weer nodig een voorraadje aanleggen ;)

gelukkig heb ik nog een degelijke BAJA :cool:

Zo ..... terug uit Limboland.
Had nog wel ff naar PaSe gewild in Kerkrade, maarja die is maar open tot 17:00 uur, dus dat ging niet lukken.
Man wat ben je mega relaxed zeg als je thuis komt na twee daagjes sauna/zwemmen etc :p

Ik heb geprobeerd een paar foto's en filmpjes te maken, zal ze zo ff laten zien, zijn nu aan het uploadem.
Vind alleen wel dat mijn camera raar reageerde op die vochtige omgeving :confused:

@ Junkie , misschien als je snoekie lief aankijkt morgen , die heeft nog één bevel , en anders Sleurhutje , die had er ook nog een paar , zei hij ;)

@ Siggery , ik had het ook een paar keer gelezen , maar begreep het niet :confused: maar ik bedoelde natuurlijk de overkant van de weg :rolleyes: als je op google maps kijkt , zie je dat hele gebied ook al ingetekend ;) Maar net wat Wolfman zegt , als de crisis nog ff aanhoud , word er voorlopig zeker niks gebouwd :p

En nog wat nieuws van het versnapering front :D

DSC00511.jpg

DSC00512.jpg

Wie nam er hout mee voor de vuurkorf.Neem zelf water mee om koffie te zetten,als Sleur een Bougie heeft gevonden.Ik ben er rond 12:45/13:00

Jaja hier zijn ze dan, de BYM Thermae2008 foto's:

Eerst werden we welkom geheten in Thermae2ooo.

therm2k001.jpg

Dit is het eerste zwembad wat je ziet als je uit het hotel komt:

therm2k002.jpg

Hier ging iets fout denk ik waardoor mijn camera zo vaag deed .....

Hier had mijn camera duidelijk dus last van al dat water ......

therm2k003.jpg

Weet niet wat dit is, stond ineens op mijn geheugen kaartje :confused:

therm2k004.jpg

Mijn luchtbubbels gaan naar beneden toe .......

therm2k00_5.jpg

Wat junkie kan met een microfoon, kan ik ook maar dan met effect .....

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn luchtbubbels gaan naar beneden toe .......

therm2k005.jpg
Dacht dat je naar therma 2000 was en niet naar de artis :p;):rolleyes:

Laatst bewerkt:
oei ,dat ziet er lekker uit kobus :p ,4 stuks nogwel :lol:

een stuk beter als dat hoofd van bym ( ik schrok ervan):rolling:
bym ; je ziet er een stuk beter uit boven water ;)

is gaar ,en gaat morgen de laatste 3 lipo's laden , welterusten beste mensen ,en bis morgen :bye:

Laatst bewerkt:
oei ,dat ziet er lekker uit kobus :p

een stuk beter als dat hoofd van bym ( ik schrok ervan):rolling:
bym ; je ziet er een stuk beter uit boven water ;)

is gaar ,en gaat morgen de laatste 3 lipo's laden , welterusten beste mensen ,en bis morgen :bye:

Zelf (laten) gebakken :p

En je kan zeggen wat je wil , maar BYM heeft wel karakter en houd zijn woord :thumbsup:

Ja had ik ook nog ff naar toe gewild, maar had meer zin om thuis rustig even te eten dus komt wel weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back