Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bovendien zijn al die vlieg filmpjes die we plaatsen op het forum/achforum opgeteld toch wel een brevet waard voor burp en mij :teacher::mrgreen:

Hahaha, ik heb Ronald net even gebeld, zullen we afspreken dat we volgende week met een paar man (Marcel, Jeroen, Mike, Marcel en ik) voor het brevetje opgaan? Voor Ronald ook leuk als er wat meer zijn.

Mijn vliegtuig stel ik wel ter beschikking aan lui die er geen vliegend hebben.

Wel allemaal even hard studeren voor het theorie gedeelte natuurlijk. :)

Vanmiddag even op HT is goed. Hoe laat?

*hop, en gaat even het ijs op met de familie*

bovendien zijn al die vlieg filmpjes die we plaatsen op het forum/achforum opgeteld toch wel een brevet waard voor burp en mij :teacher::mrgreen:

Examens kun je niet afkopen met een paar filmpjes Junkie,deze zul je echt moeten behalen :)
En ik als cameraman weet natuurlijk ook dat jou filmpjes bijna allemaal bewerkt zijn dus deze geven geen objectief beeld van jou kunnen :rolling:
Geloof maar dat Ronald een hele strenge meester is,dus je zult echt van zeer goede huize moeten komen om dit felbegeerde papiertje te kunnen halen;)

Examens kun je niet afkopen met een paar filmpjes Junkie,deze zul je echt moeten behalen :)
En ik als cameraman weet natuurlijk ook dat jou filmpjes bijna allemaal bewerkt zijn dus deze geven geen objectief beeld van jou kunnen :rolling:
Geloof maar dat Ronald een hele strenge meester is,dus je zult echt van zeer goede huize moeten komen om dit felbegeerde papiertje te kunnen halen;)

:arrow: ;)

gaat ook nu het ijs op bij de zaanse schans :p

Ik ken Ronald al wat langer dan vandaag, zo streng is hij niet hoor :cool:
(zolang je maar geen meneer tegen hem zegt :agrue::onweer:)

Misschien ga ik volgende week ook voor mijn schuimbrevet :rolling:
PMO3164.jpg

Veel plezier op de Zaanse schans Junkie,ik hou het op mijn Zwetje hoor.
Is lekker dichtbij,loop de flat uit en zit op het ijs,wat een luxe eigenlijk he ;)

Veel plezier op de Zaanse schans Junkie,ik hou het op mijn Zwetje hoor.
Is lekker dichtbij,loop de flat uit en zit op het ijs,wat een luxe eigenlijk he ;)

Dat heb ik bij mij met het ijselmeer , dat is 50 meter lopen en ik sta op het ijselmeer , ik zal vanmiddag eens wat foto's maken , met een beetje mazzel zijn ze er ook weer aan het ijszeilen :cool:

same here, ik loop de voordeur uit, steek de straat over en door het gras naar de sloot. (wel de vele hondesh!t ontwijken :mad:)

Laatst bewerkt:
Zoooo, nou ik heb het luxieuzer, ok ik moet wel even wat verder lopen maar wij hebben hier in Assendelft een heuze ijsvereniging! (IJsvereniging Assendelft)

Op bijna kluunafstand een 400 meter ijsbaan, zonder gevaar voor wakken en doorzakken.
De laatste drie dagen ben ik daar al te vinden, heerlijk joh lekker oerhollands schaatsen :yes:

En idd, laat de shelfqueens maar even lekker de shelfqueens (Snoeksel ;) :p ) schaatsen is nu veel belangrijker!

@Junkie
Je bericht gelezen, komt nog in orde ik ga NU bestellen :)

@Burp tof! voor het ter beschikking stellen :p
En die drollen, de meeste zullen wel bevroren zijn nu toch ?

Dat heb ik bij mij met het ijselmeer , dat is 50 meter lopen en ik sta op het ijselmeer , ik zal vanmiddag eens wat foto's maken , met een beetje mazzel zijn ze er ook weer aan het ijszeilen :cool:

Ze zijn hier ook aan het ijszeilen zie ik,zal ook even wat kiekjes maken :D
Schaatsen is helaas een te groot risico voor Siggy,vroeger iets te ruig geweest met de knietjes.
Nu een paar verkeerde bewegingen en dan is het exit voor Siggy,nog even geen zin in W.A.O ;)

same here, ik loop de voordeur uit, steek de straat over en door het gras naar de sloot. (wel de vele hondesh!t ontwijken :angry:

Dat is altijd wel een beetje jammer he,laten we de boel toch eens een beetje netjes houden :(
Ik heb zelf jaren twee rottweilers gehad maar liet deze echt niet op een openbaar grasveld poepen,gewoon echt te ranzig voor woorden ;)

Baas boven baas he Kobus :rolling:

DE HK verweg IA staat op het punt volledig te worden.
Tot 13:00 kunnen er nog dingen bijbesteld worden!

Daarna maak ik de bestelling definitief!

En ik schaats helemaal niet , ik kan het wel (ooit in een grijs verleden wel gedaan) :rolleyes: maar ik vind er nu niks meer aan , mij te koud ;) :D

Baas boven baas he Kobus :rolling:

DE HK verweg IA staat op het punt volledig te worden.
Tot 13:00 kunnen er nog dingen bijbesteld worden!

Daarna maak ik de bestelling definitief!

He net te laat ;) ik kan er helaas niets meer aan toevoegen :D
TheTime: 13.01 :rolleyes: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back