Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Pieter , het is een duitse dog (deense doggen bestaan niet) ;) op de foto is hij ff ruim een jaar , hij word in april twee , en het bij laatste bezoek aan de dierenarts twee maanden geleden woog ie 86 kg. :D ik heb er nog een , een blauwe , ook een reu , die is bijna 6 jaar die is nog iets groter en weegt 92/93 kg. :shock:

Red je zeker niet met een boterhamzakkie?
177.jpg

:p

toch rustig hier ,zeker allemaal gaar op de bank 8-O

iedereen heeft zich vermaakt zo te zien :p
even een minder leuke onderbreking van een weekje werken ,en dan weer genieten ;)

hier nog een filmpie van een burp landing , de zoveelste .....;)

Eén ding weet ik wel zeker, dikke vinger voor de hobby.... of was het nou door de hobby ;) :rolling:

dikkevinger.jpg

Gaat nu alle filmpjes bekijken die vandaag geplaatst zijn :yes:

oei,oei, phil :(

als ik mijn blizzard volgas geef met mijn vingertje erin , ligt hij toch echt op de grond :eek:

ik neem aan dat je nu wel een weekje thuis zit ,met zo'n vinger hoef je vast niet te werken ;)
heb je lekker de tijd om de nexus af te maken :cool:

gaat nu boer zoekt vrouw kijken (soort terugblik)

volgende filmpje

oei,oei, phil :(

als ik mijn blizzard volgas geef met mijn vingertje erin , ligt hij toch echt op de grond :eek:

ik neem aan dat je nu wel een weekje thuis zit ,met zo'n vinger hoef je vast niet te werken ;)
heb je lekker de tijd om de nexus af te maken :cool:http://s273.photobucket.com/albums/jj208/junkierc/?action=view&current=MVI_0117_mpeg1video.flv

Als het bij mij vol gas was gebeurd lag mijn vingertje er ook af :confused:

Morgen wel gewoon werken, niks aan het handje ;)

Wordt voorlopig niet plakken :mad: dit werkt zo niet.

hier vast de blizzard ( geluid hard aan voor de inslag ) :oops:

2.00 minuten....

QUOTE JUNKIE RC

Oh,oh wat doe ik...wat doe ik............TERING :thumbsup::rolling::rolling::rolling::rolling:

Whahahaha,geweldig moment in dit filmpje,ik flikkerde bijna van mijn stoel van het lachen toen ik je dit hoorde roepen ;)

Deed mij herinneren aan de kreet: hij doet het niet...hij doet het niet :nooo:

Mooie filmpjes van de funlinerachtige,en wat een piloot he :cool:
Maarja,zoals Burp al zegt,met zulke spullen kan iedereen vliegen :rolleyes:

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Alle gekheid op een stokje,jullie waren vandaag wel de echte bikkels ;-)

Mooie titel ook, Multiplex grondboor :rolling: :rolling:

Het was ook echt koud, automotor blijven draaien en de kachel hoog, dan snel handjes warmen.

Sleur alweer thuis? Toch wel een eindje terug rijden :)

In het kader van dikke vette FAIL:

Rij ik in de tweede finale, gouden kansen omdat van de top-3 rijders er twee ziek naar huis zijn gegaan, rijden er een stel tegen elkaar en vergeten ze hun gevarendriehoek neer te zetten. Uitwijkmanouvre en toen was er weer die houten balk die minder aardig was. Weer de hinge pin eruit geschoten. :evil: :cry:

Maar ik heb wel een super gezellig weekend gehad. Volgende keer in Heemstede beter. :yes:

Posted via Mobile Device
Ondertussen alweer een uurtje thuis van een weekendje lekker rijden. Achteraf viel het nog mee. In de eerste finale heb ik dermate snel gereden dat ik overall toch een 5e snelste tijd heb neergezet. Dus 5e van de 9 rijders is netjes, al zeg ik het zelf. ;) Voor Haarlem toch maar even stiekem een paar avondjes oefenen want over de hele competitie 5e worden lijkt me een net resultaat als rookie. :yes:

2.00 minuten....

QUOTE JUNKIE RC

Oh,oh wat doe ik...wat doe ik............TERING :thumbsup::rolling::rolling::rolling::rolling:
Ik kreeg ook een beetje een gevoel wat ik ook wel gehad heb. Ten eerste kijk je tegen de zon in waardoor je niet goed meer kunt zien wat onder en boven is en ten tweede denk ik dat je te langzaam vloog en gewoon uit de lucht viel (stall). Wel jammer, volgende keer alleen maar vliegen met je rug naar de zon. 8)

wat sleur zegt, denk ik ook aan , de blizzard is best zwaar en heeft weinig vleugel oppervlak .
verder ben gewend (verwent) aan zweven , dus ff geen power en ff rustig laten zweven , doe je dit bij de blizzard ,valt hij gewoon naar beneden .
zal bij de funjet wellicht ook kunnen gebeuren .

maar als ik verder denk ,stel je lipo is leeg v/d blizzard , dan zou hij gewoon naar beneden storten , lijkt me niet de bedoeling van het ontwerp .

ik denk dat hij nog beter uitgebalanceerd moet worden , en mijn uitslagen stonden extreem agresief , op het filmpje niet goed te zien ,maar toen ik ging rollen ,ging dat nog sneller dan de su27 :o

en idd de zon was ook geen pretje

maar goed ,ik moet toch een keer een stapje verder met een wat moeilijker te vliegen kist , en de blizzard is echt een kist ,en naar mijn gevoel ontbreekbaar :cool:

burp ; mooie titel he , multiplex grondboor ;)

siggy ; je gaat me toch niet uitlachen he , alleen toelachen ,zoals foortje altijd zegt .

sleur ; heb je toch weer netjes gedaan, voor iemand die wel de spullen heeft ,maar niet kan rijden :thumbsup: ;)

Blijven vliegen is een must, net als de F117, die kan ook niet zomaar zonder snelheid in de lucht blijven.

Even voor de volledigheid, volgende week op voor het brevet, dan kunnen we ook wat vaker samen op het ACH veld vliegen, beter voor sommige vliegtuigen die wat minder tegen zand kunnen en echt een start/landingsbaan moeten hebben.

Zaterdag of zondag, zijn er voorkeuren? Voor mij het liefst zaterdag maar zondag zou ook moeten kunnen.

Best wel netjes idd :)

bym ; super dat je nog net de inrunner voor de funliner kon meebestellen:p;)

ik word toch zenuwachtig als hij niet kan vliegen 8O

net nog even alle uitslagen v/d blizzard flink terug getrimd naar 50 %.

nog even nagelopen op schade , en gewoon niets!! 8O

als je ez of funliner of balsa/spanfolie kist ,of funjet ,of brandstof kist zo tegen de aarde word geslagen met nose down , liggen ze toch echt aan puin .

*is nog steeds verbaast *

Blijven vliegen is een must, net als de F117, die kan ook niet zomaar zonder snelheid in de lucht blijven.

Even voor de volledigheid, volgende week op voor het brevet, dan kunnen we ook wat vaker samen op het ACH veld vliegen, beter voor sommige vliegtuigen die wat minder tegen zand kunnen en echt een start/landingsbaan moeten hebben.

Zaterdag of zondag, zijn er voorkeuren? Voor mij het liefst zaterdag maar zondag zou ook moeten kunnen.

ligt aan een aantal zaken

- als er geschaatst kan worden ,en die kans is er ,ligt het gevoeliger ;)
- ik heb de funliner pas vliegend ,als de onderdeeltjes uit hk komen , voorkeur is toch mijn eigen kist :cool:.
bedenkt zich dat ik nog een ez heb liggen ;)
-bij weinig wind ,kan ik ook de mite gebruiken

ik hoor wel wanneer de meeste kunnen ,sluit ik me bij aan .
bij voorkeur niet te laat .

en jawel , de zzper is ook wakker geworden , ik hoorde de wind langs het huis gieren en dacht ,ik draai me nog ff om ;)

dinsdag naar de ach ? mits niet gaar , lijkt het me een goed plan :rolleyes:

toedeloe :bye:

* heeft gedroomd dat de blizzard recht de grond in boorde 8-O*

* heeft gedroomd dat de blizzard recht de grond in boorde 8-O*
Nee jôh, dat heb je niet gedroomd. Maar ik zag gisteren wel op de internets een filmpje van iemand waarbij dat gebeurde. :rolling: ;)

Na controle blijkt dat ik inderdaad gisteren een vijfde plaats overall heb gehaald. :banana:

@philliams: Neem morgen even zo'n vliegding-cd mee. Ga ik het ook op mijn PC zetten, hebben we met de ACH SIM DAG nog een machine extra (evt. met beamert en scherm van de zaak).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back