Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou ik geen probleem mee hebben denk ik.Dit is gewoon pech

tja ,gebruikt he , oude shit van een ander 8-O;)

ik sta er steeds verbaast van dat mijn baja maar niet stuk wil ,zijn oersterk :cool:

1x mijn trekstarter kapot gehad , dit kwam door een klein steentje .
verder wat c clipjes van de voorbanden .

straks ff naar de ach , ik maak het niet laat ..........is gaar 8-O:p

tja ,gebruikt he , oude shit van een ander 8-O;)

ik sta er steeds verbaast van dat mijn baja maar niet stuk wil ,zijn oersterk :cool:

1x mijn trekstarter kapot gehad , dit kwam door een klein steentje .
verder wat c clipjes van de voorbanden .

straks ff naar de ach , ik maak het niet laat ..........is gaar 8-O:p
Zal wel wat fout doen bij het oprollen denk ik.Vanmiddag op de plaats was 3 keer trekken en lopen.Maar ja staat ie even in de bus(onderweg nog een bakkie gedaan)iets kouder lijkt toch of ie er last van heeft

Zal wel wat fout doen bij het oprollen denk ik.Vanmiddag op de plaats was 3 keer trekken en lopen.Maar ja staat ie even in de bus(onderweg nog een bakkie gedaan)iets kouder lijkt toch of ie er last van heeft

Dat terugrollen van het startkoord hoort vanzelf te gaan.;)
Daar zou je niets fout bij kunnen doen....(tenzij je de auto er mee begint op te tillen en het startkoord tot aan het eind uit de trekstarter vandaan rukt) :?

gewoon een nieuwe monteren , ( bart heeft er nog 1 geloof ik ) kost niet zo veel.
daarna gaat hij weer heel lang mee

zorg voor wat c- clipjes in voorraad , en evt dogbones , maar die zijn bij mij ook nog nooit gebroken .

Volgens mij heeft/krijgt ie een paar baja's in onderdelen bij ;)

Dat was ook de reden dat ik er over nagedacht had om alles toen van Sleurhutje over te nemen (maar het meest nog vanwege de Dom.) :D ;)

Code:
Hoe laat gaan jullie heen?

eigenlijk vind ik het pas interessant als de tap open gaat , dus rond 21;00 u ;)

stel ik upload een filmpje van 340 mb op youtube , moet ik daar een dag voor uit trekken ofzo :confused: ,hoe lang moet dat duren ?

ik heb een vrij snelle verbinding ,maar ik vind dit geen leuke hobby voor erbij :mad:

Ik schitter vanavond op de ACH door afwezigheid ........
Dankzij Horkbagger zou ik mijn baan wel eens kunnen verliezen, hoorde vandaag iets over BI (Bureau Integriteit)

Loop oa daar door al een paar dagen met een heel onprettig gevoel in mijn bast, was gisteren laat thuis, vanavond ook niet echt vroeg, ik ga mijn mandje opzoeken de hele wereld kan me ff gestolen worden.

Betreft vrijdag, ik heb vrij overdag, en ga kijken of ik een nieuwe discus in elkaar kan flansen, maar als het vliegen niet lukt vrijdagavond in de Walrus ben ik er zo weer vandoor ook .....
Was er in Wormer ook al niet bij met mijn hoofd.

Ik schitter door afwezigheid ........
Dankzij Horkbagger zou ik mijn baan wel eens kunnen verliezen, hoorde vandaag iets over BI (Bureau Integriteit)

Loop al een paar dagen met een heel onprettig gevoel in mijn bast, was gisteren laat thuis, vanavond ook niet echt vroeg, ik ga mijn mandje opzoeken de hele wereld kan me ff gestolen worden.

Betreft vrijdag, ik heb vrij overdag, en ga kijken of ik een nieuwe discus in elkaar kan flansen, maar als het vliegen niet lukt vrijdagavond in de Walrus ben ik er zo weer vandoor ook .....
Was er in Wormer ook al niet bij met mijn hoofd.

oei ,dat klinkt allemaal erg naar , maar je baan verliezen door per ongeluk iets vergeten af te rekenen ,lijkt me stug :o

over het nest gesproken ,daar stap ik net uit ,voordat ik in slaap val 8-O, junkie is ook niet helemaal lekker ,en denkt steeds aan zijn heerlijke mand :cool:
het is dat er een vlieger ligt te wachten op de ach ,anders wist ik het wel ;)

maar sterkte bym ,en het zal allemaal wel aflopen met een sisser .....hoop ik .

Da's mooi kut BYM, dan kun je beter een flinke griep hebben. Ik wens je veel sterkte toe.

@ Junkie: jij ook sterkte, binnen 2 uur lag ik ook geveld met griep in mijn bedje. Vliegen in wormer ging goed, voelde mij steeds beroerder worden en eenmaal thuis werd ik zo ziek als een hond.

Het koordje krijgt wederom een herkansing :D

Mocht het nou weer niks worden , kun je ook dit nog overwegen ;) :rolling: :pim:

dummy_kickstart.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back