marcelsiggery
Forum veteraan
Dikke 4 Bft. op het dak van het kantoor.
Ben zojuist even buiten geweest,er staat inderdaad een flinke bries Sleur

*gaat verder snuffelen op werk.nl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dikke 4 Bft. op het dak van het kantoor.
Ben zojuist even buiten geweest,er staat inderdaad een flinke bries Sleur
*gaat verder snuffelen op werk.nl
@Siggery: Hoe handig ben je met computers? Wij zoeken vrijwel altijd wel helpdeskers bij de beste provider van Nederland...![]()
En BYM mag ik je vliegtuig een avondje lenen![]()
Nou, nou, wat een werk. 8O Twee romphelften op elkaar lijmen, een paar glasvezel stokken in een plasticje prikken e n de stokken met epoxoplast vastzetten en twee servootjes in de gaten duwen en de stangetjes met 3 druppels epoxoplast op de romp lijmen. :?Ben begonnen met de bouw van de Minimag hoor.. Wat een werk. De vorige versie die ik had, was een RR. Stukken makkelijker bouwen.. Pff, het zweet staat me nu al op
mijn voorhoofd
Vandaag (woensdag dat is) opzitten en pootjes geven op vrouws overjaringsdag (ja, ze is heus echt war jarig vandaag :bday.
Nou, nou, wat een werk. 8O Twee romphelften op elkaar lijmen, een paar glasvezel stokken in een plasticje prikken e n de stokken met epoxoplast vastzetten en twee servootjes in de gaten duwen en de stangetjes met 3 druppels epoxoplast op de romp lijmen. :?![]()
Net even de boedel geïnventariseerd. Heul niets mis mee.Iemand nog interesse in Permax 400's (3 nieuw, 2 nieuw maar zonder doosje) en borstelmotor regelaartjes (12A en 16A)? Brandstofpomp voor van die stinkvliegers? Een vaag spanningsmonitordingetje? De rest hou ik zelf.
![]()
Sleur: Ik heb nog wat borstelmotorregelaartjes nodigDus pm me maar voor hoeveel je ervanaf wilt.
Ik wil op mijn ME110 2x 300 zetten (moet er standaard ook op en komt het beste qua gewicht uit) en ik wil een oude dubbeldekker van Intertoys voorzien van wat meer electronica en heb daar een borstelregelaar voor nodig.
Hoor het graag![]()
als sleur er niet genoeg heb voor je heb ik ook nog de originele van de minimag voor je eventueel.
Vandaag (woensdag dat is) opzitten en pootjes geven op vrouws overjaringsdag (ja, ze is heus echt war jarig vandaag :bday.
Waar zijn de bouwplaatjes?
Nou afspraak tandarts gemaakt net. Ligt een zenuw bloot in een kies
De vulling uit die kies is er al heel lang uit maar had nooit last dus maar zo gelaten. Heel stom dus. Hoop dat hij hem nog kan redden anders weer 1 minder.
In ieder geval ga ik meteen door met de renovatie van het hele gebit dan. Kronen, bruggen, implantaten enz.