Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Ronald Rijkhof

De Parat is nu helemaal vliegklaar,zou jij hem aankomend weekend even willen controleren ;)

DSC00751.jpg

DSC00750-1.jpg

@marcelsiggery: je hebt hem mooi opgeknapt, komplimenten!! :thumbsup:

Wat betreft het schuim, dit heeft een iets andere achtergrond, uiteraard zijn vibraties niet goed voor apparatuur, de andere achterliggende gedachte is een crash
Indien het toestel crasht, kan de apparatuur eruit geslingerd worden, met als gevolg dat deze overal tegenaan kan komen.
De kans op schade is dan vele male groter. Als hij kompleet in het schuim ziet en geborgd met elastieken, is de overlevingskans vele malen groter!! (of er moet een ruim budget voor handen zijn....):rolleyes:

Met betrekking tot het invliegen, ben ik een slechte parij de komende week.., eerst het weekend naar een meeting in het buitenland, en volgende week een andere grote meeting van dinsdag tm vrijdag.

Maar: vanavond ben ik er nog wel....

Uiteraard zijn er ook andere leden welke je kunnen en willen helpen, dit mag geen probleem zijn. ik hoor het wel,

gr. Ronald, en voor degene welke vanavond naar ACH komen (veld of gebouw), tot vanavond.

Laatst bewerkt:
Vanavond dus eerst even langs het veld van de ACH om naar Ronalds gadget te kijken. ;)

Dan naar Speedworld om nog wat handel te drijven (schokbrekertjes en indien Burp aanwezig het setje voor de Depron vlieger). 8O

Waar ik mijn Disc verder af ga knutselen weer ik nog niet... :?

Vind ik niet erg kerel , je rijd mij te goed ;)

Al is het wel gezelliger natuurlijk :D

hmmm , in dat geval moet ik nodig eens gaan oefenen , jullie worden natuurlijk veel te goed ;)

jullie kantoor pikken hebben veel te veel vrije tijd :)

ik moet 's avonds :
bij klanten langs ,rekeningen maken ,offertes maken ,lange dagen werken voor het autootje ( zaterdag ophalen :cool:), stukje gezins leven , dan weer wat boekhouden ,en dan een beetje klooien aan de hobbie ,en dan is het zo 23;30 , dus maar het nest in :sleeping:
Er komen een paar flinke opdrachten aan ,dus tot half december word het erg druk , wel lekker natuurlijk ,geld moet rollen ;)

Laatst bewerkt:
*mompelt iets over een dooie boel hier...* ;)

Omdat er meer schuim gesneden en geplakt is/wordt dan voorzien, komt er een tweede besteelronde in HK (in goed overleg met de meneer van de winkel in de andere HK). ;) Deze keer alleen brushless motortjes en mogelijk ook servootjes en regelaartjes. Planning is momenteel gewoon een stuk of 10 brushless motortjes, 30 servootjes en 10 regelaartjes te nemen. Uiteraard gaan we weer voor een setje-compleet rond de 40-50 eurootjes.

Als LiPo kun je gebruik maken van de diensten van de winkel in Heemskerk. De FlightPower EVO Lite 2S 350mAh LiPo's kosten € 13,45 per stuk en eventueel zijn ook 3S 350mAh's voor € 19,55 en 2S 800mAh's voor € 17,15 te leveren. Hierbij is wel een beetje een totaal minimum aantal vereist i.v.m. verzendkosten. ;)

Voor de regelaartjes is het misschien interessant (en aardig voor de winkelier) als we een tiental Graupner Compact Fly 15A regelaartjes halen. Bij afname van 10+ stuks € 17,95/stuk (i.p.v. € 19,95). Die kun je tot 25A mishandelen dus inzetbaar voor al het gangbare vliegwerk (excepties als de 4004Kv uitgesloten 8O).

Afhankelijk van de ervaringen komend weekend met de ultra goedkoper en kleine servootjes zullen deze weer besteld worden. Er wordt nog gezocht naar eventuele alternatieven.

Place your bets....

Omdat er meer schuim gesneden en geplakt is/wordt dan voorzien, komt er een tweede besteelronde in HK (in goed overleg met de meneer van de winkel in de andere HK). ;) Deze keer alleen brushless motortjes en mogelijk ook servootjes en regelaartjes. Planning is momenteel gewoon een stuk of 10 brushless motortjes, 30 servootjes en 10 regelaartjes te nemen. Uiteraard gaan we weer voor een setje-compleet rond de 40-50 eurootjes.

Ik heb wel interesse in 2 setjes :yes: en een evt. lager gramsgewicht regelaar :thumbsup:
Op de club hadden wat mensen ook wel interesse, erik bijvoorbeeld.

Heb jij een foto van de plaatsing v/d servo's op de disc?

***gaat weer vrolijk verder fröbelen aan de discus****

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back