Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Siggy: Op de club (bij de ACH een pintje gepakt) werd nog gevraagd waarom jij niet vliegt. Want BYM spaart dan wel toestellen, maar vliegt in ieder geval nog. Jij spaart alleen maar... :rolling:
Heb de trekstarter open gehad zat niet een korreltje zand in.En dat geknutsel en gesleutel vind ik best leuk.Heb alleen het idee dat die veer een beetje moe is,het was in het begin een stukje van een cm of 7/8 wat ie niet meer tot zich nam en even later de rest van het koordje.Gerepareerd bij 3 trekkies liep ie alleen weer dat koord wat ie niet opvrat,rolde niet meer op.Van de rest staat ie er net zo bij als bij avlevering,dus als je dat onder slecht onderhoudt bestempeld it was'nt me.@Snoeksel: Voor de Baja geldt hetzelfde (zo niet nog meer) dat onderhoud belangrijk is en dat raggen emt 12 kilo ijzer veel onderhoud vergt. Dus reserveer per week maar wat extra uurtjes om te sleutelen. Ik reed het op zondag stuk en kon maandag- en dinsdagavond vervolgens tot zo'n 01:00 uur in de garage doorbrengen om alles weer op order te krijgen. Moet je er wel rustig mee rijden natuurlijk. :nooo:![]()
Ik raap morgenavond even alle zooi bij elkaar en dan spreken we even af. Ik heb echt een enorme hoeveelheid onderdelen, waaronder ook trekstarters, bougies, ontstekingsspoelen etc. Dus genoeg om nog weken te knutselen en te sleutelen.:?
Dat zal gerust wel,ben ik niet bang voor.Alleen ik baalde even als een stekker,zit nu weer met die trekstarter in mijn jatten en krijg dat kolere ding niet goed.De laatste 10/12cm,zal gerust wel iets verkeerd doen.Dit is de reden dat er op de Sav een rotostart is gekomen@ Snoekie , binnen no time kun je de baja met je ogen gesloten dé/monteren![]()
:lol:
Het aantal toestellen valt in mijn geval wel mee dacht ik ?
* 1 x easystar
* 1 x voyager
* 1 x lazy bee
* 1x twinstar ( nog niet gebouwd)
* 1x funjet ( nog niet gebouwd)
that's it![]()
Ik juich nog niet te hard,maar de trekstarter lijkt weer als nieuw.
@ Kobus thnx voor je belletjeneem er maar een extra van mij
roost:
Dat is toch het enige waar depron/piepschuim goed voor is :rolling:.
Amerikanen bedenken soms de meeste domme spelletjes ...:snipersmile:
Dat is toch het enige waar depron/piepschuim goed voor is :rolling:.
oei oei snoekie wat type je nu weer :murder:
Je maakte het wel heel makelijk voor meIk wist dat je er van zou genieten! :lol:
Burp is erg goed in plakken van Depron. Gewoon aan hem vragen of hij een Nexus plakt voor je.Indoor vliegen vind ik erg leuk om te zien maar heb er zelf echt geen geduld voor om iedere week van die vliegertjes te gaan zitten plakken![]()
.......
Volgens mij staat jouw hangar voller dan die van mij![]()
![]()
Het "probleem" zit in het gebruikte koord. Oorspronkelijk is het gebruikte koord van katoon wat op een speciale manier gevlochten is zodat het niet of minimaal uitrekt. Omdat ik nooit een toko in de buurt heb kunnen vinden die mij aan 5 tot 10 meter van dat spul kon helpen, heb ik nylon scheerlijn van de tent gebruikt. 8O Nadeel is dat dit enigszins uitrekt na verloop van tijd. Kwestie van de veer twee slagen extra spannen en dan is alles weer in orde.Heb de trekstarter open gehad zat niet een korreltje zand in.En dat geknutsel en gesleutel vind ik best leuk.Heb alleen het idee dat die veer een beetje moe is,het was in het begin een stukje van een cm of 7/8 wat ie niet meer tot zich nam en even later de rest van het koordje.Gerepareerd bij 3 trekkies liep ie alleen weer dat koord wat ie niet opvrat,rolde niet meer op.Van de rest staat ie er net zo bij als bij avlevering,dus als je dat onder slecht onderhoudt bestempeld it was'nt me.Heb er net 80mtr mee gereden :rolling:
.Gewoon Bad Luck
Okay, mijn piemel dan:Ik voel een tijdelijke "mijnes is langer" rage opkomen :