Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hier een linkje van de moter die ik voor de starbox wil gebruiken.
Conrad Electronic - System Information

nu alleen nog de vraag?: is deze......

geschikt.jpg

groetjes

Laatst bewerkt:
Ook een goede morgen allemaal :cool:

Junkie heeft zojuist de FUNJET bij mij opgehaald,dus deze zal dit weekend zijn maiden wel gaan krijgen :D

BUKKUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH,daar komt ieeeeeee :rolling::rolling:

rctechnic's stuurt mijn bestellingen gelijk op ,ook al hebben ze mijn poen nog niet binnen ,vaste klant he :p
dus morgen de spulletjes binnen , dan inelkaar plakken /spuiten en misschien zondag de maiden .
maar ik weet hoe het vliegt ,dat heb ik al met burp's zijn funjet gedaan .

dus de eerste 2 minuten is het volkomen veilig op ht ,daarna ieder voor zich :mrgreen:

morgen rond 15;00u ben ik met dimitri op ht , mits droog weer

hallo mensen

Heeft iemand nog een balancerkabeltje over?????
van multiplex naar jst-xh of van de graupner ultramat 8 naar jst-xh
is voor mijn kleine lipo HI-EC 11.1 volt 3s-1000mah 4 pins (gekocht bij rc-technics)

Laatst bewerkt:
hallo mensen

Heeft iemand nog een balancerkabeltje over?????
van multiplex naar jst-xh of van de graupner ultramat 8 naar jst-xh
is voor mijn kleine lipo HI-EC 11.1 volt 3s-1000mah 4 pins (gekocht bij rc-technics)
Hej,

Ik had net hetzelfde probleem, na lang zoeken heb ik een geschikt kabeltje gevonden.
Dus als er niemand eentje over heeft... ;)

grts

niels

Kevertje, je kan ook een los jst-xh kabeltje kopen bij rctechnics en deze ipv de andere eraan solderen. Heb ik net met alle Flightpowerbalanceerstekkers gedaan.

En wat is te ver? Plaatjes die met een klik te vinden zijn op het net?

Verder gaat het niet om het plaatje maar wat hij er mee bedoelt. Trek het niet uit zijn verband. ;)

Kevertje, je kan ook een los jst-xh kabeltje kopen bij rctechnics en deze ipv de andere eraan solderen. Heb ik net met alle Flightpowerbalanceerstekkers gedaan ;)

Bedankt allemaal voor de info :D

Net ff rondgewinkeld bij perba ( bedankt niels!!!!!):worship:
en het een en ander besteld.!!!! :mrgreen:

Nu ff wachten op de levering.!!!!!!!!:rolleyes:

Kevertje, je kan ook een los jst-xh kabeltje kopen bij rctechnics en deze ipv de andere eraan solderen. Heb ik net met alle Flightpowerbalanceerstekkers gedaan.

En wat is te ver? Plaatjes die met een klik te vinden zijn op het net?

Verder gaat het niet om het plaatje maar wat hij er mee bedoelt. Trek het niet uit zijn verband. ;)

was idd het eerste plaatje onder google met trefwoord ''geschikt''

Nou nou, economisch gaat het weer lekker. Eerst 120km puzzeltochtroute gecontroleerd voor komend weekend. Denk je een milkshake te scoren bij de McD in Santpoort: DICHT! 8O WTFBBQ :evil: Nou ja, dan toch in de buurt van RCT/Lynx om even de MiniMag voorraad aan te vullen voor B.D. en wat denk je? Alles donker... :? Que¿¿¿ Goed bezig daar aan de andere kant van het kanaal. :nooo:

Zie je wel, jij wil ook graag vliegen maar bent nog iets te koppig om het toe te geven. Dan maar vliegen met de Baja :rolling:

Wanneer komt je Baja te koop :rolleyes:.Heerlijk gereden vanavond met Dr.Dre op het strand van Wijk aan Zee wederom een tank leeg gereden.Wordt nu weer tijd om heuvels op te zoeken en vliegen met dat ding

Mocht je iemand weten die serieus op zoek is bel je maar even Snoeksel ;)

@ Sleur

In de televisiereclame van " the big M " zegt men dat je er tot minimaal middernacht terecht kunt :confused:

De website van RCT of tegenwoordig lynx verteld dat de koopavond op woensdagavond is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back