BYM
Forum veteraan
Gelukkig is buiten spelen en honger krijgen voldoende om weer lekker thuis te eten. :rolling:
Ik eet wel eens bij de Mac, en heel soms bij de Febo .....
Maar thuisgemaakte maaltijden zijn het lekkerste!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig is buiten spelen en honger krijgen voldoende om weer lekker thuis te eten. :rolling:
Je maakt die jongen alleen maar onzeker met al die grapjes van je.
Geeft niks hoor Burp,ik help je wel met vliegenalle begin is moeilijk ;-)
Ook een goede morgen allemaal
Junkie heeft zojuist de FUNJET bij mij opgehaald,dus deze zal dit weekend zijn maiden wel gaan krijgen
BUKKUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH,daar komt ieeeeeee :rolling::rolling:
Hej,hallo mensen
Heeft iemand nog een balancerkabeltje over?????
van multiplex naar jst-xh of van de graupner ultramat 8 naar jst-xh
is voor mijn kleine lipo HI-EC 11.1 volt 3s-1000mah 4 pins (gekocht bij rc-technics)
Kevertje, je kan ook een los jst-xh kabeltje kopen bij rctechnics en deze ipv de andere eraan solderen. Heb ik net met alle Flightpowerbalanceerstekkers gedaan![]()
Bedankt allemaal voor de info
Net ff rondgewinkeld bij perba ( bedankt niels!!!!!)
en het een en ander besteld.!!!!
Nu ff wachten op de levering.!!!!!!!!![]()
Dit weekend ook lekker fladderen Kevertje![]()
Kevertje, je kan ook een los jst-xh kabeltje kopen bij rctechnics en deze ipv de andere eraan solderen. Heb ik net met alle Flightpowerbalanceerstekkers gedaan.
En wat is te ver? Plaatjes die met een klik te vinden zijn op het net?
Verder gaat het niet om het plaatje maar wat hij er mee bedoelt. Trek het niet uit zijn verband.![]()
Wanneer komt je Baja te koopDit weekend ook lekker fladderen Kevertje![]()
Wanneer komt je Baja te koop.Heerlijk gereden vanavond met Dr.Dre op het strand van Wijk aan Zee wederom een tank leeg gereden.Wordt nu weer tijd om heuvels op te zoeken en vliegen met dat ding
De website van RCT of tegenwoordig lynx verteld dat de koopavond op woensdagavond is.
Dat is al een tijdje zo :rolling:
En dat de M dicht was wist ik ook al, vorige week in de Drive had ik een foldertje gekregen dat ze gingen sluiten om te verbouwen![]()