Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, startkist opgehaald. Wilde langs bij Lynx maar die is gesloten tot 8 augustus. Geen ontvangeraccu kunnen scoren en ook geen brandstof dus :(

Bij Winfried ook een tweede Velox opgehaald zodat ik wat spare delen heb. Zit ook een nieuwe cockpit bij dus de Velox van mij hoeft alleen het landingsgestel maar gerepareerd van te worden. Volgende week dinsdag op de club dan maar even doen.

En natuurlijk eerst het examen gedaan voor VB-A. 48 van de 50 punten was ruim voldoende om te slagen :banana:

@philliams: Super geweldig dat je mijn Climato even naar huis, nou ja jou huis dan, wilde brengen. :worship: Dan moet je je toch wel enorm vervelen op zo'n camping. :? ;) :lol:

*denkt na over een geweldloze manier om zijn Climato weer in zijn bezit te krijgen* :D

VNTM

Thnx, VB1 was een makkie maar 2 ook :)

Beetje leren, wat vragen oefenen en op het examen gewoon de juiste aankruizen/berekenen/invullen. :mrgreen:

Wordt het nog wat op die campif mbt filmpjes etc?

Als je vliegt kun je niet tegelijkertijd filmen. Dus wel al gevlogen en veel bekijks maar gebrek aan bewijsmateriaal voor de thuisblijvers (wij hebben er wel veel plezier in). :p

Vanaf vanmiddag 12.30 uur heerlijk op het veld geweest.

Het was echt superweer :-D Weinig wind icm met een heerlijk :zon:

Eerst even uitgebreid aan de picknicktafel een Big M menu naar binnen gewerkt en een bakkie koffie gedronken want op een lege maag kun je natuurlijk niet vliegen :D

Vanmiddag de 3S 2650mah flightmax uitgeprobeerd met de :

DSC_0063.jpg

Totale vliegtijd met continu vol gas was ruim 19 minuten,daar worden we vrolijk van :cool:

Daarna de resterende 6 2200mah accu's leeggevlogen,totale vliegtijd vanmiddag was ongeveer 1.45 minuten 8O HEERLIJK.....................

Hoezo een vlieg- JUNK :confused:

Look en Bym waren ook nog even op het veld.

De Swift van Look heeft zijn maiden succesvol doorstaan,
de vlucht met de Minimag van Bym liep iets minder leuk af :(

Bym gaat volgens eigen zeggen,of een andere hobby zoeken ,of hij gaat weer met autootjes rijden :-?

Heerlijke vakantie gehad,al het RC spul de deur uit gedaan en verse visspulletjes aan gekocht.Was een leuke ervaring en misschien tot later

Ook leuk snoeksel, kan je je naam weer eer aan gaan doen.

Marcel, ik wilde ook wel komen maar kon helaas niet door andere verplichtingen. En tsja, bescheidenheid siert de mens maar ik heb nooit beweerd een mens te zijn :rolling:

Wel ongelooflijk dat er nog gasten zijn die hiervoor niet slagen, vlak voor mij iemand die gewoon maar 30 punten haalde (minimaal 35 nodig om te slagen) Volgens de man slagen er vele niet, volgens mij gewoon niet goed voorbereid.

Vliegen met de pipercup zit er niet in dit weekend denk ik. Niet vanwege de tijd maar wel door het ontbreken van de benodigde brandstof en de accu. Een Lipo heb ik wel maar moet dan ook nog een BEC hebben voor de voeding van de servo's.

Volgende week dan maar de maiden van mij. Kan ik dinsdag ook de losse stukjes folie even vast strijken.

jammer genoeg voor jou Sleur heeft de climato het niet overleefd, nu ligt hij in de kliko :wink:

@ bym: de moed niet opgeven gewoon doorgaan

@ snoeksel: jammer voor de hobby maar alleen rijden is ook niet leuk, succes met het vissen :yes:

Ook leuk snoeksel, kan je je naam weer eer aan gaan doen.

Marcel, ik wilde ook wel komen maar kon helaas niet door andere verplichtingen. En tsja, bescheidenheid siert de mens maar ik heb nooit beweerd een mens te zijn :rolling:

Wel ongelooflijk dat er nog gasten zijn die hiervoor niet slagen, vlak voor mij iemand die gewoon maar 30 punten haalde (minimaal 35 nodig om te slagen) Volgens de man slagen er vele niet, volgens mij gewoon niet goed voorbereid.

Vliegen met de pipercup zit er niet in dit weekend denk ik. Niet vanwege de tijd maar wel door het ontbreken van de benodigde brandstof en de accu. Een Lipo heb ik wel maar moet dan ook nog een BEC hebben voor de voeding van de servo's.

Volgende week dan maar de maiden van mij. Kan ik dinsdag ook de losse stukjes folie even vast strijken.

Excuses,excuses en nog eens excuses :mrgreen:

Er is altijd wel iemand op het veld die jouw een tankje brandstof kado wilt doen :sleepy:

Een ontvanger accu heb ik nog wel liggen,en brandstof kun je ook even bij Quartel of Muco halen Burp,krijgt Sleur dan toch weer zijn gelijk :confused: ;)

@ Snoeksel

Jammer dat je stopt met de hobby,maar kan het mezelf ook wel weer best voorstellen.
In je eentje rondjes rijden is ook geen donder aan,succes met de vishobby en misschien zien we elkaar nog eens in de nabije toekomst op het vliegveld ;)

Losse folie? Tsss... heeft die pa van mij weer troep verkocht? gehe.

Ja, een bak ellende, en jij zei nog wel dat hij helemaal in orde was :mrgreen:

Valt wel mee, op twee punten zit er een hoek van de folie los, moet wel even vast gemaakt worden.

Excuses,excuses en nog eens excuses :mrgreen:

Er is altijd wel iemand op het veld die jouw een tankje brandstof kado wilt doen :sleepy:

Een ontvanger accu heb ik nog wel liggen,en brandstof kun je ook even bij Quartel of Muco halen Burp,krijgt Sleur dan toch weer zijn gelijk :confused: ;)

Dat kan ook weer natuurlijk. De ontvanger moet er nog in en de folie moet wel even vastgemaakt worden. Een boutje daarvoor heb ik niet, al wel een advertentie in het gevraagd deel gezet. Dacht vanmiddag alles bij Rob even te gaan halen maar dat viel dus tegen. Ik mag volgens de regels ook niet alenig met de pipercup vliegen ivm geen grootbrevet. moet daar dus even wachten op ervaren vliegers (en Ronald voor oefenen en examens enzo)

Maar ik heb ook nog een Junior, een Mite, een Funjet etc. Kan ik ook mee vliegen hoor. Niks excuses, vliegen zullen ze!! (en sleur heeft nooit gelijk dus ook in dit geval niet :mrgreen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back