junkie rc
Forum veteraan
ik lees toch geen examenvrees?![]()
wel met de blizzard :help:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik lees toch geen examenvrees?![]()
bovendien zijn al die vlieg filmpjes die we plaatsen op het forum/achforum opgeteld toch wel een brevet waard voor burp en mij :teacher:![]()
Examens kun je niet afkopen met een paar filmpjes Junkie,deze zul je echt moeten behalen
En ik als cameraman weet natuurlijk ook dat jou filmpjes bijna allemaal bewerkt zijn dus deze geven geen objectief beeld van jou kunnen :rolling:
Geloof maar dat Ronald een hele strenge meester is,dus je zult echt van zeer goede huize moeten komen om dit felbegeerde papiertje te kunnen halen![]()
Geloof maar dat Ronald een hele strenge meester is,dus je zult echt van zeer goede huize moeten komen om dit felbegeerde papiertje te kunnen halen![]()
Veel plezier op de Zaanse schans Junkie,ik hou het op mijn Zwetje hoor.
Is lekker dichtbij,loop de flat uit en zit op het ijs,wat een luxe eigenlijk he![]()
Dat heb ik bij mij met het ijselmeer , dat is 50 meter lopen en ik sta op het ijselmeer , ik zal vanmiddag eens wat foto's maken , met een beetje mazzel zijn ze er ook weer aan het ijszeilen![]()
same here, ik loop de voordeur uit, steek de straat over en door het gras naar de sloot. (wel de vele hondesh!t ontwijken :angry:
Zoooo, nou ik heb het luxieuzer, ok ik moet wel even wat verder lopen maar wij hebben hier in Assendelft een heuze ijsvereniging! (IJsvereniging Assendelft)
The same here 25m lopen en we staan op het ijsik hou het op mijn Zwetje hoor.
Is lekker dichtbij,loop de flat uit en zit op het ijs,wat een luxe eigenlijk he![]()
The same here 25m lopen en we staan op het ijs![]()
Baas boven baas he Kobus :rolling:
DE HK verweg IA staat op het punt volledig te worden.
Tot 13:00 kunnen er nog dingen bijbesteld worden!
Daarna maak ik de bestelling definitief!
He net te laatik kan er helaas niets meer aan toevoegen
TheTime: 13.01![]()
![]()