K
knaller
Guest
:lol:
Slimpie, niet voor $59,99 en zo lang heb jij niet eens internet. :nooo:![]()
Egggggggggg wollllllllll. Jasper hep hum doar ok gekogd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:lol:
Slimpie, niet voor $59,99 en zo lang heb jij niet eens internet. :nooo:![]()
Bas en Flikker... het moet gewoon zo zijn
Lekker he die one liners van Knaller.Lik me
![]()
Kukelekont zeg. Zit de Blizzard in elkaar, heb ik twee moeren M4 over. 8O Zoeken, zoeken, zoeken... Blijken die in een plasticje te moeten Dat nu dus helemaal tussen al het schuim gelijmd is. :evil:Toch wel redelijk essentiële onderdelen want anders kan de vleugel niet vastgeschroefd (overigens is die bevestiging wel dubieus om zo'n racemonster met twee plastic M4 boutjes aan een vleugel te hangen :?).
Kenne hullie nie ff je bek houwe ......
Kenne hullie nie ff je bek houwe ......
Hier had iets zinnigs kunnen staan![]()
Que? De MPX Tuning Set heeft een 1350kV en ik hang er al 1450kV in. En in de tuning een 9x7" prop en ik een 8x10". Dus meer toeren en grotere spoed is meer snelheid. :?foutje bedankt sleur,dit was ik gelukkig niet vergeten
oh ,en de vleugel zit prima op zijn plek met die boutjes , jij hebt de bejaarde setup erop , dus is ie niet voorruit te branden , ik had de tunedset erop ,en ragger heeft getest , dat zegt genoeg dacht ik![]()
dan heb ik niets gezegdQue? De MPX Tuning Set heeft een 1350kV en ik hang er al 1450kV in. En in de tuning een 9x7" prop en ik een 8x10". Dus meer toeren en grotere spoed is meer snelheid. :?![]()
![]()
dan heb ik niets gezegd
hmmm , ik heb in mijn voorraad geen lange servo heveltjes van die kleine hk servo's , klopt dat ,dat die er ook niet bij zitten ?
Je weet toch... Dat ding moet wel FunJets bij kunnen houde. Het is een warm-/hot-liner dus gas is alles.dan heb ik niets gezegd
hmmm , ik heb in mijn voorraad geen lange servo heveltjes van die kleine hk servo's , klopt dat ,dat die er ook niet bij zitten ?
Nee.@Sleurtrut, zie je kans om mijn pb ook nog ff te beantwoorden?![]()
Als het zondag net zoveel regent als vandaag maar eens de twinstar uitlaten met de nieuwe regelaar...
Zag vandaag een nieuwe dx6 bij mrHobby voor slechts 119,-
Twijfel, twijfel...
En nee, die zitter er niet bij. Een ander heveltje afknippen en de binnenste twee gaatjes van het afgeknipte stukje boven de buitenste twee gaatjes van het oorspronkelijke heveltje. Dun ijzerdraadje erdoor wikkelen en wat epoxoplast ertussen. *hopla* Langere heveltjes. 8)