Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je de weg kwijt bent, moet je je eTrex even opstarten.Phil is nu echt de weg kwijtEen week geleden zei je dit nog:
Je begint op Junkie te lijken![]()
![]()
Dat gebruikten we al op de kleuterschool. Ben je niet met je tijd meegegaan? 8OIk werk nu binnen ,dus op oplosmiddelvrij waterbasis ;-)
Ja, die is prima. Het is een korte disc waarbij het richtingsroer zo'n 9 cm achter de rolroeren zit. Dat klopt dus. Beetje aggressiever met sturen dus in het begin de uitslagen wat beperken tot 60 à 70%.@ sleur. kan het zijn dat je de rolroeren al van de disc af had gesneden. (die ik van jou heb) ]
want ik heb met de boven en onderkant zo'n 9 cm over. dit kan wel ,maar dat zou betekenen dat het richtings roer achter de rolroeren komt![]()
Ja, die is prima. Het is een korte disc waarbij het richtingsroer zo'n 9 cm achter de rolroeren zit. Dat klopt dus. Beetje aggressiever met sturen dus in het begin de uitslagen wat beperken tot 60 à 70%.![]()
Wat moet jij met zo'n grote Chipmunk? 8O BYM de 2e die alle kasten vol zet?Vanaaf geen club voor Siggy,vrouwtje is laat thuis en heb ook weinig fut.
Zal wel aan vakantie toe zijn denk ik,want siggy en geen fut komt niet vaak voor ;-)
Wat moet jij met zo'n grote Chipmunk? 8O BYM de 2e die alle kasten vol zet?![]()
![]()
@Siggy: Ik had best met willem komen maar zit dat weekend weer gezellig op het International Spitfire Weekend (van die autootjes dat is). :?
Posted via Mobile Device
Willem is van de campif. Je weet wel, die met die paraplof met die inktvip erop. :rolling:Uiteraard is willem ook welkom,is dit die fullscale vriend van je ;-)
Deze camping, nou goed.@ sleur/phil ; op welke gay o camping staan jullie ? dimitri weet vast wel een paar mooie schatten in jullie gay o omgeving , zodat jullie gebroedelijk kunnen gay o cashen![]()
Yes, deze is definitief containerware geworden twee weken geleden. Ondertussen ongetwijfeld opgerookt in Alkmaar bij de HVC.De Mini Monsun in eer herstellen. 8O Ik heb het nooit over mijn hart kunnen krijgen deze weg te gooien omdat ik de schade destijds al te beperkt vond.
Ja, een nieuwe kopen is makkelijker maar ik hoef op zich geen extra vlieger. Het opknappen van deze is dan veel meer voldoening.
Zo ligt-ie er nu bij... :?
![]()
ROFLMAO!!!!1!1!!ONE @ Lego :rolling: Whahahahahaha :lol:Voor de liefhebbers.... ik heb deze in mijn bezit :wink:
http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/brevettereted.jpg
(had je hem net zo goed op de club kunnen laten).![]()