Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Siggery: mappies waren mooi hoor :worship: :yes: en lekker snel geleverd :thumbsup: alleen jammer dat er geen bandje om de pallet zat :( :cry: :rolling:

ik neem denk wel zo,n zelfde maar wat kost dat dan ?

En mijn bedoeling was filmen en eventueel ook foto,s nemen .

Leuk voor in de zomer hier voor de flat en op het strandje :)

@ Sleurhutje , is dat een speciale bougie ?
Het is een F7TC. Aanvankelijk leek het een standaard bougie maar het is dus iets afwijkends vanwege het gebruik in een aggregaat (laag toeren tweetakt, hogere werktemperatuur). Morgenochtend maar even langs de Gamo of Brezan.

Ps. @ Snoeksel , ik heb zojuist een ethernet geval besteld voor de wii , dus binnenkort kunnen we online ;) :D
De Wii heeft standaard al draadloze internets. Dus als je een routertje met WiFi/WLAN hebt dan is dat ook te doen. Doe ik al anderhalf jaar zo. :yes: Enige is dat de beveiliging op WEP-codering moet staan anders gaat het niet goed. Tegenwoordig wil iedereen WPA/WPA2. Lekker belangrijk als je geheime code en 13 willekeurige letters zijn.

@ Sleur: dan zie ik je vanavond wel, dan ga ik ook ff lekker afpilsen (of afsinassen of afcola'en)
Ah ja, de komende dagen wordt het even oppassen geblazen met een neutje en dan rijden. Het schijnt dat in de IJmond het aantal ongevallen waarbij alcohol betrokken is aanmerkelijk hoger ligt dan het landelijk gemiddelde. Niet zo raar natuurlijk met zo'n gezellige club. :? Misschien ga ik raar doen en kom ik op de fiets. 8O :rolling: :nooo:

@ Pieter: gaaf met foto's :D gewoon dezelfde camera nemen als dat Sleur heeft :thumbsup:
Dit is een mooi cameraatje voor 111 eypo (als je langer zoekt zijn ze goedkoper te krijgen, ik heb de z100FD al gezien voor 99 eypo). 10 Megapixels, continu opname (1,6sec tussen elke foto) en filmstand.

Ah ja, de komende dagen wordt het even oppassen geblazen met een neutje en dan rijden. Het schijnt dat in de IJmond het aantal ongevallen waarbij alcohol betrokken is aanmerkelijk hoger ligt dan het landelijk gemiddelde. Niet zo raar natuurlijk met zo'n gezellige club. :? Misschien ga ik raar doen en kom ik op de fiets. 8O :rolling: :nooo:

Dit is een mooi cameraatje voor 111 eypo (als je langer zoekt zijn ze goedkoper te krijgen, ik heb de z100FD al gezien voor 99 eypo). 10 Megapixels, continu opname (1,6sec tussen elke foto) en filmstand.

gisteren stond er al een auto midden op de rotonde gparkeerd op de beleuxlaan:)

ik zal is gaan googlen dan .

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Sleurhutje , is dat een speciale bougie ?

Vanmiddag ff proefgebruld hier in de straat :D met de baja , blijft leuk als het een beetje vochtig is op straat ;) sturen hoeft niet , alles kan met gas/rem :cool:

Nu eerst ff eten laten halen (door Elles) :mrgreen: bij de grote m , daarna de wii regelen , en dan ga ik een besteling roggelen , dus roept u maar , Snoeksel ? Junkie ? ........ ?

Ps. @ Snoeksel , ik heb zojuist een ethernet geval besteld voor de wii , dus binnenkort kunnen we online ;) :D
Lijkt me lekker Kobus :yes:MMM en online is ook leuk,hoor het wel.
@ Sleur of heb jij nog een bindplug,of maakt het niet uit plug is een plug,of hoort de plug specifiek bij de ontvanger

Zo, net de MT van Wolfje voorzien van een kill switch. Testen en werken natuurlijk :mrgreen:

Altijd weer even knutselen om het redelijk netjes in de auto te krijgen. meteen even gas en rem afgeregeld dus wolfje is er bijna klaar voor. Hij moet eerst even de accu's van zijn zender en van zijn auto opladen :rolling:

Al met al heb ik aan mijn baja dus nog niks gedaan. Ik hoop straks nog even.

Morgen alle spullen in de auto en vroeg naar het werk. Daarna ook vroeg naar huis om dan vroeg op HT te zijn waar het vaak laat wordt :mrgreen:

@ Sleur of heb jij nog een bindplug,of maakt het niet uit plug is een plug,of hoort de plug specifiek bij de ontvanger
De bindplug is gewoon een kwestie van de buitenste twee draadjes aan elkaar knopen (- en puls -> niet de plus! (=middelste draadje)). Maar ik heb misschien nog wel ergens zo'n plugje.

Tsja, en al twijfelend tussen een nieuw motorblokje voor de Ravage en een klein vliegertje van ca. 100cm spanwijdte gaat het toch deze winnen. :? ;)

T0429_bigpic_680px.jpg

@ Sleurhutje , ik heb geen draadloos internet (geeft alleen maar storing hier) dus vandaar dat ik zo'n geval besteld heb :D

Mochten ze het bij brezan in beverwijk niet hebben en bv. in hoorn wel , geef dan ff een belletje haal ik het hier op ;)

Laatst bewerkt:
Dat vind ik nou echt een heel mooi super strak vliegtuig.

*komt ook in de verleiding

Slap hoor ik had voor de Ravage gegaan
Nee hoor. Ik ben best wel kieskeurig. Maar morgen kan een hoop veranderen natuurlijk. Retro heerscht dus wie weet.... ;) Anders misschien het beste van allebei. :yes:

Verder heb ik nog een origineel bind-plugje liggen voor je. En ook de spoorstangen van de Ravage zijn terecht. Zaten in hetzelfde doosje.

*moet toch een keer de garage gaan opruimen* :(

Dat vind ik nou echt een heel mooi super strak vliegtuig.

*komt ook in de verleiding
Ik weet wat ik kies, ik hou van mooie ronde vormen. 8O :oops: Hij is wel twee keer zo duur als die kleine Monsun. Maar aan de andere kant is deze met een glasvezel rompje en de kleine Monsun met balsahout. Alleen de kleine Monsun wordt niet meer gemaakt door Graupner. :evil:

-edit-
Het is hier wel gezellig zo: ‎Sleurhutje, ‎Burp, ‎Dr.Dre., ‎Fritsie, ‎gladoor, ‎junkie rc, ‎kobus, ‎marcelsiggery, ‎philliams, ‎pieter-b, ‎snoeksel, ‎Snowman165, ‎V power

ja sleur het is gezellig maar niet zo gezellig als straks met patries samen in het zwembad en daarna samen in bed filmpje kijken :)

Nee hoor. Ik ben best wel kieskeurig. Maar morgen kan een hoop veranderen natuurlijk. Retro heerscht dus wie weet.... ;) Anders misschien het beste van allebei. :yes:

Verder heb ik nog een origineel bind-plugje liggen voor je. En ook de spoorstangen van de Ravage zijn terecht. Zaten in hetzelfde doosje.
*moet toch een keer de garage gaan opruimen*
-edit-
Het is hier wel gezellig zo: ‎Sleurhutje, ‎Burp, ‎Dr.Dre., ‎Fritsie, ‎gladoor, ‎junkie rc, ‎kobus, ‎marcelsiggery, ‎philliams, ‎pieter-b, ‎snoeksel, ‎Snowman165, ‎V power
Vind ook net een bindplugje,en had de helft van je benodigtheden,wel die dingetjes waar die kogeltjes/bolletjes in moeten en niet de bolletjes.Wel 2 complete spoorstangen

ja sleur het is gezellig maar niet zo gezellig als straks met patries samen in het zwembad en daarna samen in bed filmpje kijken :)
Da's waar,maar heb je zoveel moeite om haar nat te krijgen :oops::oops::rolling::thumbsup: Doe je goed man
*kuch*Zou Dre ook komen met de tractatie

Laatst bewerkt:
ik ga hier geen slaapkamer geheimen zitten besprken maat :)

ik ga nu weg eerst met mams naar de c&a :S

@ Siggery: mappies waren mooi hoor :worship: :yes: en lekker snel geleverd :thumbsup: alleen jammer dat er geen bandje om de pallet zat :( :cry: :rolling:

Tsja,dus als ik het goed begrijp is het palletje omgevallen in je bus :confused:

Ik word af en toe zo moe van enkele collega's,kan sommige dingen wel 100 keer uitleggen maar als "pappa" dan even niet oplet gebeurt het toch niet zoals ik het graag zou zien :sad:

Sorry Phil,volgende keer doe ik het zelf wel weer ;)

* (mompelt iets over functionering gesprekken )

Tsja, en al twijfelend tussen een nieuw motorblokje voor de Ravage en een klein vliegertje van ca. 100cm spanwijdte gaat het toch deze winnen. :? ;)

T0429_bigpic_680px.jpg

Jou kennende komen ze er allebei wel Sleur :D ;)

Hierover kan ik pas een oordeel geven als ik het aan de lijve heb mogen ondervinden :rolling::xmas: ;)

@ Snoeksel

Dr.Dre heeft vast nog wel een ( butt ) plug voor je liggen ;-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back