Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Bart D.: die staan daar bijna wekelijks :shock: ;)

Om te voorkomen dat je onverwacht toch met dit gedoe te maken krijgt was een waarschuwing toch wel op zijn plaats.;)
bekeuring.jpg

Dit was toch weer gezellig mannen,lekkere soep(Sleur heb je het recept voor mij ;)).Koffie,cake,oliebollen allemaal top.
Moeten we gauw weer eens dunnetjes over doen.Vond de ballon een mooie afsluiter van de dag :yes::thumbsup:

He Heren.
Alle woorden zijn al gezegd, maar toch nog even een dankwoord aan de heren van de catering.
Het was zeker gezellig, en er is geen reden nodig om het vaker te doen in het nieuwe jaar.

tip_ny_1204_02.jpg

Hele fijne dagen toegewenst aan allen, en tot volgend jaar.

Groeten Edwin

Laatst bewerkt:
Was idd. een top middag , niet zoveel gereden , de savage had last van een beveltje :rolleyes: (7 onderweg) :D en de baja had toch later weer electronische kuren :( maar ik heb mij evengoed prima vermaakt , waar vind je dit , een zootje ongeregeld wat van alles regelt om een perfecte middag voor elkaar te regelen :thumbsup: :cool:

De foto's volgen , ik moet even kijken welke een beetje gelukt zijn :oops: , ik heb de camera nog niet zolang ;) :lol:

wasweer buitengewoon gezellig beste modelbouw vrienden :D

ik had zoveel mee ,maar toch aan alles toegekomen ,en bijna alles is heel terug gekeerd ,op 1 klein dingetje na :mad:
ik weet dat snoek niet van vliegers houd ,maar dat hij er gewoon overheen rijd zegt genoeg ;)

de clik is ff afgesteld door de heer rijkhof ,en vliegt prima , de voorheen su27 vloog ook weer top :-)

lekker gesav't

iedereen bedankt voor de versnaperingen .

hier wat pic's

straks nog wat filmpies

IMG_2316.jpg

IMG_2336.jpg

IMG_2272.jpg

IMG_2293.jpg

IMG_2288.jpg

IMG_2287.jpg

IMG_2286.jpg

Da's een mooie tafel Junkie :yes: :thumbsup:

Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn..... zat te balen op het werk, was zelfs chagerijnig :D ;)

@ Dat zag er weer leuk aus als ik het zo zie op de foto's :banana: ,jammer dat ik niet kon (KUT kerst :xmas: ),volgend jaar ga ik 2 dagen uit eten dan ben ik er ook bij :yes: gr.Dr.Dre.;)

@Martin: volgens de bouwbeschrijving ligt het zwaartepunt van de Nexus op 225 millimeter vanaf de voorkant van de romp (zonder motor).

groeten van Erik

Zoals gezegd , hier zijn de foto's :

Het was een lekkere opkomst vandaag ,

DSC_0020.jpg

Waarbij het toch altijd weer opvalt dat sommige "leden" elkaar iets liever vinden dan andere

DSC_0024.jpg

Ook de door Sleurhutje meegebrachte partytent werd goed gebruikt

DSC_0026.jpg

En hoe kan het anders , de catering was gewoon goed te noemen

DSC_0030.jpg

Uiteraard moest er iemand op de uitkijk staan

DSC_0091.jpg

Gevlogen werd er uiteraard ook vandaag

DSC_0107.jpg

En tja , als er geroepen word dat de soep klaar is , komen we natuurlijk meteen

DSC_0123.jpg

Alleen was het vlees wat erin zat voor sommige wat aan de taaie kant

DSC_0135.jpg

En als ze in de gaten hebben dat je een nieuwe camera hebt willen ze dat natuurlijk allemaal van dichtbij bekijken

DSC_0141.jpg

ik had zoveel mee ,maar toch aan alles toegekomen ,en bijna alles is heel terug gekeerd ,op 1 klein dingetje na :mad:
ik weet dat snoek niet van vliegers houd ,maar dat hij er gewoon overheen rijd zegt genoeg ;)
de voorheen su27 vloog ook weer top :-)
Normaal gesproken ligt er niet zoveel rommel op HT,en zeker niet waar gereden/gesprongen word ruimen we altijd netjes op.;)
(mompelt iets van:wees blij dat ie nog geen baja heeft,dan gaat ie vast en zeker een twinstar achtige opzoeken :bad-words::rolling:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back