Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja saaie boel , maar heeft ook zijn voordelen ;)

zooo, morgen heerlijk vrij +weekend +maandag , dus lekker lang weekendje
een hele week vrij houd ik niet uit , dan krijg ik ruzie thuis :mrgreen:

siggy en of andere fladderaars , ik wil morgen niet te laat naar het veld , schijnt regen op komst te zijn , uurtje of 12 op het veld ?

Er zijn ook nog mensen die wel graag werken,lui varken :mrgreen:

@ Knaller: ben je straks op de club... ik wel, ben weer eens bouwlijder :mrgreen:
Als je komt neem ik de ontvanger vast wel mee :yes:

@ Siggy: lees je PB even... puur zakelijke info :yes:

Laatst bewerkt:
Werken? Ja. Graag? Mwah, niet altijd, vooral niet op vrijdagmiddag. ;) :lol:

siggy lult uit zijn nek , hij is altijd vrijdag rond 12;00u vrij , en volgens mij neemt hij morgen de hele dag vrij ;)

maar moet niet te druk worden morgen ,want junkie gaat sundancen :p

*laad alvast 3X 4s lipoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo's *

:mrgreen:

:mrgreen: Goed dat jij ook eens in hetzelfde huis als dat van je vriendin slaapt :D\
Laat staan naast haar.

Ohw en stelletje onnozelen, vorige week waren we 15 jaar samen :mrgreen:

24 april zijn Marleen en ik 10 jaar samen, wordt ook gevierd met een hotelletje :)

@ Sleur: had je nog spycams binnen gekregen? ;)
Nope, net als de rest die de eerste week van februari bestolen had (zie topic over die spycams). :( Misschien morgen.... :?

Wel een Xeno. 8) En Satstok kwam nog even de airbrush spulletjes brengen. Goede service van RCHobbyShop. :thumbsup: Zo even wat glassen aan de Regenboog en na 21:15 nog een pintje vatten op de club.

Laatst bewerkt:
Nope, net als de rest die de eerste week van februari bestolen had (zie topic over die spycams). :( Misschien morgen.... :?
.

Het chinees nieuwjaar is nu voorbij,dus zal wel volgende week worden ;)
Ik wacht hier ook nog een aantal bestellingen :D

@ Junkie

Een 36 urige werkweek is heel normaal in de grafische hoor,dus niks geen gelul uit een nek :mrgreen:

10 jaar, 15 en zelfs 20 jaar. Een enorm lange tijd alweer.

Aangezien er altijd baas boven baas is (let maar op, na deze komt er weer een baas boven ;)) wij zijn dit jaar al 25 jaar samen waarvan dit jaar 10 getrouwd (lange proeftijd :mrgreen:)

Zo Gorby heeft evengoed een paar uurtjes gewerkt vandaag maar was veel te zwaar maarja ben nu eenmaal een workaholic.
Ik heeft wel bedacht dat ik iets meer moet ontspannen,dus net efkes lekker gedoucht en ga nu naar de club ff lekker quality time(slap ouwehoeren) pakken.

Zo Gorby heeft evengoed een paar uurtjes gewerkt vandaag maar was veel te zwaar maarja ben nu eenmaal een workaholic.
Ik heeft wel bedacht dat ik iets meer moet ontspannen,dus net efkes lekker gedoucht en ga nu naar de club ff lekker quality time(slap ouwehoeren) pakken.
In ieder geval hebben Satstok en ik lekker naar je gezwaaid. :bye: ;) :lol:

Workaholic + 1 :-)

Quality time ,lekker op de bank met een kussentje in de nek :-)

@ phil

Pb gelezen en beantwoord.

Kom je morgenavond nog indoor fladderen? Of doe je het nog even rustig aan? (denk eraan he; heb wel gebak morgenavond mee ;))

veel plezier op da club !

nu weet ik weer waarom ik liever niet een vliegtuig knutsel , ik vind het wel leuk ,maar kan eenmaal begonnen niet meer loslaten tot het af is :mad: , daarna heb ik pas rust :)

* dus ...knutselt verder *

sleur kan ik van jou zo.n latje pc133mhz geheugen overnemen voor een p3 lappie?Zo ja neem mee dan aub :)

Zojuist besloten om naast mijn Copterx (waar ik nog steeds op onderdelen uit HK aan het wachten ben :( ), ook een Mini Titan E325 te kopen..

Compleet zoals ie daar bij de adv. staat.

*Weet het nu zeker, helicopters its gonne be!*

Eerst nog even leuk met wat grote benzine vliegers vliegen dan langzaam (als het heel blijft) verkopen voor een mooie dikke heli ;)

*droomt verder* :sleepy::sleepy:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zojuist besloten om naast mijn Copterx (waar ik nog steeds op onderdelen uit HK aan het wachten ben :( ), ook een Mini Titan E325 te kopen..

Compleet zoals ie daar bij de adv. staat.

*Weet het nu zeker, helicopters its gonne be!*

Eerst nog even leuk met wat grote benzine vliegers vliegen dan langzaam (als het heel blijft) verkopen voor een mooie dikke heli ;)

*droomt verder* :sleepy::sleepy:

En dat lees ik dus niet, ik lees eigenlijk enkelt en alleen maar dit :

:mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back