Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bedoel je deze?

Dit is ook een sentimentje... dit was het allereerste cd'tje wat ik kocht voor mijn eerste cd-speler (toendertijd nog 900 gulden 8O)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan maar ff naar de ACH :yes: er is daar een bouwmiddag :thumbsup:
Huh? 8O Een bouwmiddag? :? Ik dacht een brouwmiddag.... :celebrate: ;)

Het zwemfeest is voorbij, even een happie-sappie en dan naar de Artis. :banana: Ik ben herkaanbaar aan het beruchte knal-oranje jasje. 8)

@Siggy: Ik heb de kast met 12" vinyl maxi's opgeruimd en kwam een aantal dubbel tegen. Interesse? het betreft o.a. één van Apalonia 6, UB40, Robi, Billy Ocean, e.v.a. In totaal zo'n 12 stuks...

Laatst bewerkt:
Tsja, gisteren al genoeg bier gehad geloof ik....

Vandaag de servo's plaatsen in de F117 dan is hij klaar. Tijd om het volgende model uit te gaan snijden (Nexus) maar moet daar nog even goede bouwplannen voor hebben (hint, hint) Hol carbon is aanwezig voor de noodzakelijke verstevigingen.

Huh? 8O Een bouwmiddag? :? Ik dacht een brouwmiddag.... :celebrate: ;)

Het zwemfeest is voorbij, even een happie-sappie en dan naar de Artis. :banana: Ik ben herkaanbaar aan het beruchte knal-oranje jasje. 8)

@Siggy: Ik heb de kast met 12" vinyl maxi's opgeruimd en kwam een aantal dubbel tegen. Interesse? het betreft o.a. één van Apalonia 6, UB40, Robi, Billy Ocean, e.v.a. In totaal zo'n 12 stuks...

Staat je goed ;x

Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha, leuk filmpje, kan een klasieker worden :D

Klapprop zag ik?

F117 is bijna klaar, moet alleen eerst naar een verjaardag toe, was ik even vergeten :(

Hahaha, leuk filmpje, kan een klasieker worden :D

Klapprop zag ik?

F117 is bijna klaar, moet alleen eerst naar een verjaardag toe, was ik even vergeten :(

jawel, klapprop ;), dat ding is amper tegen te houden ,is gewoon eng

ben erg benieuwd hoe dit vliegt , de maiden zal wel op het veld plaats vinden , aangezien ik daar de juiste hulp krijg en in gras kan landen :wink:

daarna maar is voor het brevet gaan met de blizzard , of toch maar de funliner ?

iemand nog interesse in een complete eazy star ?

Laatst bewerkt:
Het ging vandaag allemaal iets anders als gepland , niet rijden , niet naar Artis , maar "even" naar Almelo , de heenreis ging nog wel maar terug was
een drama :mad: zo,n beetje alles richting A,dam stond vast ivm. een voetbal wedstijd bij Ajax en een paar spetters regen :2gunfire:dus weer een dag naar de kl#te :lol:

Was "weer" gezellig op de ACH, lekker gebouwd :yes:

Junkie je mag wel opschieten met je bestelling uit Hongkong want voor je het weet is de Nexus al klaar om de electronica in te bouwen. :cool:

Nexus.jpg

Doe bij de bestelling nog maar 2x een servo op mijn kosten... altijd handig voor reserve.

P.S. die blizzard gaat echt heel hard vliegen volgens mij :D ;)

phil ; dat moet je ff met burp regelen , ik weet niet wat je allemaal precies wilt , I only pay the money ;)

is het handig om een paar lipo's mee te bestellen bijv 3cel 3300 mah 25 c ofzo ?

zo, dat was de dierentuin met aansluitend een bezoek aan de mac. :? inderdaad verkeerschaos op de snelwegen rond Amsterdam, wij zijn via Noord en het centrum gegaan.

morgenmiddag maar weer even indoor rijden, dinsdag weer de ACH en dan is het alweer bijna weekend. 8O ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back