Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nope, kansloos. Een hele tijd geleden toen we noodgedwongen door die knutcrossers van HT1 weg moesten heeft iemand contact opgenomen met het mobiele nummer dat erop staat. Die gasten betalen grof geld om daar te mogen rijden en ze vroegen toen ongeveer de helft van wat zij ervoor betaalden. Zij mogen vanwege het geluid net als de vliegers maar op bepaalde tijden rijden. :?![]()
Gewoon met een vanghaak op je vlieger en 3 lijnen over het veld. Net als op een vliegdekschip. :rolling:Hoop overigens wel op een stukkie groter veld dan we nu hebben..
Kvoorzie problemen met dat grote spul waar ik, nick en Ronald mee zullen gaan vliegen....
Klitteband op de vleugels plakken, de andere helft op een muur plakken (grote houten plaat), trampoline ervoor, vertikaal landen en dan tegen de plaat blijven hangen.Klinkt als iets voor de Funfly Sleur![]()
![]()
En dan ook nog met dezelfde kisten.....Niemand met concentratie problemen hiero :rolling:......
Los daarvan moet er toch een flinke hoeveelheid 2,4GHz zenders in de lucht zijn. Hoewel... 50 Kanalen op 72MHz, 35MHz is redelijk zeldzaam in de VS (in een groot aantal staten zelfs illegaal).Niemand met concentratie problemen hiero :rolling:......
Jij hebt toch wel mazzel dat die Rene Vos zo goed is.Gisteren dus gewonnen met tennis maar...... hoef pas woensdag weer te spelen. Vanavond dus op het veld aanwezig met wat vliegers![]()
Het heeft zo moeten zijn. Je had er toch geen plek meer voor.Bijna een zwever gehad.
Spijker46, idd, je hebt gelijk, sommige mensen zijn niet eerlijk, en handelen ook alszodanig.
Kreeg een pb, dat hij nog een andere zwever had......
Heb gezegd dat hij die ook aan diezelfde kon verkopen.
Dacht zeker dat ik het spreekwoordelijke gaatje in mijn hoofd heb........
Jij hebt toch wel mazzel dat die Rene Vos zo goed is.![]()
![]()
Kan iemand vanavond zijn Watt's up meenemen, ik wil even de watjes meten van de Dash 7.
Kan iemand vanavond zijn Watt's up meenemen, ik wil even de watjes meten van de Dash 7.
Vanavond met de calmato gewoon op het veld
Junkie... wat ben je nou voor nicht, niet durven vliegen omdat de wind verkeerd staat![]()
tja ,ik mocht van jouw toch niet scheiden van het gezin tbv de hobby
als ik minder vlieg is er een kans dat ik getrouwd blijf![]()
Uh.... :?zo ,weer even een beetje voorraad ingekocht bij lynx , veel klein spul ,en ook een 4s lipo van multiplex ,koste maar 114,90 :shock: , gelukkig meegekregen voor 60,nog wel duur als je vergelijkt met hk , maar wel gelijk in handen
![]()
beste ontvangeraccu dan. 8O :rolling:ik kan dus weer verder knutselen aan de 4cc ez .
Je gaat op Burp lijken, alleen moet die altijd tannussen of aan zijn bootje klooien. :lol: Excuses, excuses, excuses....als de wind ongunstig is vanavond op het veld , ga ik maar niet vliegen ,de 4stroker heeft wel wat land snelheid ,en ruimte nodig .
vrouwtje wil graag naar de parade in amsterdam .
ik zie wel ..
De WazUp ook standaard in de koffer en de koffer gaat mee vanwege het kni-kna-knutselen aan de Mini Monsun later op de avond.Kan iemand vanavond zijn Watt's up meenemen, ik wil even de watjes meten van de Dash 7.
Vanavond met de calmato gewoon op het veld
Junkie... wat ben je nou voor nicht, niet durven vliegen omdat de wind verkeerd staat![]()
![]()