Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Afblijven he!![]()
Het is de Westzanerweg. Aan de kant van het zijkanaal bij Nauerna is een rotonde bij een grote opgespoten zandvlakte. Bij die rotonde kun je omhoog het terrein op. Daar vind je ons meestal.Hey jongens even een vraagje hoe kom ik bij hoogtij in zaandam en waaneer rijden jullie alvast bedankt Gr butcher![]()
Bij pontje Buitenhuizen ga je de nieuwe weg op naar Zaandam.
Bij de eerste rotonde rechtsaf en dan ben je er![]()
Ik zou niet weten wat er niet klopt aan mijn beschrijving, heb je hem wel goed gelezen? Er loopt bij de pont bij Buitenhuizen maar een enkele nieuwe weg naar Zaandam toe :?
En bij de eerste rotonde moet je toch echt rechtsaf, als je van die kant komt?
*gaat zo een iPhone 3G halen*![]()
Telfort Zakelijk flut abo, € 1,00 voor de 3G 16GB White (als ze die hebben anders wordt het een zwarte). Maar wel simlock-vrij dus de Telfort SIM gaat zo de container in, direct een brief er achteraan dat het abo niet verlengd hoeft te worden aan het einde van de periode en mijn Vodafone Zakelijk SIM met onbeperkt HSDPA erin (7,2Mbps downstream op de PCMCIA adapter als het netwerk het toelaat). :lol:Wat kost dat bij jullie?
Stevo
Telfort Zakelijk flut abo, € 1,00 voor de 3G 16GB White (als ze die hebben anders wordt het een zwarte). Maar wel simlock-vrij dus de Telfort SIM gaat zo de container in, direct een brief er achteraan dat het abo niet verlengd hoeft te worden aan het einde van de periode en mijn Vodafone Zakelijk SIM met onbeperkt HSDPA erin (7,2Mbps downstream op de PCMCIA adapter als het netwerk het toelaat). :lol:
Geen idee, de SIM kaart is verdwenen in een unit die ons per SMS berichten stuurt t.a.v. alarmeringen bij klanten (uitval servers, verbindingen, temperatuur, wateroverlast etc.). Het abo loopt dus gewoon maar de iPhone is van MIJ!!!Wat kost dat afkopen van dat Telfort zakelijke abbo nou eigenlijk?
Bij Natterer Modellbau duurde het 3 werkdagen via DPD.Heeft iemand ervaring met verzendingen uit Duitsland,hoe lang dat ong. duurt.Ze hebben het vandaag op de post gedaan met DHL Express
Heeft iemand ervaring met verzendingen uit Duitsland,hoe lang dat ong. duurt.Ze hebben het vandaag op de post gedaan met DHL Express
Bij Natterer Modellbau duurde het 3 werkdagen via DPD.
Ben benieuwd,hoop op vrijdag/zaterdag.Kan ik nog even knutselen van het weekeindMijn bestellingen uit Duitsland duurde ongeveer 4 dagen vanaf de dag van bestellen![]()