Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggels, is het alweer weekend? :? ;) :morning:

Nou, zeg dat wel zeg!. Voel mij vrij braque van gisteren. Heb wel heerlijk genoten van mijn verjaardag. Iedereen alsnog bedankt voor de felicitaties!

Nu even een dagje werken (dwz: les geven).... :sleepy: :morning:

@Vinni: Ik heb twee sleutelhangercameraatjes voor je. Kosten €22,10 (PayPal betaling ter inzage)

@PH-ILS: Ik heb één sleutelhangercameraatjes voor je. Kosten €11,05 (PayPal betaling ter inzage)

@De rest: Nee, ik heb er niet meer. Die zijn al buiten het MBF om verkocht aan niet-modelbouwers. :p

@Vinni: Ik heb twee sleutelhangercameraatjes voor je. Kosten €22,10 (PayPal betaling ter inzage)

@PH-ILS: Ik heb één sleutelhangercameraatjes voor je. Kosten €11,05 (PayPal betaling ter inzage)

@De rest: Nee, ik heb er niet meer. Die zijn al buiten het MBF om verkocht aan niet-modelbouwers. :p

:p:p:p
alvast bedankt:worship::worship:
morgen op de club regelen?
gr vinni

net de aito dubbeldekker afgemaakt , dus junkie kan weer indoor vliegen .:p project X is ook af , maar die kan ik pas inzetten na de wedstrijd .
ik zal ook de protech disk weer vlieg klaar maken , je moet toch wat met je vrije dag ;)

werkse voor de werkende ;)

@Sleur,

Nieuwe pistool is binnen. Ik zal je wel bellen als ik Beverwijk weer binnen kom.
Moet eerst naar Wognum om die 2,5inch disk over te zetten. Geen idee hoe lang
dat gaat duren. Ik geloof dat het een Gig of 12 was.

GrTz Jasper

@Sleur,

Nieuwe pistool is binnen. Ik zal je wel bellen als ik Beverwijk weer binnen kom.
Moet eerst naar Wognum om die 2,5inch disk over te zetten. Geen idee hoe lang dat gaat duren. Ik geloof dat het een Gig of 12 was.
Ik ben vanmiddag niet op kantoor na 15:30 uur. Dus dan komt het wel. Toch voorlopig wat weinig tijd om te airbrushen. ;)

hier de aito met zeer lichte kleine schuim wieltjes , dus ook geen herrie meer als hij over de grond rolt ;)

neus weer herstelt , ben benieuwd hoe dit vliegt ,de ex wedstrijd vlieger van niels of ronald

de vlieger weegt 188,4 gram incl 2s lipo 300mah

@ jasper ; je hebt PB

IMG_1903.jpg

IMG_1904.jpg

Laatst bewerkt:
PHil ik heb even overlegd met de man van Copterx en het is geen probleem. Dus roep maar als je zover bent:)

@Junkie mooi weer die dubbeldekkert :thumbsup:

@Knaller mooi weer dat carbon :yes:

Kunnen we ook een keer een kap voor mijn motorfiets maken ? :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back