Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een kromplas i s zooooo 1980 .......

5oe mij de moderfe tecgniet mar dad wekt tmste

*Posted via Modern Device

@ sleur. kan het zijn dat je de rolroeren al van de disc af had gesneden. (die ik van jou heb) ]
want ik heb met de boven en onderkant zo'n 9 cm over. dit kan wel ,maar dat zou betekenen dat het richtings roer achter de rolroeren komt:confused:

want ik ben nu lekker aan het lijmen op deze sombere dag. maar volgens bij heeft het niet heel erg veel zin op deze manier.;)

ik heb trouwens gisteren enorm lekker gevlogen. flinke bries en de *ez kwam amper vol gas tegen de wind in en dan lekker hard langs knallen met de wind mee. heel gaaf. de holiday durf ik nog niet op te gooien met deze wind.

@bym, hoe bevalt die twister? is dat erg moeilijk vliegen?

Laatst bewerkt:
Phil is nu echt de weg kwijt :confused: Een week geleden zei je dit nog:

Je begint op Junkie te lijken :mrgreen: ;)
Als je de weg kwijt bent, moet je je eTrex even opstarten. ;) :hammer: En uh, kaartlezen doe ik nooit want ik heb zo'n juffie in de auto en op mijn telefoon (MopMoppie). Verder was het niet mijn idee maar de kids zijn gekgemaakt op de scouting, moeders de vrouw wordt daarin meegesleurd door de kinderen en vader is het haasje. Maar net als junkie wat meer tijd met de kindertjes doorbrengen etc, yada yada yada duh... :(

Ik werk nu binnen ,dus op oplosmiddelvrij waterbasis ;-)
Dat gebruikten we al op de kleuterschool. Ben je niet met je tijd meegegaan? 8O ;) :lol:

@ sleur. kan het zijn dat je de rolroeren al van de disc af had gesneden. (die ik van jou heb) ]
want ik heb met de boven en onderkant zo'n 9 cm over. dit kan wel ,maar dat zou betekenen dat het richtings roer achter de rolroeren komt:confused:
Ja, die is prima. Het is een korte disc waarbij het richtingsroer zo'n 9 cm achter de rolroeren zit. Dat klopt dus. Beetje aggressiever met sturen dus in het begin de uitslagen wat beperken tot 60 à 70%. ;)

Ik ga niet vliegen vanavond. Staat even te veel wind.
Moet ook wat andere werkzaamheden doen.
Misschien kom ik laat op de avond nog naar de club

GrTz Jasper

Nog 1 dag en dan...................

Vanaaf geen club voor Siggy,vrouwtje is laat thuis en heb ook weinig fut.

Zal wel aan vakantie toe zijn denk ik,want siggy en geen fut komt niet vaak voor ;-)

Ikke gaat ook niet naar het ontspannings centrum cq fladderlolcatie ,ga nog ff de clitmato hoogdekkert affreubellen.

Wat moet jij met zo'n grote Chipmunk? 8O BYM de 2e die alle kasten vol zet? :mrgreen: :p

Whahaha,Bym de tweede :-)

Is 1 bbq in het weekend niet genoeg voor je Sleur ;-)

Ik ben 4 september jarig en doe een gratis bbq voor alle clubmembers ,kom je ook?

Zorg dan wel dat je het fullscale brevet hebt,je moet dan wel eerst 4000 kilometer vliegen ;-)

Of je boekt een lijnvlucht rhodos,is denk ik iets goedkoper,zal het wel erg gezellig vinden als je komt ;-)

Posted via Mobile Device

@Siggy: Ik had best willem komen maar zit dat weekend weer gezellig op het International Spitfire Weekend (van die autootjes dat is). :?

Posted via Mobile Device

zo ,stelletje gay o flyers :p

junkie knapt weer langzaam op , ik merk dat omdat ik bijna een biertje uit de ijskast wilde halen :), dat is alweer een paar dagen geleden :mrgreen:
maar ik doe het maar niet , verstandig van mij he !

@ sleur/phil ; op welke gay o camping staan jullie ? dimitri weet vast wel een paar mooie schatten in jullie gay o omgeving , zodat jullie gebroedelijk kunnen gay o cashen ;)

zaterdag lekker voorbereiden /voorpretten voor de vakantie ,zondag heb ik evt tijd om te 4 stroken ,maar dan schijnt het weer wat tegen te gaan zitten .

verder niets te melden en heeft nog steeds geen vliegdrang ,maar meer beddrang

Uiteraard is willem ook welkom,is dit die fullscale vriend van je ;-)
Willem is van de campif. Je weet wel, die met die paraplof met die inktvip erop. :rolling:

*vervloekt kleine knopjes en aanraakschermpjes met kleine knopjes* :evil:

@ sleur/phil ; op welke gay o camping staan jullie ? dimitri weet vast wel een paar mooie schatten in jullie gay o omgeving , zodat jullie gebroedelijk kunnen gay o cashen ;)
Deze camping, nou goed. :p ;) Ik heb er zo'n 30 routes verzameld. Dat zijn er dus 27 teveel. 8O :rolling: ;) In ieder geval: GC1E15B, GC1M5YW, GC1FTPD, GCYEEW, GC17TXG, GC1NVDH. Die eerste is echt leuk. Twee jaar geleden gezien tijdens het fietsen dus nu een reden om terug te gaan. ;)

De Mini Monsun in eer herstellen. 8O Ik heb het nooit over mijn hart kunnen krijgen deze weg te gooien omdat ik de schade destijds al te beperkt vond.

Ja, een nieuwe kopen is makkelijker maar ik hoef op zich geen extra vlieger. Het opknappen van deze is dan veel meer voldoening. :yes:

Zo ligt-ie er nu bij... :? :(

monsun-920mm_repair0905_01.jpg
Yes, deze is definitief containerware geworden twee weken geleden. Ondertussen ongetwijfeld opgerookt in Alkmaar bij de HVC. :yes: Geen tijd voor, geen zin an, geen plaats voor. :bye:

*snik* *snik* *zoekt troost bij de grote Monsun* :cry: :(

ziet er goed uit phil :p

ikke wille hebbe ;)

lekker weertje niet ? :mrgreen:

de nitro ez maakt vorderingen , alleen nog wat servo's plaatsen , en dan de 2e maiden , ben benieuwd !

mzzl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back