Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Vinni

Heb jij de depron bouwkasten van Phil staan? Want die heb ik ff nodig :rolleyes:

jep staat nog bij mijn
wanneer heb je hem nodig???
was t wel vergeten dat ik hem nog had staan maar gaat de volgend keer richting club of als je hem nodig heb voor t weekend gaat ie richting jou

@ phill het rook hier maar hij is niet op :rolling::yes:
sorry voor t lang in bezit houden van de tafel:oops:

goeie morgen trouwens

Zo, goeiemorgen allemaal. Hè hè, eindelijk weekend. 8O :hammer: :morning:

Wanneer gaan we vliegen????? Ik wil vliegen!!!!! :yes:

vliegen ? daar heb ik niet echt op gerekend , schijnt straks een natte sneeuwbende aan te komen ,en het is koud :)
ikke heeft ook geen enkele lipo geladen :roll:

straks de funpron afbouwen , beetje schilderen thuis ,enz

laat maar weten wie gaat atv vliegen ,mits het superstrak zonnig warm weer is :zon:

Zo, alweer goedemorgen dan, maar nu bij daglicht. :rolling: Vandaag de uurtjes van vannacht compenseren dus het is weekend voor McSleury. ;) Even de kids op school dumpen en dan snel een poging wagen nog wat verf kwijt te raken op wat Depron. 8)

Iemand atv vliegen vandaag ?
Ja, lijkt me wel wat. Zal in ieder geval zorgen dat er wat geladen is. :yes:

vliegen ? daar heb ik niet echt op gerekend , schijnt straks een natte sneeuwbende aan te komen ,en het is koud :)
Dat vrees ik ook. :( De Oosterburen voorspellen tussen 10:00 en 12:00 al een kleine voorbode en vanaf 14:00 98% kans op natte ellende (wat anhoudt tot zo'n 22:00). Kijken of ze weer gelijk hebben. :teacher:

Zo, alweer goedemorgen dan, maar nu bij daglicht. :rolling: Vandaag de uurtjes van vannacht compenseren dus het is weekend voor McSleury. ;) Even de kids op school dumpen en dan snel een poging wagen nog wat verf kwijt te raken op wat Depron. 8)

Ja, lijkt me wel wat. Zal in ieder geval zorgen dat er wat geladen is. :yes:

Dat vrees ik ook. :( De Oosterburen voorspellen tussen 10:00 en 12:00 al een kleine voorbode en vanaf 14:00 98% kans op natte ellende (wat anhoudt tot zo'n 22:00). Kijken of ze weer gelijk hebben. :teacher:

ben tegenwoordig meer ingesteld op indoor :roll: , geen last van slecht weer ,en altijd windstil :turn-l:

als de beheerder met de dagen komt waarop gevlogen kan worden , en jullie kunnen niet ,huur ik de zaal alleen wel af , een avondje stappen of uit eten , kost meer geld ;)

word er trouwens volgende week zondag gevlogen in egmond ? ,zo niet ,kan ik vragen of we volgende week zondag de vang kunnen huren voor 3 of 4 uurtjes .
lijkt me gezellig :p

Laatst bewerkt:
ben tegenwoordig meer ingesteld op indoor :roll: , geen last van slecht weer ,en altijd windstil :turn-l:

als de beheerder met de dagen komt waarop gevlogen kan worden , en jullie kunnen niet ,huur ik de zaal alleen wel af , een avondje stappen of uit eten , kost meer geld ;)

word er trouwens volgende week zondag gevlogen in egmond ? ,zo niet ,kan ik vragen of we volgende week zondag de vang kunnen huren voor 3 of 4 uurtjes .
lijkt me gezellig :p
Hahaha, indoor is ook fun. Anders dan buiten maar met een knappe vlieger als een Nexus, Elipsia, Clik! of dergelijke leer je wel beter sturen en hoe je figuurtjes moet/kunt vliegen. Daar heb je buiten weer profijt van. :yes:

Na deze zondag even een paar weekenden rust. Vrouw had het de laatste weken erg druk met het afronden van haar studie, dat gedoe met die aanrijding kwam er nog even tussendoor (met vriendinnetje gaat het redelijk goed, loopt weer wat rond), verjaardagen incl. kleine Sleur, wedstrijdvliegen, oprichten/overnemen van een BV'tje, 30 klantjes van een ander bedrijf overgenomen etc. Sleur is dus even toe aan een welverdiende rust. :sleepy:

En met de bouwwedstrijdvlieger komt het wel goed denk ik. Vanmorgen vroeg opgestaan (gisterochten 06:35 8O) en na het dumpen van de kids snel weer aan de knutsel gegaan. Eerste verfje zit er ook op. Vanavond wat details kliederen en dan is het klaar. :banana:

Hahaha, indoor is ook fun. Anders dan buiten maar met een knappe vlieger als een Nexus, Elipsia, Clik! of dergelijke leer je wel beter sturen en hoe je figuurtjes moet/kunt vliegen. Daar heb je buiten weer profijt van. :yes:

Na deze zondag even een paar weekenden rust. Vrouw had het de laatste weken erg druk met het afronden van haar studie, dat gedoe met die aanrijding kwam er nog even tussendoor (met vriendinnetje gaat het redelijk goed, loopt weer wat rond), verjaardagen incl. kleine Sleur, wedstrijdvliegen, oprichten/overnemen van een BV'tje, 30 klantjes van een ander bedrijf overgenomen etc. Sleur is dus even toe aan een welverdiende rust. :sleepy:

En met de bouwwedstrijdvlieger komt het wel goed denk ik. Vanmorgen vroeg opgestaan (gisterochten 06:35 8O) en na het dumpen van de kids snel weer aan de knutsel gegaan. Eerste verfje zit er ook op. Vanavond wat details kliederen en dan is het klaar. :banana:

neem lekker je rust lieverd van me , dat verdien je ;)

maar nu weet ik nog niet of volgende week zondag er in egmont word gevlogen ?
anders probeer ik de vang te regelen voor vliegers die geen rust willen ,zoals ik :p
voordeel van de vang is ook dat de kantine van het zwembad de slag vaak open is( zeker op zondag) , deze ligt op 20 meter afstand van waar wij dan vliegen :p
dus friet /frikandelen /broodjes/koffie in de buurt .

Ikke ook nog een uurtje knutselen ,en dan kan de funpron vliegen , althans, dat hoop ik .

neem lekker je rust lieverd van me , dat verdien je ;)

maar nu weet ik nog niet of volgende week zondag er in egmont word gevlogen ?
anders probeer ik de vang te regelen voor vliegers die geen rust willen ,zoals ik :p
voordeel van de vang is ook dat de kantine van het zwembad de slag vaak open is( zeker op zondag) , deze ligt op 20 meter afstand van waar wij dan vliegen :p
dus friet /frikandelen /broodjes/koffie in de buurt .

Ikke ook nog een uurtje knutselen ,en dan kan de funpron vliegen , althans, dat hoop ik .

Aangezien ik er a.s. zondag niet bij ben (heb mij officieel afgemeld), stem ik voor om volgende week zondag in de Vang wat rondjes te fladderen.. So count me in Junk ;)

@Vini

Een mini workmate, een paar balkjes hout en twee hoeklijntjes hebben me al uit de brand geholpen, dus nee thanks amigo hoeft niet meer :)

Aangezien ik er a.s. zondag niet bij ben (heb mij officieel afgemeld), stem ik voor om volgende week zondag in de Vang wat rondjes te fladderen.. So count me in Junk ;)

ik weet natuurlijk nog niet of de vang al bezet is , maar zal hem vandaag even mailen .
mocht alleen een kleine groep willen vliegen ,dan betaal ik gewoon wat meer uit eigen zak , als je ziet wat ik aan de hobby uitgeef ,dan kan een beetje zaalhuur er ook wel van af :roll: ;)

Een mini workmate, een paar balkjes hout en twee hoeklijntjes hebben me al uit de brand geholpen, dus nee thanks amigo hoeft niet meer :)
Je geeft vrouwlief twee bijzettafeltjes. Vind ze helemaal geweldig, niet wetende dat het je plaktafel is. Alleen even zeggen dat er niet teveel troep op gezet moet worden, dat doet onrecht aan de tafeltjes. 8O :rolling: :lol:

-edit-
Hey, BYM's F15 (ex, dat nu is). 8O

Laatst bewerkt:
Het weer is op dit moment prima hier. Omwille van het tijdstip kan ik op dit moment niet (Julian komt zo thuis voor een broodje) tenzij hij bij een vriendje gaat eten.

De heli ga ik op het grasveld hier even proberen en de laatste afstellingen maken.

Goedemorgen allemaal,

@Junkie,

Je hoeft toch geen rekening te houden met het fijt of er we'll of niet gevlogen wordt in Egmond. De groep die in de Vang gaat vligen zijn niet de mensen uit Egmond voor zo ver ik begrepen heb dus ik zou de hal gewoon boeken voor die jongens.

Grtz Jasper

Goedemorgen allemaal,

@Junkie,

Je hoeft toch geen rekening te houden met het fijt of er we'll of niet gevlogen wordt in Egmond. De groep die in de Vang gaat vligen zijn niet de mensen uit Egmond voor zo ver ik begrepen heb dus ik zou de hal gewoon boeken voor die jongens.

Grtz Jasper

fout gedacht jasper ,iedereen is welkom, ook de mensen die zuinig op hun spullen zijn ,zijn welkom uiteraard , gewoon groepjes maken met just for fun kisten , groepje zuinige vliegers , groepje figuur vliegen , af en toe iemand alleen , gewoon een mix en alles in overleg .

2e mogelijkheid = de ene keer groep serieuse vliegers, andere keer een rag groep .

voordeel v/d vang is dat het voor iedereen redelijk in de buurt is ;)

en hop ,weer een indoor vlieger :D

dat beetje koolstof er toch maar op gezet ,geeft veel stevigheid a/d vleugel

jammer dat de wind aantrekt , anders had ik hem ff willen testen

IMG_1971.jpg

IMG_1970.jpg

IMG_1969.jpg

IMG_1968.jpg

IMG_1967.jpg

Hij is zeker mooi geworden Junkie,TOP project :p

Ben klaar op het werk,kijkt naar buiten en ziet dat de wind inderdaad toeneemt :-(

Laatst bewerkt:
Hij is zeker mooi geworden Junkie,TOP project :p

Ben klaar op het werk,kijkt naar buiten en ziet dat de wind inderdaad toeneemt :-(

je mag wel een bakkie bij me doen hoor :p

deprojet weegt met 3s 137 gram , punt is dat een kleine 2s te licht is om genoeg gewicht in de neus te krijgen om mooi in balans te komen

heeft veel kracht , als ik hem volgas loslaat, schiet hij door het plafond ;)

je mag wel een bakkie bij me doen hoor :p

deprojet weegt met 3s 137 gram , punt is dat een kleine 2s te licht is om genoeg gewicht in de neus te krijgen om mooi in balans te komen

heeft veel kracht , als ik hem volgas loslaat, schiet hij door het plafond ;)

En een lekkere tosti :D]

Kom nu jouw kant op Junkie,tot zo ..... :-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back