Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat haalde ik niet uit je verhaal ;) Moet je natuurlijk niet na een jaar helemaal vergeten te zijn hoe je hem moet opladen :rolling:
Hehe, het is al laat hè. ;) Nou ja, mocht de accu leeg zijn dan is-ie met 15 minuten weer vol. Even doorstampen op 10A en klaar. Nieuwste generatie accu's stenen best wel grote tijd. 8)

*gaat maffen, zo weer vliegeren* :banana:

Ik snap het ook niet hoor.

Ik haal gewoon op weg naar vliegen een pakje van 4 konijnen penlites en die doen het ook lang genoeg ... :yes:

Ikke niet snap... meter niet uitslaan, meter in rood blijven.. och, tzal wat.. gewoon vlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegen..

Ik haal alleen uit Sleur zijn verhaal dat als hij de zender 2 uur aangehad heeft dat hij dan om de dag moet vliegen...... hou ik het toch liever bij mijn langegolf zender :mrgreen: :rolling: Daarmee kun je iedere dag vliegen. ;)

Ik haal alleen uit Sleur zijn verhaal dat als hij de zender 2 uur aangehad heeft dat hij dan om de dag moet vliegen...... hou ik het toch liever bij mijn langegolf zender :mrgreen: :rolling: Daarmee kun je iedere dag vliegen. ;)

Ik dacht ook in eerste instantie dat -ie bedoelde dat -ie na 1x laden, zoveel kon gaan vliegen. En X uur nodig heeft om zenderaccu helemaal leeg te trekken..

Ik mag hopen dat iedereen zijn / haar zender accu voor vliegen oplaadt :cool:

Dit moeten we wel onder het kopje van veiligheid goed gaan bestuderen, het mag natuurlijk niet zo zijn dat iemand zijn zender maar een keer per jaar oplaadt, dat is te gek voor woorden en veels te gevaarlijk :mrgreen:

Jasper denk je dat mijn pc voeding nog te repareren is? Pc viel steeds uit na zoveel tijd. Oorzaak is 100% de voeding.

Jasper denk je dat mijn pc voeding nog te repareren is? Pc viel steeds uit na zoveel tijd. Oorzaak is 100% de voeding.

Voeding is vrijwel altijd te maken, maar nieuwe kopen is stuk makkelijker, minder werk en in arbeidsloon uitgedrukt een heel stuk goedkoper ;)

Als je pc steeds uitviel, zal het waarschijnlijk komen doordat je pc teveel stroom nodig heeft en je dus moet uit gaan kijken naar een degelijkere (lees: krachtigere) voeding..

Ik heb een voeding van 1000 watt in mijn pc zitten.. (draai dan ook in sli en heb achterlijk veel schijven in mijn pc zitten).

Voeding is vrijwel altijd te maken, maar nieuwe kopen is stuk makkelijker, minder werk en in arbeidsloon uitgedrukt een heel stuk goedkoper ;)

Als je pc steeds uitviel, zal het waarschijnlijk komen doordat je pc teveel stroom nodig heeft en je dus moet uit gaan kijken naar een degelijkere (lees: krachtigere) voeding..

Ik heb een voeding van 1000 watt in mijn pc zitten.. (draai dan ook in sli en heb achterlijk veel schijven in mijn pc zitten).

Nee het is een tagan voeding van ik geloof uit mijn hoofd 650 watt. Power en kwaliteit genoeg dacht ik zo.

Nee het is een tagan voeding van ik geloof uit mijn hoofd 650 watt. Power en kwaliteit genoeg dacht ik zo.

650 is indeerdaad voor normaal gebruik, meer dan voldoende.. Ga je in SLI draaien, dan mag je wel wat meer nodig hebben.

Maar ja, ook die dingen gaan wel eens stuk. Maar hoe weet je 100% zeker dat het je voeding is?

Ik heb het aan de voedng gevraagd:)

Nee ik heb hem vervangen en de zooi werkt weer. Kan gewoon niets anders zijn.

Ik heb het aan de voedng gevraagd:)

Nee ik heb hem vervangen en de zooi werkt weer. Kan gewoon niets anders zijn.

Gehe.. nee dan is het vrij duidelijk ;) Het hadden ook nog andere dingen kunnen zijn, maar na vervanging weer werken, dan is het zeer zeker de voeding geweest :mrgreen:

Welnu, ik weet niet hoe oud de voeding is? Wellicht nog fabrieksgarantie? Zelf maken kan meestal nog wel, maar eerst zal je / men, uit moeten zoeken WAT er precies stuk is aan de voeding. En in de meeste gevallen is een nieuwe kopen toch het meest voordelige :(

Ik ga morgen maar is met Jasper overleggen en zelf nog even de voeding nakijken. Bedankt in ieder geval.

Kennelijk toch niet genoeg power en de kwaliteit laat te wensen over. 8O ;) Ik weet niet wat jullie allemaal voeden in die lawaaibakken van jullie maar mijn HP dc5750 met 2.2GHz Athlon X2, 4GB RAM en ATI HD4850 trekt 3D rendering met alle toeters en bellen aan op 1920x1200 en 90fps slechts 290 Watt (110 Watt als je gewoon in een Windows schermpje staat). Die specs van de fabrikanten van videokaarten rammelen aan alle kanten. :yes: Zolang ze niet gebruik maken van een aparte voedingsaansluiting op de videokaart, zal het maximale vermogen heel erg beperkt worden door de dikte van de printsporen (over het algemeen niet meer dan 1 à 1,5A daarna wordt het alleen maar warmte produceren en spanning verliezen). :teacher:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back