Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij (op het werk) doet ie 't niet met winzip (winzip 11 pro). Ik haal hem thuis wel even binnen en neem hem wel mee op de stick :D

Zo , de dikke jas is weer uit :D Ik had eigenlijk gehoopt dat de boy's zich te groot zouden voelen om met een lampion langs de deuren te lopen ;) maar nee hoor , ze gingen evengoed , dus maar weer mee (want er lopen elk jaar wel een paar van die galbakkies die het leuk vinden om kinderen te beroven van hun tas met snoep :mad:) en ja hoor een stortbui :onweer: maar wel weer een tas met snoep mee naar huis :-)

Bij pontje Buitenhuizen ga je de nieuwe weg op naar Zaandam.
Bij de eerste rotonde rechtsaf en dan ben je er :)

Hey jongens even een vraagje hoe kom ik bij hoogtij in zaandam en waaneer rijden jullie alvast bedankt Gr butcher:rolleyes:
Het is de Westzanerweg. Aan de kant van het zijkanaal bij Nauerna is een rotonde bij een grote opgespoten zandvlakte. Bij die rotonde kun je omhoog het terrein op. Daar vind je ons meestal. ;) (kaartje)

Wanneer? Is met het huidige jaargetijde natuurlijk erg afhankelijk van het weer. :? In dit draadje vind je tussen alle onnozelheden ook wel wanneer er gereden en gevlogen wordt (voornamelijk vrijdag-, zaterdag- en/of zondagmiddag).

En verder... :rolling:
bad_morning.jpg

Slager1981, welkom op dit forum. Waar woon je? Als je in Zaandam woont klopt de omschrijving van BYM niet. Zoals Sleurhutje al zegt, even dit draadje in de gaten houden. In de zomerperiode is het zaterdagavond en zondag overdag altijd wel druk.

Tegenwoordig wordt er zowel gereden als gevlogen maar dat maakt verder niets uit. Het is altijd gezellig en er wordt een hoop ge-ouwevrouwenvanlichtezedend.

Wat voor auto heb je?

Ik zou niet weten wat er niet klopt aan mijn beschrijving, heb je hem wel goed gelezen? Er loopt bij de pont bij Buitenhuizen maar een enkele nieuwe weg naar Zaandam toe :?
En bij de eerste rotonde moet je toch echt rechtsaf, als je van die kant komt?

Bij pontje Buitenhuizen ga je de nieuwe weg op naar Zaandam.
Bij de eerste rotonde rechtsaf en dan ben je er :)

Ik zou niet weten wat er niet klopt aan mijn beschrijving, heb je hem wel goed gelezen? Er loopt bij de pont bij Buitenhuizen maar een enkele nieuwe weg naar Zaandam toe :?
En bij de eerste rotonde moet je toch echt rechtsaf, als je van die kant komt?

idd als je van die kant komt.. :rolleyes:

*gooit wat olie op het vuur* :p

BYM zegt toch als je vanaf Pont Buitenhuizen komt. Of is er bij het industrieterrein ook een Pont Buitenhuizen? 8O ;)

*gaat zo een iPhone 3G halen*
sinterklaas5qn_png_71114c.jpg

Wat kost dat bij jullie?

Stevo
Telfort Zakelijk flut abo, € 1,00 voor de 3G 16GB White (als ze die hebben anders wordt het een zwarte). Maar wel simlock-vrij dus de Telfort SIM gaat zo de container in, direct een brief er achteraan dat het abo niet verlengd hoeft te worden aan het einde van de periode en mijn Vodafone Zakelijk SIM met onbeperkt HSDPA erin (7,2Mbps downstream op de PCMCIA adapter als het netwerk het toelaat). :lol:

Verder een nieuwe AR6100E ontvanger ontvangen. Zaterdag besteld bij de vies goedkope rc ebaygast en net afgeleverd. 8O Dat is binnen drie dagen vanuit de US, gewoon met joepie-de-poepie post. 8) En als het goed is, ligt er straks ook de 2e-hands AR6300 ultra-light ontvanger op de deurmat. :D

Telfort Zakelijk flut abo, € 1,00 voor de 3G 16GB White (als ze die hebben anders wordt het een zwarte). Maar wel simlock-vrij dus de Telfort SIM gaat zo de container in, direct een brief er achteraan dat het abo niet verlengd hoeft te worden aan het einde van de periode en mijn Vodafone Zakelijk SIM met onbeperkt HSDPA erin (7,2Mbps downstream op de PCMCIA adapter als het netwerk het toelaat). :lol:

Wat kost dat afkopen van dat Telfort zakelijke abbo nou eigenlijk?

Wat kost dat afkopen van dat Telfort zakelijke abbo nou eigenlijk?
Geen idee, de SIM kaart is verdwenen in een unit die ons per SMS berichten stuurt t.a.v. alarmeringen bij klanten (uitval servers, verbindingen, temperatuur, wateroverlast etc.). Het abo loopt dus gewoon maar de iPhone is van MIJ!!! :p

Heeft iemand ervaring met verzendingen uit Duitsland,hoe lang dat ong. duurt.Ze hebben het vandaag op de post gedaan met DHL Express

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back