Sleurhutje
Forum veteraan
Hehe, het is al laat hè.Dat haalde ik niet uit je verhaalMoet je natuurlijk niet na een jaar helemaal vergeten te zijn hoe je hem moet opladen :rolling:

*gaat maffen, zo weer vliegeren*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, het is al laat hè.Dat haalde ik niet uit je verhaalMoet je natuurlijk niet na een jaar helemaal vergeten te zijn hoe je hem moet opladen :rolling:
Hehe, het is al laat hè.![]()
Stel dat je per dag vliegen de zender twee uur aan hebt (wat al heel veel zou zijn tenzij je hem gewoon niet uit zet) dan moet je bijna om de dag gaan vliegen. Pffff, waar ga ik die tijd vandaan halen... :?
Ik haal alleen uit Sleur zijn verhaal dat als hij de zender 2 uur aangehad heeft dat hij dan om de dag moet vliegen...... hou ik het toch liever bij mijn langegolf zender:rolling: Daarmee kun je iedere dag vliegen.
![]()
Jasper denk je dat mijn pc voeding nog te repareren is? Pc viel steeds uit na zoveel tijd. Oorzaak is 100% de voeding.
Voeding is vrijwel altijd te maken, maar nieuwe kopen is stuk makkelijker, minder werk en in arbeidsloon uitgedrukt een heel stuk goedkoper
Als je pc steeds uitviel, zal het waarschijnlijk komen doordat je pc teveel stroom nodig heeft en je dus moet uit gaan kijken naar een degelijkere (lees: krachtigere) voeding..
Ik heb een voeding van 1000 watt in mijn pc zitten.. (draai dan ook in sli en heb achterlijk veel schijven in mijn pc zitten).
Die zijn goed met synchroom zwemmen :shock:
Respect!!!
Nee het is een tagan voeding van ik geloof uit mijn hoofd 650 watt. Power en kwaliteit genoeg dacht ik zo.
ja 100%
Ik heb het aan de voedng gevraagd
Nee ik heb hem vervangen en de zooi werkt weer. Kan gewoon niets anders zijn.
Kennelijk toch niet genoeg power en de kwaliteit laat te wensen over. 8ONee het is een tagan voeding van ik geloof uit mijn hoofd 650 watt. Power en kwaliteit genoeg dacht ik zo.