Word alweer wat droger en het kriebelt toch wel een beetje.
Hier nog zo'n lekkere
@ Phil & Siggery wat blijft dat toch lekkere muziek
mag dit ook?

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Word alweer wat droger en het kriebelt toch wel een beetje.
Hier nog zo'n lekkere
@ Phil & Siggery wat blijft dat toch lekkere muziek
Die heeft ik nog op single(echt vinyl),rijden wordt toch niks ga maar vroeg aan de pilsDit is ook een sentimentje... dit was het allereerste cd'tje wat ik kocht voor mijn eerste cd-speler (toendertijd nog 900 gulden 8O)
Die heeft ik nog op single(echt vinyl),rijden wordt toch niks ga maar vroeg aan de pils![]()
Het weer zit echt tegen,vliegeren is ook geen optie zeker![]()
Huh? 8O Een bouwmiddag? :? Ik dacht een brouwmiddag.... :celebrate:Dan maar ff naar de ACHer is daar een bouwmiddag
![]()
Huh? 8O Een bouwmiddag? :? Ik dacht een brouwmiddag.... :celebrate:
Het zwemfeest is voorbij, even een happie-sappie en dan naar de Artis.Ik ben herkaanbaar aan het beruchte knal-oranje jasje. 8)
@Siggy: Ik heb de kast met 12" vinyl maxi's opgeruimd en kwam een aantal dubbel tegen. Interesse? het betreft o.a. één van Apalonia 6, UB40, Robi, Billy Ocean, e.v.a. In totaal zo'n 12 stuks...
@Siggy: Ik heb de kast met 12" vinyl maxi's opgeruimd en kwam een aantal dubbel tegen. Interesse? het betreft o.a. één van Apalonia 6, UB40, Robi, Billy Ocean, e.v.a. In totaal zo'n 12 stuks...
Het windje is prima,maar het schijnt niet zo goed te zijn voor die vlieger als ie drijfnat word.Zal ie wel te zwaar worden en crashen,heb geen idee waarom ze beter niet nat kunnen wordenHet weer zit echt tegen,vliegeren is ook geen optie zeker![]()
Hahaha, leuk filmpje, kan een klasieker worden
Klapprop zag ik?
F117 is bijna klaar, moet alleen eerst naar een verjaardag toe, was ik even vergeten![]()
iemand nog interesse in een complete eazy star ?