Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou lees het alweer neem wel twee thermoskannen met koffie mee,en een staan tafel lijkt me ook wel handig.Heeft iemand een pottie pot of een ander chemisch toilet ben enorm aan de schijterij:showass:.Vergeet je de Partytent niet Sleur
De partijtent gaat sowieso mee. Maar het had leuk geweest met lichtjes. Desondanks kan ik het niet uitstaan dat die klote motor niet wil starten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. :nooo: Lachend help ik 3 oude kettingszagen op wielen aan de praat en mijn eigen aggregaat start niet. :cry: :oops: Geef me tot 12:00 uur om te repareren. ;)

De partijtent gaat sowieso mee. Maar het had leuk geweest met lichtjes. Desondanks kan ik het niet uitstaan dat die klote motor niet wil starten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. :nooo: Lachend help ik 3 oude kettingszagen op wielen aan de praat en mijn eigen aggregaat start niet. :cry: :oops: Geef me tot 12:00 uur om te repareren. ;)
Heeft ergens feeslichtjes leggen weet alleen niet meer of ze heel zijn,gaat dit even checken :D

Even een vraag ; neemt er nog iemand een of meerdere kids mee ?
Nope, de vrouwen gaan shoppen (hoe cliché :?) en het kereltje wilde niet mee, die gaat bij opa en oma bouwen met zijn Lego en knoeien met de Nintendo DS. 8)

*gaat een bus LPG starterhulp halen*

wat iritant zeg dat je agregaat niet wil meewerken sleur .

Het wordt wel steenkoud vandaag zie ik ...

Koud en vrij zonnig winterweer. 's Nachts lichte tot matige vorst, overdag temperatuur rond het vriespunt.

Goede morgen allemaal !!!!!!!!! :xmas: :D

De Baja staat geladen in de kofferbak,zoals het er nu uitziet kan ik er
vanmiddag toch wel een paar uurtjes bij zijn.

De pers zometeen nog even een paar tandjes harder zetten :shock: ;)

Ik ga het vandaag niet redden.......helaas
.
.
.
.
.
.
.
.
.
om op mijn werk te blijven :rolling:

Dit kan je als echte Hoogtijer niet missen natuurlijk!! Wie de echte Hoogtij spirit mee wil maken en er nog nooit geweest is, kom kijken vandaag en neem je auto/vliegtuig/heli mee!!

Ik hoop om 14:00u er te zijn. Spullen moet ik eerst thuis ophalen, ik wilde ze niet in de koude auto laten liggen. Die 15 minuten extra om me om te kleden en de spullen in de auto te gooien neem ik maar voor lief. Als Kobus maar een stukje van die overheerlijke "mevrouw Kobus cake" wil bewaren dan komt het allemaal goed.

IK HEB ER ZIN AN!!!!!

Goede morgen allemaal !!!!!!!!! :xmas: :D

De Baja staat geladen in de kofferbak,zoals het er nu uitziet kan ik er
vanmiddag toch wel een paar uurtjes bij zijn.

De pers zometeen nog even een paar tandjes harder zetten :shock: ;)
Saboteren die zooi dan is het voor de Techniese dienst ben je om 11:00 present.Kan je de baan vast aanharken:D

Even een vraag ; neemt er nog iemand een of meerdere kids mee ?

nee, gelukkig niet , hoef ik niet steeds op te letten :D
bovendien met zoveel nitro,lipo,2 tact ,heli geweld is een kind op ht niet aan te raden :|

jemig ,wat een gesjouw voordat je alles in je wagen hebt :)

sleur; nogmaals, een beetje benzine in de cilinder doen ,als hij dan even start zit je vonk huishouding goed .
indien hij ff start is het je benzine toevoer of carburateur

Ik hoor net dat hij op HT anders wel een onderhoudsbeurtje krijgt :D

Failsafe of kill switch niet in werking getreden? :rolling:

@Snowman

Handschoenen is voor mietjes (van die stille ;)). Een muts heb ik wel, een hele mooie Artis de Partis. 8O :?

Net een nieuwe bougie proberen te scoren voor het aggregaat. Schijnt toch wel een bijzonder modelletjes te zijn omdat niemand ze op voorraad heeft (Otosam, Gamo, Brezan, div. autodealers). Dus maar een normale bougie meegenomen want die zijn precies dezelfde maat. Bougie erin, leut erin, even pompen, choken, trekken.... Dood. :evil: Bougie eruit, even checken: bougie vochtig zoals het hoort, keurige lading vonkjes bij het aantrekken. 8O Na 5 minuten suf rukken maar eerst een bakkie doen. Maar ik heb er een hard hoofd in. Desondanks neem ik hem wel mee, zien we wel weer op HoogTij. :D

Ook maar even 10 liter erwtensoep gescoord. Ik zal het campingkookstel om de soep te warmen ook meenemen, evenals 40 plastic bakjes en lepels. :thumbsup: Ik heb het idee dat we als vanouds redelijk overvoerd thuis gaan komen vanavond. :yes: ;)

Dus nu nog even wat kerstinkopen doen, dan alles half geassembleerd achterin gooien en *hop* naar HoogTij.

:Fade-color *is nu al benieuwd naar de foto's van de R/C Offroaders Kerst-Inn 2009* :Fade-color

Sleur neemt het al mee zo te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back