Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Sleur: gefeliciteerd

@Siggery: Hoe handig ben je met computers? Wij zoeken vrijwel altijd wel helpdeskers bij de beste provider van Nederland...:mrgreen:

Ik ga zo maar eens aan de bouw beginnen van de Minimag. Heb daar nog wel wat servo's voor liggen. Electrosetup alsin: tijdelijk, heb ik ook nog wel liggen
en deze motor (die Siggery mij adviseerde) komt er volgende maand ofzo wel een keertje in.

Laatst bewerkt:
@Siggery: zie pm ;)

Ben begonnen met de bouw van de Minimag hoor.. Wat een werk. De vorige versie die ik had, was een RR. Stukken makkelijker bouwen.. Pff, het zweet staat me nu al op
mijn voorhoofd

- tussen het lijmen door even een ASSAN Hackmodule solderen in mijn FC16 futaba zender.. - Woei!

En toen was de FC16 ook ineens 2.4Ghz. Heb het niet gesoldeerd, dus eerst even wat proefjes doen alvorens ik ermee ga vliegen.

Ben begonnen met de bouw van de Minimag hoor.. Wat een werk. De vorige versie die ik had, was een RR. Stukken makkelijker bouwen.. Pff, het zweet staat me nu al op
mijn voorhoofd
Nou, nou, wat een werk. 8O Twee romphelften op elkaar lijmen, een paar glasvezel stokken in een plasticje prikken e n de stokken met epoxoplast vastzetten en twee servootjes in de gaten duwen en de stangetjes met 3 druppels epoxoplast op de romp lijmen. :? :hammer: ;)

Net even de boedel geïnventariseerd. Heul niets mis mee. :mrgreen: Iemand nog interesse in Permax 400's (3 nieuw, 2 nieuw maar zonder doosje) en borstelmotor regelaartjes (12A en 16A)? Brandstofpomp voor van die stinkvliegers? Een vaag spanningsmonitordingetje? De rest hou ik zelf. :p

Nou, nou, wat een werk. 8O Twee romphelften op elkaar lijmen, een paar glasvezel stokken in een plasticje prikken e n de stokken met epoxoplast vastzetten en twee servootjes in de gaten duwen en de stangetjes met 3 druppels epoxoplast op de romp lijmen. :? :hammer: ;)

Net even de boedel geïnventariseerd. Heul niets mis mee. :mrgreen: Iemand nog interesse in Permax 400's (3 nieuw, 2 nieuw maar zonder doosje) en borstelmotor regelaartjes (12A en 16A)? Brandstofpomp voor van die stinkvliegers? Een vaag spanningsmonitordingetje? De rest hou ik zelf. :p

Sleur: Ik heb nog wat borstelmotorregelaartjes nodig ;) Dus pm me maar voor hoeveel je ervanaf wilt.

Ik wil op mijn ME110 2x 300 zetten (moet er standaard ook op en komt het beste qua gewicht uit) en ik wil een oude dubbeldekker van Intertoys voorzien van wat meer electronica en heb daar een borstelregelaar voor nodig.

Hoor het graag :)

Sleur: Ik heb nog wat borstelmotorregelaartjes nodig ;) Dus pm me maar voor hoeveel je ervanaf wilt.

Ik wil op mijn ME110 2x 300 zetten (moet er standaard ook op en komt het beste qua gewicht uit) en ik wil een oude dubbeldekker van Intertoys voorzien van wat meer electronica en heb daar een borstelregelaar voor nodig.

Hoor het graag :)

als sleur er niet genoeg heb voor je heb ik ook nog de originele van de minimag voor je eventueel.

Was vanmorgen pas om 0:20u thuis. Ben maar niet meer begonnen ;)

Vanavond tennissen dus donderdag moet het maar gebeuren. Vrijdag vliegen is dan nog steeds mogelijk (net zoveel werk als de minimag in elkaar drukken ongeveer)

Sleur, de brandstofpomp wil ik wel overnemen.

Nou afspraak tandarts gemaakt net. Ligt een zenuw bloot in een kies:cool:

De vulling uit die kies is er al heel lang uit maar had nooit last dus maar zo gelaten. Heel stom dus. Hoop dat hij hem nog kan redden anders weer 1 minder. In ieder geval ga ik meteen door met de renovatie van het hele gebit dan. Kronen, bruggen, implantaten enz.

Nou afspraak tandarts gemaakt net. Ligt een zenuw bloot in een kies:cool:
De vulling uit die kies is er al heel lang uit maar had nooit last dus maar zo gelaten. Heel stom dus. Hoop dat hij hem nog kan redden anders weer 1 minder.

Been there, done that. Althans, inmiddels al 3 kiezen laten behandelen en geen van allen nog voorzien van een kroon of een brug. Simpel weg omdat ik het zonde van mijn geld vind (en ik nu nog 4 van de 11 gaatjes moet laten vullen die mijn mond telt).

In ieder geval ga ik meteen door met de renovatie van het hele gebit dan. Kronen, bruggen, implantaten enz.

Als je verzekering het allemaal dekt, zou ik het zeker doen. Anders zou ik voor een tussenoplossing kiezen. In mijn geval laat ik de gaten vullen met een normale vulling. Met eten heb ik nergens last van, alles gaat het bekkie wel in :)

Succes en sterkte in iedergeval. Wanneer moet je naar de tandarts?

Jongens, zorg nu even gewoon goed voor jezelff, niet alleen de buitenkant maar zeker ook in het mondje.... :teacher:

Komt ie nu mee aan zetten. Had je 25 jaar eerder moeten zeggen.. :)

Mijn gebit is gewoon slecht. Heb er zelf een grote hand in gehad, vraag maar aan Erik3D, wie Blikkie is.. :mrgreen::mrgreen:

Maar doe er nu inderdaad wel mijn best aan om mijn gebit weer op orde te krijgen, al vind ik kronen een grote onzin. Het laat je gebit er enkel weer netjes uit zien. Het heeft verder geen medische reden waarom je een kroon in je bek zou laten zetten. De kiezen die bij mij slecht zijn zijn op zich kiezen die ik missen kan, al dan niet in het zich zitten. Dan geef ik liever wat extra geld uit aan vullingen dan aan een kroon :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back