K
knaller
Guest
straks ff ontbijten bij de mac en doorrijden naar het veld?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Vinni
Heb jij de depron bouwkasten van Phil staan? Want die heb ik ff nodig![]()
Zo, goeiemorgen allemaal. Hè hè, eindelijk weekend. 8O:morning:
Wanneer gaan we vliegen????? Ik wil vliegen!!!!!![]()
Ja, lijkt me wel wat. Zal in ieder geval zorgen dat er wat geladen is.Iemand atv vliegen vandaag ?
Dat vrees ik ook.vliegen ? daar heb ik niet echt op gerekend , schijnt straks een natte sneeuwbende aan te komen ,en het is koud![]()
Zo, alweer goedemorgen dan, maar nu bij daglicht. :rolling: Vandaag de uurtjes van vannacht compenseren dus het is weekend voor McSleury.Even de kids op school dumpen en dan snel een poging wagen nog wat verf kwijt te raken op wat Depron. 8)
Ja, lijkt me wel wat. Zal in ieder geval zorgen dat er wat geladen is.
Dat vrees ik ook.De Oosterburen voorspellen tussen 10:00 en 12:00 al een kleine voorbode en vanaf 14:00 98% kans op natte ellende (wat anhoudt tot zo'n 22:00). Kijken of ze weer gelijk hebben. :teacher:
Hahaha, indoor is ook fun. Anders dan buiten maar met een knappe vlieger als een Nexus, Elipsia, Clik! of dergelijke leer je wel beter sturen en hoe je figuurtjes moet/kunt vliegen. Daar heb je buiten weer profijt van.ben tegenwoordig meer ingesteld op indoor :roll: , geen last van slecht weer ,en altijd windstil :turn-l:
als de beheerder met de dagen komt waarop gevlogen kan worden , en jullie kunnen niet ,huur ik de zaal alleen wel af , een avondje stappen of uit eten , kost meer geld
word er trouwens volgende week zondag gevlogen in egmond ? ,zo niet ,kan ik vragen of we volgende week zondag de vang kunnen huren voor 3 of 4 uurtjes .
lijkt me gezellig![]()
Hahaha, indoor is ook fun. Anders dan buiten maar met een knappe vlieger als een Nexus, Elipsia, Clik! of dergelijke leer je wel beter sturen en hoe je figuurtjes moet/kunt vliegen. Daar heb je buiten weer profijt van.
Na deze zondag even een paar weekenden rust. Vrouw had het de laatste weken erg druk met het afronden van haar studie, dat gedoe met die aanrijding kwam er nog even tussendoor (met vriendinnetje gaat het redelijk goed, loopt weer wat rond), verjaardagen incl. kleine Sleur, wedstrijdvliegen, oprichten/overnemen van een BV'tje, 30 klantjes van een ander bedrijf overgenomen etc. Sleur is dus even toe aan een welverdiende rust. :sleepy:
En met de bouwwedstrijdvlieger komt het wel goed denk ik. Vanmorgen vroeg opgestaan (gisterochten 06:35 8O) en na het dumpen van de kids snel weer aan de knutsel gegaan. Eerste verfje zit er ook op. Vanavond wat details kliederen en dan is het klaar.![]()
neem lekker je rust lieverd van me , dat verdien je
maar nu weet ik nog niet of volgende week zondag er in egmont word gevlogen ?
anders probeer ik de vang te regelen voor vliegers die geen rust willen ,zoals ik
voordeel van de vang is ook dat de kantine van het zwembad de slag vaak open is( zeker op zondag) , deze ligt op 20 meter afstand van waar wij dan vliegen
dus friet /frikandelen /broodjes/koffie in de buurt .
Ikke ook nog een uurtje knutselen ,en dan kan de funpron vliegen , althans, dat hoop ik .
Aangezien ik er a.s. zondag niet bij ben (heb mij officieel afgemeld), stem ik voor om volgende week zondag in de Vang wat rondjes te fladderen.. So count me in Junk![]()
Je geeft vrouwlief twee bijzettafeltjes. Vind ze helemaal geweldig, niet wetende dat het je plaktafel is. Alleen even zeggen dat er niet teveel troep op gezet moet worden, dat doet onrecht aan de tafeltjes. 8O :rolling: :lol:Een mini workmate, een paar balkjes hout en twee hoeklijntjes hebben me al uit de brand geholpen, dus nee thanks amigo hoeft niet meer![]()
Goedemorgen allemaal,
@Junkie,
Je hoeft toch geen rekening te houden met het fijt of er we'll of niet gevlogen wordt in Egmond. De groep die in de Vang gaat vligen zijn niet de mensen uit Egmond voor zo ver ik begrepen heb dus ik zou de hal gewoon boeken voor die jongens.
Grtz Jasper
Hij is zeker mooi geworden Junkie,TOP project
Ben klaar op het werk,kijkt naar buiten en ziet dat de wind inderdaad toeneemt :-(
je mag wel een bakkie bij me doen hoor
deprojet weegt met 3s 137 gram , punt is dat een kleine 2s te licht is om genoeg gewicht in de neus te krijgen om mooi in balans te komen
heeft veel kracht , als ik hem volgas loslaat, schiet hij door het plafond![]()